Спирачен апарат

Техническа и сервизна информация за Passat
glade
Мнения: 44
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 15:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Спирачен апарат

Мнениеот glade » Вто 19 сеп 2006 18:23


Уважаеми VW фенове и спецове,
Отдавна и редовно ви следя, макар и да не пиша тук.
Иначе и аз съм "член" на клуба с
Пасат '96 1.9 TDI комби (спори се дали е 90 или 110 к.с.). Карам колата от година и половина и съм и навъртял до сега към 60 000.
Търся помоща ви по следния повод:
Имам загуба на спирачна течност (дори ми светна лампата). Та ходим в сервиз (мислех да не е маркуче нещо спукано), но се оказа че задния ляв спирачен апарат е омазан целия (задни дискови спирачки).
Та момчетата ми казаха: търси си нов апарат.
Попроверих тук- таме- нов излиза около 350 - 400 лв.
Днес си взех втора ръка от "СИМЕОН", като тези там твърдяха, че това е правилния апарат, за този Пасат.
До тук добре. Отивам тази вечер да ми го сметят и.....Апарата е различен. Прилича, но е различен.
Има ли два вида апарати за този пасат? Или тези са ме нещо засилили?
Не ми се дават 400 кинта, но май на там отива работата.
Другия вариант е да обикалям моргите, за която за жалост нямам време.
На някой случвало ли се е това? Как постъпихте в такъв случай?




Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Вто 19 сеп 2006 18:38


най-разумно е да се демонтира стария спирачен апарат и да се отиди с него по моргите да се търси същ :wink:


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Вто 19 сеп 2006 19:05


Трябва да се види откъде точно тече,да не е скъсано уплътнението примерно.Ако е така - смяна само на уплътнителния пръстен и ОК.Повърхностите на вътрешната страна на апарата и самото бутало дали не са наранени от корозия - трябва да са идеално гладки.Ако са наранени за съжаление се сменя целия апарат.Дано се разминеш само с гуменото уплътнение.Ваското1 е твоя човек.При мен този ремонт мина успешно със смяна на въпросното уплътнение от него. :bowdown

Успех!


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6382
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Вто 19 сеп 2006 19:23


georgipass написа:най-разумно е да се демонтира стария спирачен апарат и да се отиди с него по моргите да се търси същ :wink:


:да: :да: :да: ,най-доброто решение на проблема


glade
Мнения: 44
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 15:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот glade » Вто 19 сеп 2006 20:05


За жалост номера с моргите ще стане трудно.
Не, че нямам мерак, а време нямам.
Трябва да си взема отпуска.
Ако Ваското 1 може да каже нещо .....ще взема да ида при него.
Странна ми е тази история с разликата в апаратите.
Утре отивам да го върна стария на Симеон (не на царя, а в един магазин на споменатата улица).


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Вто 19 сеп 2006 21:57


Има два вида апарати


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 20 сеп 2006 1:29


ако не намериш в бг пиши на ли4ни


glade
Мнения: 44
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 15:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот glade » Сря 20 сеп 2006 7:55


Знаех си, че има 2 вида апарати.
Има ли някаква логика по която да ги различавам (година, месец, двигател) или?

Или ще взема да си купя още една кола (та да ми станат тъкмо 3, ама другата я кара половинката), да си взема отпуска, и да тръгна да обикалям по моргите : )


glade
Мнения: 44
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 15:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот glade » Сря 20 сеп 2006 7:59


Приятелю,
niks76
Аз съм убеден, че в БГ ще намеря.
Ще отида при моите приятели в ЮНИ, ще го оправят за 1 ден макс, ще ми вземат скалпа и съм ОК.
Досега така правих, ама нещо в един момент ми писна. Ако беше нова кола иди- дойди, ама тази има пазарна стойност около 8 000 лева, такива инвестиции в нея са неоправдани.
Като си взема нова- тогава.
Ти да не би да имаш идея да пратиш част втора ръка от някъде? Или аз не съм доразбрал правилно?
Поздрави!


glade
Мнения: 44
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 15:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот glade » Сря 20 сеп 2006 13:56


Аз хубаво я върнах онази част. Върнаха ми и парите.
Сега остава да я сваля апарата и да тръгвам с него под мишница.
Ако някой има по- добра идея или пък е гуру на спирачни апарати....
Благодаря предварително.


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Сря 20 сеп 2006 14:01


дали няма да стане от Г-2 ГТИ :roll:


glade
Мнения: 44
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 15:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот glade » Сря 20 сеп 2006 17:00


не са сваляли. Просто видяха, че тече. Споменаха, че можело и гумички да се сменят само, но те не правели това. (ФУЛДА сервиза на Симеоновско шосе) а и не знаят кой прави точно.

Някакви координати на Ваското- 1 този славен VW гуру. Местоположение имам предвид.


glade
Мнения: 44
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 15:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот glade » Сря 20 сеп 2006 18:32


Red_Jetta
От къде го купи тоз комплект?


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 20 сеп 2006 21:44


Ваското е в чужбинско..
Никси ... звъниш му и се разберете.. нека го види той пък тогава мисли за нов хАпарат.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта