Пали и гасне щом отпусна ключа....
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пет 24 юли 2009 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Пали и гасне щом отпусна ключа....
Здравейте, колеги ! Днес тръгнах с колата (passat b3 RP) и не вях минал и 200 метра и колата изгасна. Пробвах да запаля, но пак изгасна. Усетих, че гасне веднага щом отпусна ключа, след запалването. Ако го задържа леко продължава да върти стартера и да работи двигателя. Така и оспях да се върна пред нас. Преди няколко дена пак така ми изгасна, но след това запалих и нямаше поблем. Освен това, като е загряла не пали от раз, както като е студена... От какво може да е ? Един съсед ми каза бендикс, но все пак кажете и вие от какво може да е и какво е решенеито....
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Пали и гасне щом отпусна ключа....
Клеморед-смяна!
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пет 24 юли 2009 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Пали и гасне щом отпусна ключа....
къде се намира въпросният клеморед, мога ли да се справя сам, тъй като не ми се иска да ме теглят до някой сервиз....
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Пали и гасне щом отпусна ключа....
Зад патрона, който въртиш с ключа.
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пет 24 юли 2009 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Пали и гасне щом отпусна ключа....
Andonov написа:Зад патрона, който въртиш с ключа.
Мога ли някак да установя дали със сигурност там е проблема, или само след смяната...
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пет 24 юли 2009 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Пали и гасне щом отпусна ключа....
изчетох темите, на колегите, но при тях или не им дава изобщо контакт, или стартера върти, но изобщо не пали. При мен пали, но отпусна ли ключа веднага гасне. Ако го задържа работи, но чувам как продължава да върти стартера. Видях, че смяната на клемореда е играчка голяма. Освен смяна на клеморед, има ли друг по-лесен начин (видях слагало се някакво бутонче) Как мога да запаля колата, за да я закарам в сервиз.
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Пали и гасне щом отпусна ключа....
При мен при последната смяна така правеше,пуснеш ли ключа,гаснеше,СМЕНИХ го и се оправи-естествено! Клемореда се сменя лесно иначе!Жалко,че си далече,щях да ти сменя клеморедчето срещу една студена биричка...
И за справка,при прецакан клеморед,колата може да не завърта а да им контакт,да няма контакт а да върти стартера,да няма фарове,да гасне като пуснеш ключа.Поне с тези неща съм се сблъсквал на различни коли и все клемореда е бил виновен,зависи как се счупи явно! И още едно нещо което ми се случи,един голф с нова бензинова помпа,делко ново,кабели,свещи,без газ,перфектна колица,не палеше сутрин като е студено зимно време! След първото палене(ако успееше да запали) нямаше проблеми! Пак клемореда се оказа(нагорели контактни повърхности при здрав иначе клеморед)просто при студено време когато от студа падаше капацитета на акумулатора заради нагара не е могло да направи добър контакт,оттам слаб ток на свещите и палене няма,като поработеше малко нямаше проблеми,защото акумулатора се зареди поне малко и по-силния ток е бил достатъчен да запали въпреки нагара в клемореда! Пиша го това,за да се знае!

Последна промяна от lion_heart002 на Вто 07 юни 2011 15:54, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пет 24 юли 2009 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Пали и гасне щом отпусна ключа....
в София уча ... Иначе, като гледах темите за смяна видях,че трябва да се свали волана, накаква скоба после трябвало ,за да излезе някаква втулта и т.н и т.н ....
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Пали и гасне щом отпусна ключа....
Варианта ти е да палнеш колата на бутане или дърпане,щом имаш контакт и да отидеш някъде да ти го сменят,ама трябва да изключиш стартера и да държиш ключа доколкото разбирам от това което пишеш...Аз се намирам в Перник и бих ти помогнал,няма да ти струва нищо-и аз съм бил студент,та знам какво е...

А сигурно има някой автоключар по софия дето да ти го смени на място,само клеморед си купи предварително и му звънни да дойде на място!



А сигурно има някой автоключар по софия дето да ти го смени на място,само клеморед си купи предварително и му звънни да дойде на място!
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Пали и гасне щом отпусна ключа....
Купуваш си друг откачаш буксата бодваш новия на буксата със плоска отверка завърташ палиш и отиваш да ти го сменят 

-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Пали и гасне щом отпусна ключа....
Идеален вариант е това! Ама доколкото разбирам и да стигне до буксата няма да се оправи...Все пак трябва да се освободи патрона от рейката и да се избута леко напред за да може да се извади назад буксата-това по спомен говоря...
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Пали и гасне щом отпусна ключа....
lion_heart002 написа:Идеален вариант е това! Ама доколкото разбирам и да стигне до буксата няма да се оправи...Все пак трябва да се освободи патрона от рейката и да се избута леко напред за да може да се извади назад буксата-това по спомен говоря...
Буксата се вади директно без проблем!

-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пет 24 юли 2009 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Пали и гасне щом отпусна ключа....
Четох, четох и добих представа за "упражнението" по смяната.
Мисля да използвам този метод http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... 148191&hl=
При него не се налага наличие на скоба за изваждане на втулката. Освен че трябва да вележа положението на волана в момента в който го изваждам от шлищите има ли някакви други тънкости? Съжалявам, че така ставам досаден, но за първи път ще правя тази процедура....
Мисля да използвам този метод http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... 148191&hl=
При него не се налага наличие на скоба за изваждане на втулката. Освен че трябва да вележа положението на волана в момента в който го изваждам от шлищите има ли някакви други тънкости? Съжалявам, че така ставам досаден, но за първи път ще правя тази процедура....
- vasilb
- Мнения: 742
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Пали и гасне щом отпусна ключа....
van4ov написа:Четох, четох и добих представа за "упражнението" по смяната.
Мисля да използвам този метод http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... 148191&hl=
При него не се налага наличие на скоба за изваждане на втулката. Освен че трябва да вележа положението на волана в момента в който го изваждам от шлищите има ли някакви други тънкости? Съжалявам, че така ставам досаден, но за първи път ще правя тази процедура....
Супер! Този метод ми харесва - ще го приложа. На мен ми изключва радиото като бутна ключа, когато е на контакт, но не работи двигателят и пак се включва, когато натисна ключа навътре ... Луда работа!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта