Уважаеми VW фенове и спецове,
Отдавна и редовно ви следя, макар и да не пиша тук.
Иначе и аз съм "член" на клуба с
Пасат '96 1.9 TDI комби (спори се дали е 90 или 110 к.с.). Карам колата от година и половина и съм и навъртял до сега към 60 000.
Търся помоща ви по следния повод:
Имам загуба на спирачна течност (дори ми светна лампата). Та ходим в сервиз (мислех да не е маркуче нещо спукано), но се оказа че задния ляв спирачен апарат е омазан целия (задни дискови спирачки).
Та момчетата ми казаха: търси си нов апарат.
Попроверих тук- таме- нов излиза около 350 - 400 лв.
Днес си взех втора ръка от "СИМЕОН", като тези там твърдяха, че това е правилния апарат, за този Пасат.
До тук добре. Отивам тази вечер да ми го сметят и.....Апарата е различен. Прилича, но е различен.
Има ли два вида апарати за този пасат? Или тези са ме нещо засилили?
Не ми се дават 400 кинта, но май на там отива работата.
Другия вариант е да обикалям моргите, за която за жалост нямам време.
На някой случвало ли се е това? Как постъпихте в такъв случай?
Спирачен апарат
- georgipass
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
-
- Мнения: 355
- Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Трябва да се види откъде точно тече,да не е скъсано уплътнението примерно.Ако е така - смяна само на уплътнителния пръстен и ОК.Повърхностите на вътрешната страна на апарата и самото бутало дали не са наранени от корозия - трябва да са идеално гладки.Ако са наранени за съжаление се сменя целия апарат.Дано се разминеш само с гуменото уплътнение.Ваското1 е твоя човек.При мен този ремонт мина успешно със смяна на въпросното уплътнение от него.
Успех!

Успех!
За жалост номера с моргите ще стане трудно.
Не, че нямам мерак, а време нямам.
Трябва да си взема отпуска.
Ако Ваското 1 може да каже нещо .....ще взема да ида при него.
Странна ми е тази история с разликата в апаратите.
Утре отивам да го върна стария на Симеон (не на царя, а в един магазин на споменатата улица).
Не, че нямам мерак, а време нямам.
Трябва да си взема отпуска.
Ако Ваското 1 може да каже нещо .....ще взема да ида при него.
Странна ми е тази история с разликата в апаратите.
Утре отивам да го върна стария на Симеон (не на царя, а в един магазин на споменатата улица).
Приятелю,
niks76
Аз съм убеден, че в БГ ще намеря.
Ще отида при моите приятели в ЮНИ, ще го оправят за 1 ден макс, ще ми вземат скалпа и съм ОК.
Досега така правих, ама нещо в един момент ми писна. Ако беше нова кола иди- дойди, ама тази има пазарна стойност около 8 000 лева, такива инвестиции в нея са неоправдани.
Като си взема нова- тогава.
Ти да не би да имаш идея да пратиш част втора ръка от някъде? Или аз не съм доразбрал правилно?
Поздрави!
niks76
Аз съм убеден, че в БГ ще намеря.
Ще отида при моите приятели в ЮНИ, ще го оправят за 1 ден макс, ще ми вземат скалпа и съм ОК.
Досега така правих, ама нещо в един момент ми писна. Ако беше нова кола иди- дойди, ама тази има пазарна стойност около 8 000 лева, такива инвестиции в нея са неоправдани.
Като си взема нова- тогава.
Ти да не би да имаш идея да пратиш част втора ръка от някъде? Или аз не съм доразбрал правилно?
Поздрави!
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта