Въпрос за пасат B3 и В4
- eminem94
- Мнения: 671
- Регистриран на: Вто 20 юли 2010 18:51
- Автомобил: Audi A4 B5 Avant
- Двигател: AVG
- Местоположение: София-град
- Контакти:
Въпрос за пасат B3 и В4
Здравейте.След няколко месеца,почвам да карам курсовете,но края на лятото може да ми докарат един пасат B3 седан .Въпроса ми е,тъй като съм се ориентирал към дизел,какво ви е мнението за 1,6 двигателя ? Дава ли някакви чести проблеми или по-добре е да се ориентирам към B4 1,9 TDI ? Предварително Благодаря .
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос за пасат B3 и В4
Според мен 1.9 тди ... няма какво да се чудиш
Пък и Б4 си е по-нова кола ...

-
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за пасат B3 и В4
Здравей колега,
Карам Б4 1.9 ТДИ и да ти каже не е лоша кола. Баща ми дълго време имаше бус пак от марката но с 1.6 чист дизел (поради изкормено турбо) а след това беше 1.6 ГТД мисля че се водеше (1.6 с турбо и интеркулер) и мога да ти кажа че това 1.6 на буса си беше пълен мъртвец (особено стария двигател който беше без турбото). За справка буса тежеше 1400 кг което не е много повече в сравнение с пасата така че по добрата динамика ще е само заради аеродинамиката която при буса е на куб.
Като цяло ето според мен +- за Б4 спрямо Б3:
+По нов е (до 97 реално) и в резултат по голяма вероятност да намериш запазен такъв
+ Динамиката на ТДИ-то е по добра (особенно ако намериш АФН двигател) а консумацията на нафта е същата ако не и по ниска.
+ повечко екстри , ако се постараеш в търсенето и ще са работещи
+ можеш да си сложиш темпомат почти без пари(глезотийка ама е приятно)
- Двигателя е по скъп за поддръжка (до мен първоначалното обслужване беше 600 лв като единственото което може да не се смени от това което сменях аз беше обтяжната ролка на пистовия ремък)
- ръждата го яде повече от Б3 (лош късмет откъм ръжда с кола от австрия имах аз)
- части държат по висока цена спрямо тези на Б3 дизелите(говоря и за втора ръка такива)
Това е което се сещам.
Един съвет, понеже си взимаш стара кола явно финансите са проблемна част или искаш лесна за ремонтиране кола коят да служи вярно при добра поддръжка, но което и от 2-те да е ако се решиш на Б4(според мен това важи и за Б3 но нека там да каже някой друг) и ще ти се налага да ползваш колата интензивно след покупата си остави една сума за ремонти: не казвам че са трошливи и не стават, просто имай 1 наум защото са стари коли а ремонтите на ТДИ-то не са от най евтините, ако мислиш да вземеш колата и да останеш без пари след това, по добре вземи бензиново Б4.
Айде че стана дълго
Карам Б4 1.9 ТДИ и да ти каже не е лоша кола. Баща ми дълго време имаше бус пак от марката но с 1.6 чист дизел (поради изкормено турбо) а след това беше 1.6 ГТД мисля че се водеше (1.6 с турбо и интеркулер) и мога да ти кажа че това 1.6 на буса си беше пълен мъртвец (особено стария двигател който беше без турбото). За справка буса тежеше 1400 кг което не е много повече в сравнение с пасата така че по добрата динамика ще е само заради аеродинамиката която при буса е на куб.
Като цяло ето според мен +- за Б4 спрямо Б3:
+По нов е (до 97 реално) и в резултат по голяма вероятност да намериш запазен такъв
+ Динамиката на ТДИ-то е по добра (особенно ако намериш АФН двигател) а консумацията на нафта е същата ако не и по ниска.
+ повечко екстри , ако се постараеш в търсенето и ще са работещи
+ можеш да си сложиш темпомат почти без пари(глезотийка ама е приятно)
- Двигателя е по скъп за поддръжка (до мен първоначалното обслужване беше 600 лв като единственото което може да не се смени от това което сменях аз беше обтяжната ролка на пистовия ремък)
- ръждата го яде повече от Б3 (лош късмет откъм ръжда с кола от австрия имах аз)
- части държат по висока цена спрямо тези на Б3 дизелите(говоря и за втора ръка такива)
Това е което се сещам.
Един съвет, понеже си взимаш стара кола явно финансите са проблемна част или искаш лесна за ремонтиране кола коят да служи вярно при добра поддръжка, но което и от 2-те да е ако се решиш на Б4(според мен това важи и за Б3 но нека там да каже някой друг) и ще ти се налага да ползваш колата интензивно след покупата си остави една сума за ремонти: не казвам че са трошливи и не стават, просто имай 1 наум защото са стари коли а ремонтите на ТДИ-то не са от най евтините, ако мислиш да вземеш колата и да останеш без пари след това, по добре вземи бензиново Б4.
Айде че стана дълго
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Въпрос за пасат B3 и В4
Вземи си една Б3 1.8 моно на газ - изпитано,доказано и здраво!
- kristianatanasov
- Мнения: 1280
- Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София][Passat B3,ABS
Re: Въпрос за пасат B3 и В4
Stenly написа:Вземи си една Б3 1.8 моно на газ - изпитано,доказано и здраво!

- passenger
- Мнения: 843
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин
Re: Въпрос за пасат B3 и В4
Stenly написа:Вземи си една Б3 1.8 моно на газ - изпитано,доказано и здраво!

Не мисля че като за човек, който сега кара курсове и ще е начинаещ шофьор това е най важния въпрос, дилема или претенция. Покарай го малко, поочукай го тук там

- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Въпрос за пасат B3 и В4
Stenly написа:Вземи си една Б3 1.8 моно на газ - изпитано,доказано и здраво!
Айде и аз да се включа


-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос за пасат B3 и В4
Stenly написа:Вземи си една Б3 1.8 моно на газ - изпитано,доказано и здраво!
И като тръгнеш да изкачваш витиня или някъде с голям наклон,ще караш на 3-та

- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Re: Въпрос за пасат B3 и В4
altanivan написа:Stenly написа:Вземи си една Б3 1.8 моно на газ - изпитано,доказано и здраво!
И като тръгнеш да изкачваш витиня или някъде с голям наклон,ще караш на 3-та
нищо подобно с тези къси скорости карам на 5 та най-вече

- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Въпрос за пасат B3 и В4
eminem94 написа:Здравейте.След няколко месеца,почвам да карам курсовете,но края на лятото може да ми докарат един пасат B3 седан .Въпроса ми е,тъй като съм се ориентирал към дизел,какво ви е мнението за 1,6 двигателя ? Дава ли някакви чести проблеми или по-добре е да се ориентирам към B4 1,9 TDI ? Предварително Благодаря .
Зависи от това,колко пари си склонен да отделяш за подръжка,защото тдито ще ти бърка повече в джоба,иначе ако това не ти е проблем,тогава ти го препоръчвам

Re: Въпрос за пасат B3 и В4
Аз карам Б4 и изобщо не съм доволен,само проблеми ми създава,да не кажа,че е и боклук.Ако си мислиш,че пасатите са по-здрави от другите коли,не е така.Ако все пак искаш нещо от ВАГ подобно, бих ти казал ауди Б4.
- ligustrum
- Мнения: 510
- Регистриран на: Пет 21 мар 2008 23:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос за пасат B3 и В4
Stenly написа:Вземи си една Б3 1.8 моно на газ - изпитано,доказано и здраво!
+1 глас да добавя и по-евтинджос ти идва

- escrime
- Мнения: 3073
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
- Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
- Двигател: OM642
Re: Въпрос за пасат B3 и В4
No_More написа:Аз карам Б4 и изобщо не съм доволен,само проблеми ми създава,да не кажа,че е и боклук.Ако си мислиш,че пасатите са по-здрави от другите коли,не е така.Ако все пак искаш нещо от ВАГ подобно, бих ти казал ауди Б4.
Попаднал си на кофти автомобил, за съжаление. И най-хубавите коли могат да бъдат превърнати в скрап от мърлявщина на предишни собственици.
Ауди Б4 освен с по-приятен салон, куатро в някои от моделите и безумно яката антикорозионна защита не блести с нищо над Пасат. Ауди 100 и А6 Ц4 са съвсем друга бира. Те са си премиум наистина.
По темата: Колега, гледай по-запазената кола. Някои детски болежки в Б4 са изчистени, но пък Б3 е принципно по-добре от към ламарина. 1.8 на газ не е никак лош вариант. Обслужва се и се поддържа лесно и евтино. Дизеловите мотори са една идея по-капризни. При всички положения ако попаднеш на читав автомобил няма да имаш проблеми. Това ти е най-важното - състоянието.
Успех!
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Съб 30 окт 2010 10:11
- Автомобил: VW GOLF III 1.9TDI
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Sofia
Re: Въпрос за пасат B3 и В4
ДА 1.8 НА ГАЗ перфектно за начинаещ защото на теб ти трябва кола дето се вика да я убиеш от каране все пак и аз съм на тази възраст а даже моя е с клима и ел стъкла и още куп шукарйки
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Въпрос за пасат B3 и В4
От опита ми с коли обаче за София жигулата няма коя марка да я бие нито по поддръжка нито по здравина и опростеност.Зорлем пробвах да я счупя и не можах.Няма дупки няма неравности карах я като джип и не се счупи ...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 21 госта