Passat Arriva

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
aminohus
Мнения: 95
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 17:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кубрат
Контакти:

Passat Arriva

Мнениеот aminohus » Съб 09 сеп 2006 12:37


Здравейте!Взех си Passat Arriva 1.8i,1993г, Комби. ,ABS,Climatronic,ел.стъкла,централно ,аларма,газова уредба ... и др.екстри.
Та въпроса ми е : Трябва ми линк за да си свалия ръководство за тази кола,и от къде.Искам да науча вътре в купето и на таблото всички бутони и превключватели за какво са.Също така и индикаторите на таблото.
Мерси предварително.




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19705
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 09 сеп 2006 12:39


ЧЕСТИТО!!!!! много безаварийни и само удоволствия!
:welcome_to_group : vw fen
Лошото е, че нямам на лице линковете, но някой от другите колеги скоричко ще ти ги пусне! :)


Потребителски аватар
aminohus
Мнения: 95
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 17:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кубрат
Контакти:

Passat Arriva

Мнениеот aminohus » Съб 09 сеп 2006 12:45


Супер Форум.
Миналия ден си взех колата.И съм доволен - приятно вози,бързо набира.
Климатроника работи перфектно.Само на таблото най долу в ляво има един индикатор за водата ли е незнам има един термометър на него - той ми премигва.Иначе вода има в резервоарчето - в резервоара има същия знак какъвто е на панела с индикатора.Това нормално ли е да си мига?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19705
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 09 сеп 2006 13:17


Да, за водата е. Не трябва да ти премигва, освен в момента, в който дадеш на контакт и след това загасва. До къде е водата? Провери да е до средата на казанчето. Ако не- погрижи се. Ако не се оправи виж дали ти е включен куплунга на това същото казанче. Там има датчик за нивото на водата. Ако е включен и въпреки всичко свети, извади го и дай на късо с едно кабелче двете пера в куплунга. Ако спре да премигва, значи датчика вътре нещо ти прави мизерии. Дано откриеш проблема до тук, защото нататък е по-сложно, а и недай си боже да прегрява колата...
До къе ти показва стрелката на температурата?Не трябва да минава 100*. Нормалната работна темп е около 90


Потребителски аватар
aminohus
Мнения: 95
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 17:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кубрат
Контакти:

Passat Arriva

Мнениеот aminohus » Съб 09 сеп 2006 13:29


Нивото на водата в момента е над нивото MAX.Тази сутрин сипах 1л вода.
Термометъра не се качва над 70 градуса ,изминах към 100км и гледах постоянно термометъра.Само дето ми премигва индикатора.Ще проверя за датчика както ми каза.


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scuba » Съб 09 сеп 2006 13:35


radotom написа:...Не трябва да минава 100*. Нормалната работна темп е около 90

Дрън дрън ярина ;-)
Здравей колега. И аз съм с арива. Разликата м/у Аривите и другите Пасати е САМО в 'екипировката'. Арива е правен за Италия и ВИНАГИ е с повечко екстри. Имай предвид, че има разлика в електрото на ДВГ (повечето Пасати с Бош системи, докато Арива е с..... май не го помня...някой да помага....). Тва че не трябва да минава 100 градуса са 'градски легенди". Мойта на градско, през лятото качва до 110 и няма НИКАКВИ проблеми (за сведение 2ра степен на перката включва на 107 градуса - типично за Пасата).
Друго какво да ти кажа? Карай си я, грижи се за нея и МНОООГОООООО безаварийни... И пак напомням; Арива не се различават от 'стандартните' Пасати!!! Просто това са последните Пасати Б3, които се правят, преди да започне Б4 - някой от частите са от Б4 - Имай го предвид


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Съб 09 сеп 2006 13:38


Зависи колко караш, но трябва за около 5-10 километра при летни температури, двигателят ти да загрее до 85-90 градуса. Ако не качва повече от 70 градуса има възможност термостата ти да е развален и да стои постоянно отворен. По този начин няма да загрява, особено зимата, и няма да работи в оптимален режим. По принцип термостата отваря на 87 градуса /стандартния вариант, защото има е такива които отварят по - късно - при 91 градуса - за през зимата/. От VW са сметнали, че на такава температура двигателя работи най - добре и дава оптимален разход на гориво. Така че провери си термостата, може затова да примигва датчика на охладителната система.


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scuba » Съб 09 сеп 2006 13:43


dobrinb написа:..Ако не качва повече от 70 градуса има възможност термостата ти да е развален и да стои постоянно отворен. По този начин няма да загрява....

Аааа забравих да ти кажа друго, което ще започне да те притеснява скоро :-) На извънградско, температурата НЯМА да се качи НАД 70 градуса - типична "болест" на Пасата. Карай си и хич на ти пука - колата се държи прекрасни даже и да НЕ Е на 90 градуса.

П.с. Абе... адИката... защо говориш за VW след като ти НЯМАШ вече такава кола :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19705
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 09 сеп 2006 13:49


Бе Скуба, аз говоря за оптимален режим, а не за гранични стойности! Температура от порядъка на 70 * наистина си е нисичка, но от това няма да ти присветва индикатора... А иначе и моя термометър показва 70*, но съм мерил течността с еталонен, живачен термометър и резултатите показват, че проблема ни е в таблото... кофти връзка някъде, но не й е дошъл реда. С Голф 2-то имах проблем с присветване на светодиода. Оказа се прекъснала писта на платката на таблото (там са от тези, меките платки), но тогава не ми работеше и самия термометър.. може при теб просто връзката на таблото да е поокислена и за това да дава по-ниска температура и за миг да прекъсва, после пак да включва и така... И това да води до по-ниски показания и мигане на светодиода!


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Съб 09 сеп 2006 13:50


scuba написа:Абе... адИката... защо говориш за VW след като ти НЯМАШ вече такава кола :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Щото достатъчно дълго съм имал за да знам туй онуй :wink:


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6382
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Съб 09 сеп 2006 14:57


Колега добре дошъл в голямото семейство на VW :welcome_to_group : vw fen


Да си го караш със здраве и безавърийни километри около 1 милион. :да: :dance:

Колкото до присветването н адиода ,щом имаш течност най вероятно имаш лоша връзка н атаблото отзад,проблема го има и н абащами Пасатчето,няма проблем по принцип но ако искаш е по-добре да си го оправиш.Успех


Потребителски аватар
aminohus
Мнения: 95
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 17:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кубрат
Контакти:

Passat Arriva

Мнениеот aminohus » Съб 09 сеп 2006 16:59


Здравейте!
Преди малко минах от сервиз и ми прегледаха колата.Казаха ми да си я карам със здраве :) .
Имах една изгоряла крушка на задния стоп,смених я - много удобно с тез щипки за смяна на крушка :)
А това със мигането на индикатора незнам,казаха ми ,че да не се притеснявам.Иначе в резервоара има си вода до маркировката МАХ.
Датчика за водата ми казаха,че е бил до двигателя заедно със датчика за карбуратор ли нещо такова.Контактите не са замърсени - аз пак поизчистих със парцал и спирт.Промяна няма.Термометъра за водата не ми минава над 70 градуса.
Друг въпрос - сега мисля да си направя кабел за връзка с компютъра - препоръчайте ми схема (някакъв линк).
Няма значение за сложноста на схемата - аз съп специалист по Електроника и софтуер,ама не разбирам от ДВГ ( абе ще се науча).
Някои ако се интересува от схемотехника,електроника,и др може да ме попита.
Мерси предварително!


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Съб 09 сеп 2006 17:31


scuba написа:На извънградско, температурата НЯМА да се качи НАД 70 градуса - типична "болест" на Пасата. Карай си и хич на ти пука - колата се държи прекрасни даже и да НЕ Е на 90 градуса.


Хмм... със 140-150 средна скорост при мен температурата варира между 80 и 90 градуса! ;) Термостата ми е BEHR... на около 2000км.! ;)


Потребителски аватар
aminohus
Мнения: 95
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 17:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кубрат
Контакти:

Passat Arriva

Мнениеот aminohus » Съб 09 сеп 2006 17:34


Къде се намира термостата и какво представлява да проверя и него?


Потребителски аватар
Стиви Джи
Мнения: 1987
Регистриран на: Пет 05 авг 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Стиви Джи » Съб 09 сеп 2006 18:09


scuba написа: ... последните Пасати Б3, които се правят, преди да започне Б4 - някой от частите са от Б4 - Имай го предвид

да!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 40 госта