проблем с климатроника на пасат б5

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
krisgolfa
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 15 фев 2011 16:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Razgrad

проблем с климатроника на пасат б5

Мнениеот krisgolfa » Нед 08 май 2011 18:08


Здравейте, колеги, помагайте - имам един проблем с климатроника. Всичко си работи както трябва, но като го пусна да духа студено не духа студено. Малката тръба от към двигателя става студена до гайката, а от там към филтъра се стопля, но в купето не духа никак, не се усеща никаква хладина - духа си от вентилаторите. Благодаря предварително. Някои ако знае нещо да сподели ще съм му благодарен. :drunk




Здравей те колеги помагай те имам един проблем с климатроника всичко си работи както трябва но като го пусна да духа студено не духа студено малката тръба от към двигателя става студена до гайката а от там към филтъра се стопля но в купето не духа никак не се усе6та никаква хладина духа си от вентилаторите. Благодаря предварително. Някои ако знае не6то да сподели 6те сам му благодарен. :drunk




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: проблем с лкиматроника на пасат б5

Мнениеот zfa159 » Нед 08 май 2011 18:27


Хъмм,не работи правилно.
Трябва ти околна темпратура около 15-20 градуса,за да тестваш правилно.Палиш колата и я пускаш на Ауто,като намаляваш градусите на минимум (да пише LO) и вентилатора на макс. трябва да тръгне компресора на климатика и да тръгне ел. перка на колата на бавна степен.
Тогава тънката тръба (високо налягане) трябва да се стопли преди гайката и да е студена на 4-5см след гайката,понеже преди гайката имаш фреон под високо налягане (и сравнително висока температура) а след гайката фреон с ниско налягане и много ниска температура. Съответно дебелата тръба трябва да е осезаемо студена (около 0 градуса) .Съответно при така описания от теб проблем,явно колата няма достатъчно фреон или има запушване по системата.
Отиди на диагностика на климатика,но в читав сервиз и изпразнете системата,едва ли в нея ще намериш повече от 50-100 грама фреон при така описания проблем.Ако си има фреон,трябва да се дири запушване по частта с високото налягане - тръбата от компресора до предния радиатор (минава ниско долу над кората и често се сплесква,след което няма дебит вече през нея),предния радиатор (никога не ми се е случвало на В5 или В5.5 ама го има като възможност) или на тънката тръба от радиатора до гайката,която гледаш - често при удар от дясно се случва да се смачка.
:beer


Потребителски аватар
krisgolfa
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 15 фев 2011 16:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Razgrad

Re: проблем с лкиматроника на пасат б5

Мнениеот krisgolfa » Нед 08 май 2011 18:44


Преди няколко дена го заредихме с фреон, майстора каза, че перката не работи. Оправих перката и пак същата работа. Забелязах, че отпред радиатора не се стопля както трябва - дали е вероятно да има някакво запушване и къде може да е ? Ако знаеш нещо, кажи, че направо се видях вудо да ходя по майстори и всеки иска пари и нищо не прави. :beer



преди няколко дена го заредихме с фреон маистора каза 4е перката не работи оправих перката и пак са6тата работа забелязах 4е отпред радятора не се стопля както трябва дали е вазмоятно да има някакво запу6ване и къде може да е ако знае6 не6то кажи 4е направо се видях в4удо да ходя по маистори и всеки иска пари и ни6то не прави. :beer


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: проблем с лкиматроника на пасат б5

Мнениеот zfa159 » Нед 08 май 2011 19:02


Далеч съм ти,иначе аз поне не взимам пари,ако не го оправя mhihi
Иначе как сте го зареждали - с кантарчета или с машина ? Щом сте го зареждали,трябва да сте гледали и наляганията на системата,като е пусната - какви са стойностите на ниското и на високото налягане,като работи компресора? Много ми е важно да знам,за да ти помогна.
Смъкни кората на колата и пргледай какво е положението с двете тръби при компресора.Те са най-долната част и стърчат даже повече от картера и се удрят в какво ли не,редовно се сплескват и ето ти запушване.
Трябва ти топло време,за да експериментираш,тук в София е няма 10 градуса,не знам при теб как е.
Като го пуснеш,предния радиатор трябва да се позатопли не много...до към 40-тина градуса при околна температура около 25-6 градуса.Трябва да го усещаш,че е леко топличък.
Ако всичко е ок т.е. си има фреон,ама нищо не се случва,вероятно проблем със самия компресор,при тези коли се получава,ако колата седи доста време без да се кара или без фреон...има вътре един клапан,който регулира налягането на фреона и той заминава от седенето.
Работил ли е климатика от както колата е при теб или така си я взел,неработеща?
Доста ти е далеч да се разходиш до тук,иначе ще го оправим :)
Имам и скайп,можеш да пишеш и там,ако искаш,понеже комуникацията е в пъти по-бърза :)
:beer



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта