Здравейте!Взех си Passat Arriva 1.8i,1993г, Комби. ,ABS,Climatronic,ел.стъкла,централно ,аларма,газова уредба ... и др.екстри.
Та въпроса ми е : Трябва ми линк за да си свалия ръководство за тази кола,и от къде.Искам да науча вътре в купето и на таблото всички бутони и превключватели за какво са.Също така и индикаторите на таблото.
Мерси предварително.
Passat Arriva
- aminohus
- Мнения: 95
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 17:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кубрат
- Контакти:
Passat Arriva
Супер Форум.
Миналия ден си взех колата.И съм доволен - приятно вози,бързо набира.
Климатроника работи перфектно.Само на таблото най долу в ляво има един индикатор за водата ли е незнам има един термометър на него - той ми премигва.Иначе вода има в резервоарчето - в резервоара има същия знак какъвто е на панела с индикатора.Това нормално ли е да си мига?
Миналия ден си взех колата.И съм доволен - приятно вози,бързо набира.
Климатроника работи перфектно.Само на таблото най долу в ляво има един индикатор за водата ли е незнам има един термометър на него - той ми премигва.Иначе вода има в резервоарчето - в резервоара има същия знак какъвто е на панела с индикатора.Това нормално ли е да си мига?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19705
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Да, за водата е. Не трябва да ти премигва, освен в момента, в който дадеш на контакт и след това загасва. До къде е водата? Провери да е до средата на казанчето. Ако не- погрижи се. Ако не се оправи виж дали ти е включен куплунга на това същото казанче. Там има датчик за нивото на водата. Ако е включен и въпреки всичко свети, извади го и дай на късо с едно кабелче двете пера в куплунга. Ако спре да премигва, значи датчика вътре нещо ти прави мизерии. Дано откриеш проблема до тук, защото нататък е по-сложно, а и недай си боже да прегрява колата...
До къе ти показва стрелката на температурата?Не трябва да минава 100*. Нормалната работна темп е около 90
До къе ти показва стрелката на температурата?Не трябва да минава 100*. Нормалната работна темп е около 90
- aminohus
- Мнения: 95
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 17:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кубрат
- Контакти:
Passat Arriva
Нивото на водата в момента е над нивото MAX.Тази сутрин сипах 1л вода.
Термометъра не се качва над 70 градуса ,изминах към 100км и гледах постоянно термометъра.Само дето ми премигва индикатора.Ще проверя за датчика както ми каза.
Термометъра не се качва над 70 градуса ,изминах към 100км и гледах постоянно термометъра.Само дето ми премигва индикатора.Ще проверя за датчика както ми каза.
- scuba
- R.I.P. Holy Diver
- Мнения: 6971
- Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
radotom написа:...Не трябва да минава 100*. Нормалната работна темп е около 90
Дрън дрън ярина

Здравей колега. И аз съм с арива. Разликата м/у Аривите и другите Пасати е САМО в 'екипировката'. Арива е правен за Италия и ВИНАГИ е с повечко екстри. Имай предвид, че има разлика в електрото на ДВГ (повечето Пасати с Бош системи, докато Арива е с..... май не го помня...някой да помага....). Тва че не трябва да минава 100 градуса са 'градски легенди". Мойта на градско, през лятото качва до 110 и няма НИКАКВИ проблеми (за сведение 2ра степен на перката включва на 107 градуса - типично за Пасата).
Друго какво да ти кажа? Карай си я, грижи се за нея и МНОООГОООООО безаварийни... И пак напомням; Арива не се различават от 'стандартните' Пасати!!! Просто това са последните Пасати Б3, които се правят, преди да започне Б4 - някой от частите са от Б4 - Имай го предвид
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Зависи колко караш, но трябва за около 5-10 километра при летни температури, двигателят ти да загрее до 85-90 градуса. Ако не качва повече от 70 градуса има възможност термостата ти да е развален и да стои постоянно отворен. По този начин няма да загрява, особено зимата, и няма да работи в оптимален режим. По принцип термостата отваря на 87 градуса /стандартния вариант, защото има е такива които отварят по - късно - при 91 градуса - за през зимата/. От VW са сметнали, че на такава температура двигателя работи най - добре и дава оптимален разход на гориво. Така че провери си термостата, може затова да примигва датчика на охладителната система.
- scuba
- R.I.P. Holy Diver
- Мнения: 6971
- Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
dobrinb написа:..Ако не качва повече от 70 градуса има възможност термостата ти да е развален и да стои постоянно отворен. По този начин няма да загрява....
Аааа забравих да ти кажа друго, което ще започне да те притеснява скоро

П.с. Абе... адИката... защо говориш за VW след като ти НЯМАШ вече такава кола







- radotom
- Модератор
- Мнения: 19705
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Бе Скуба, аз говоря за оптимален режим, а не за гранични стойности! Температура от порядъка на 70 * наистина си е нисичка, но от това няма да ти присветва индикатора... А иначе и моя термометър показва 70*, но съм мерил течността с еталонен, живачен термометър и резултатите показват, че проблема ни е в таблото... кофти връзка някъде, но не й е дошъл реда. С Голф 2-то имах проблем с присветване на светодиода. Оказа се прекъснала писта на платката на таблото (там са от тези, меките платки), но тогава не ми работеше и самия термометър.. може при теб просто връзката на таблото да е поокислена и за това да дава по-ниска температура и за миг да прекъсва, после пак да включва и така... И това да води до по-ниски показания и мигане на светодиода!
- MITKO_DVD
- Мнения: 6382
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
Колега добре дошъл в голямото семейство на VW
Да си го караш със здраве и безавърийни километри около 1 милион.
Колкото до присветването н адиода ,щом имаш течност най вероятно имаш лоша връзка н атаблото отзад,проблема го има и н абащами Пасатчето,няма проблем по принцип но ако искаш е по-добре да си го оправиш.Успех


Да си го караш със здраве и безавърийни километри около 1 милион.


Колкото до присветването н адиода ,щом имаш течност най вероятно имаш лоша връзка н атаблото отзад,проблема го има и н абащами Пасатчето,няма проблем по принцип но ако искаш е по-добре да си го оправиш.Успех
- aminohus
- Мнения: 95
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 17:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кубрат
- Контакти:
Passat Arriva
Здравейте!
Преди малко минах от сервиз и ми прегледаха колата.Казаха ми да си я карам със здраве
.
Имах една изгоряла крушка на задния стоп,смених я - много удобно с тез щипки за смяна на крушка
А това със мигането на индикатора незнам,казаха ми ,че да не се притеснявам.Иначе в резервоара има си вода до маркировката МАХ.
Датчика за водата ми казаха,че е бил до двигателя заедно със датчика за карбуратор ли нещо такова.Контактите не са замърсени - аз пак поизчистих със парцал и спирт.Промяна няма.Термометъра за водата не ми минава над 70 градуса.
Друг въпрос - сега мисля да си направя кабел за връзка с компютъра - препоръчайте ми схема (някакъв линк).
Няма значение за сложноста на схемата - аз съп специалист по Електроника и софтуер,ама не разбирам от ДВГ ( абе ще се науча).
Някои ако се интересува от схемотехника,електроника,и др може да ме попита.
Мерси предварително!
Преди малко минах от сервиз и ми прегледаха колата.Казаха ми да си я карам със здраве

Имах една изгоряла крушка на задния стоп,смених я - много удобно с тез щипки за смяна на крушка

А това със мигането на индикатора незнам,казаха ми ,че да не се притеснявам.Иначе в резервоара има си вода до маркировката МАХ.
Датчика за водата ми казаха,че е бил до двигателя заедно със датчика за карбуратор ли нещо такова.Контактите не са замърсени - аз пак поизчистих със парцал и спирт.Промяна няма.Термометъра за водата не ми минава над 70 градуса.
Друг въпрос - сега мисля да си направя кабел за връзка с компютъра - препоръчайте ми схема (някакъв линк).
Няма значение за сложноста на схемата - аз съп специалист по Електроника и софтуер,ама не разбирам от ДВГ ( абе ще се науча).
Някои ако се интересува от схемотехника,електроника,и др може да ме попита.
Мерси предварително!
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
scuba написа:На извънградско, температурата НЯМА да се качи НАД 70 градуса - типична "болест" на Пасата. Карай си и хич на ти пука - колата се държи прекрасни даже и да НЕ Е на 90 градуса.
Хмм... със 140-150 средна скорост при мен температурата варира между 80 и 90 градуса!


- aminohus
- Мнения: 95
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 17:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кубрат
- Контакти:
Passat Arriva
Къде се намира термостата и какво представлява да проверя и него?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 40 госта