Въпрос за седан

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
siko2
Мнения: 164
Регистриран на: Вто 24 май 2011 13:27
Автомобил: VW Passat B5 1997
Двигател: ADR
Местоположение: София

Въпрос за седан

Мнениеот siko2 » Вто 24 май 2011 13:33


Здравейте!

Предстои ми скоро да стана част от вашият клуб и имам един въпрос за бъдещата ми покупка.
Ще вземем сигурно пасат Б5 1.8i 98г. Въпроса ми е следният каква е разликата между седана и стреч лимузината?
Ако въобще има такава де. Прочетох някои неща за модела и малко ме притесняват лошите коментари за предниците на модела. Някакви съвети да ми дадете като отида да я гледам.Има ли си неща на който да обърна повече внимание?
Благодаря ви и дано живот и здраве скоро да съм тук...

Последна промяна от siko2 на Вто 24 май 2011 19:23, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Ivaile
Мнения: 561
Регистриран на: Съб 21 фев 2009 22:47
Автомобил: Touran
Двигател: BSE 2008
Местоположение: Пловдив

Re: Въпрос за Стреч лимозина

Мнениеот Ivaile » Вто 24 май 2011 18:26


Стреч лимузина - това е вариант на лимузина, който е удължен, има възможност за 2 допълнителни седалки зад шофьора; Това са дългите американски луксозни автомобили /понякога с 6 врати/.В Европа само Мерцедес е произвеждал такива коли - S600 Pulman limo.Доста неграмотни използват днес този термин вместо правилното "Седан" или по-луксозния вариант на седана - "лимузина".Лифтбек пък се наричат купетата на коли като Шкода Октавия, Форд Мондео....За покупка на кола - довери се на приятел сдобри познания и на сервизен преглед....и не забравяй, старата кола е като младоженка СЛЕД сватба - често носи изненади! :012:

Последна промяна от Ivaile на Вто 24 май 2011 18:29, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Въпрос за Стреч лимозина

Мнениеот znainainai » Вто 24 май 2011 18:27


Tе така се прай стреч лимозина
Изображение
Изображение
Така изглежда
Изображение
Oткриваш ли разликата?
Изображение

Последна промяна от znainainai на Вто 24 май 2011 20:02, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Ivaile
Мнения: 561
Регистриран на: Съб 21 фев 2009 22:47
Автомобил: Touran
Двигател: BSE 2008
Местоположение: Пловдив

Re: Въпрос за Стреч лимозина

Мнениеот Ivaile » Вто 24 май 2011 18:30


znainainai :beer много знай!


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Re: Въпрос за Стреч лимозина

Мнениеот ChimeyJimmey » Вто 24 май 2011 18:54


Ъъъъъ... Каква е тая стреч-лимОзина на базата на 3B и с моторче 1.8 20V? :063:


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19329
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Въпрос за Стреч лимозина

Мнениеот stefan4o » Вто 24 май 2011 18:56


Стреч-лимОзината (сигурно идва от лимон) в автоджамбазкия фолклор е символ вероятно също като пълната инжекция. Сигурно наистина иде реч за Седан (или Saloon по американскому).


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Re: Въпрос за Стреч лимозина

Мнениеот ChimeyJimmey » Вто 24 май 2011 18:59


Ааааа, сега сякаш разбирам...
Ама те са с онея Халуминовите носачи, дето се чупят като вафли "Боровец", ако някой вътре пръдне със струя, насочена 3 градуса по-надясно... :horror:


Потребителски аватар
kristianatanasov
Мнения: 1280
Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София][Passat B3,ABS

Re: Въпрос за Стреч лимозина

Мнениеот kristianatanasov » Вто 24 май 2011 19:31


ChimeyJimmey написа:ако някой вътре пръдне със струя, насочена 3 градуса по-надясно... :horror:

mhihi


Потребителски аватар
siko2
Мнения: 164
Регистриран на: Вто 24 май 2011 13:27
Автомобил: VW Passat B5 1997
Двигател: ADR
Местоположение: София

Re: Въпрос за Стреч лимузина

Мнениеот siko2 » Вто 24 май 2011 19:34


Добре разбрахме всички че се пише с "У" Печатна грешка! Кажете какво да гледам като отида?


Потребителски аватар
Ivaile
Мнения: 561
Регистриран на: Съб 21 фев 2009 22:47
Автомобил: Touran
Двигател: BSE 2008
Местоположение: Пловдив

Re: Въпрос за Стреч лимузина

Мнениеот Ivaile » Вто 24 май 2011 20:52


Уви, трябва да гледаш много неща - затова най-добронамерено те посъветвах да отидеш с близък, който разбира повече от теб , а и не е запален колкото теб по тази кола! Не се оставяй да те омайват, не забравяй, че това не е ЕДИНСТВЕНИЯТ автомобил, КОЙТО СЕ ПРОДАВА! А сега сериозно - свържи се с някой от разбиращите клубни майстори в София и срещу скромна сума ще ти направи точна диагностика! По-добре дай 50, за да не съжаляваш за 5000 после! Поне така бих направил аз!


Потребителски аватар
siko2
Мнения: 164
Регистриран на: Вто 24 май 2011 13:27
Автомобил: VW Passat B5 1997
Двигател: ADR
Местоположение: София

Re: Въпрос за Стреч лимузина

Мнениеот siko2 » Сря 25 май 2011 11:50


Добре.. Може ли някои да ми препоръча майстор който да е извършвал подобно нещо? Или някaкви кординати? Благодаря ви!


Потребителски аватар
dmcdjveli
Мнения: 253
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 16:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за Стреч лимузина

Мнениеот dmcdjveli » Сря 25 май 2011 23:19




mili 75
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за Стреч лимузина

Мнениеот mili 75 » Чет 26 май 2011 10:20


siko2 написа:Добре разбрахме всички че се пише с "У" Печатна грешка! Кажете какво да гледам като отида?
Колега, добре си се насочил към модела, много хубава кола е да знаеш, но според мене си помисли сериозно за 1,9 тди или ако ще е бензин 1,8 турбо, като предвидиш в последствие пари за един газов инжекцион.


Потребителски аватар
siko2
Мнения: 164
Регистриран на: Вто 24 май 2011 13:27
Автомобил: VW Passat B5 1997
Двигател: ADR
Местоположение: София

Re: Въпрос за Стреч лимузина

Мнениеот siko2 » Чет 26 май 2011 12:27


Намерението ми е точно да сложа ГИ след като я взема... Някъде обаче прочетох тук във форума това "колкото и да има предимства газовия инжекцион пак не може да бъде настроен както се настройва горивната карта за бензина в завода, все в някакъв режим ще обеднява сместа , а това за турбина е пагубно, отделно , че мощността ще спадне във всички случаи.. Писано е преди доста време. Прав ли е човека все още?


mili 75
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за седан

Мнениеот mili 75 » Пет 27 май 2011 6:28


Колега, аз затова ти писах преди всичко докато още не си купил колата да помислиш добре върху избора на двигател, защото всичко друго се прави, но куц ли ти е мотора, работата става трудна ако искаш да го събудиш.Купето на Б5 не е леко и определено му трябва як мотор, за да се чувстваш комфортно и да ти създава кеф шофирането.Поради тази причина аз ти препоръчвам да не гледаш 1,6 и 1,8 атмосферните варианти, защото те са недостатъчни за тази що годе съвременна кола.Правилните мотори за този модел са 1,8 турбобензин и 1,9 турбодизел.За бензиновия вариант не мога да споделя впечтления, единственото което съм чел е че има добра динамика, но разхода е срвнително висок и затова хората слагат газови инжекциони.Аз имам дизеловия мотор 110 коня и мога да кажа само добри неща за него, че има добра динамика и е икономичен.Затова аз ти препоръчвам да си вземеш турбодизел, ако си намериш читав екземпляр няма да съжаляваш, ако си фен на бензина 1,8 турбо.Нека колегите с газов инжекцион да споделят своя опит за него.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта