Задни спирачки на Б3 проблем .

Техническа и сервизна информация за Passat
anton1405
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 17 сеп 2007 16:23
Автомобил: pasat b3 combi
Двигател: ABS 1993
Местоположение: София

Задни спирачки на Б3 проблем .

Мнениеот anton1405 » Пет 10 юни 2011 0:59


На прегледа установиха 70% разлика на задните спирачки ./на Ръчна малко по- малко но същия проблем/ -дясна задна не държи .Веднага отидох във съседния сервиз /за да ползвам стенда за контрол след ремонта / -смениха цилиндърчето , без ефект .Предложиха ми да направят бай-пас на регулатора на налягането на задните спирачки / показаха ми го -една малка кутиика при задния мост от ляво/ бил клеясал вероятно а нов струвал 350 лв .Не се реших на тази интервенция засега , бих исал да събера дру ги мнения по- въпроса .Пасата е Б3 1993 1.8 без абс система .




Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Задни спирачки на Б3 проблем .

Мнениеот vladtod® » Пет 10 юни 2011 6:57


Като смени цилиндърчето при обезвъздушаването имаше ли видимо налягане?


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Задни спирачки на Б3 проблем .

Мнениеот zfa159 » Пет 10 юни 2011 7:40


Това може да е от много причини и последната стъпка е да се махне или байпасира кантара (това,което са ти показали).Не си казал дали колата е с дискове или барабани. 1.8 моно 90 коня е с барабани,ама 1.8 107 коня е с дискове :)
При мен,а вече и на няколко клиентски коли ми се случва същото и причината е износен барабан.Накладките са си ок,но дори нови накладки не успяват да коменсират голямото износване на барабана...не е лошо като са го били свалили да го премерят,има сервизна информация за това колко му е максималното износване,преди да трябва да се смени с нов.Нови барабани (сменят се и от двете страни),за тази кола к-т са от 160-170лв до 300-400...
Ако барабана е ок,новотро цилиндърче е ок,прегледали са дали челюстите на накладките не се спекли и се движат равномерно,тогава причината трябва да се търси в кантара.Когато са обезвъздушавали,ако е имало проблем с кантара,течността е щяля да минава бавно през него...което е белег,че няма дебит.
Ако е така,или го свалете и свържете тръбичките със снадки,или го завържете с тел в максимално свито положение.Това не е проблем,защото дебита на течност към предните колела е по-сериозен от към задните,предните са дискови и то с доста по-сериозни накладки от задните и спирачното усилие отново остава предимно на тях.Предния ми Пасат беше така (сегашния ми няма кантар,защото има АБС),правил съм и доста клиентски така и никой не е имал проблеми.Някои хора с Голф се оплакват,че като се върже кантара и имат проблеми с блокиране на задните колела не,когато трябва,но при Пасат задницата е доста тежичка и няма такива проблеми дори при лоша настилка.
:beer


anton1405
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 17 сеп 2007 16:23
Автомобил: pasat b3 combi
Двигател: ABS 1993
Местоположение: София

Re: Задни спирачки на Б3 проблем .

Мнениеот anton1405 » Пет 10 юни 2011 17:41


vladtod® написа:Като смени цилиндърчето при обезвъздушаването имаше ли видимо налягане?

Не съм присътствал при смяната , но според майсторите всичко било нормално затова предлагат бай-паса .Чудя се кое е по -безопасно да си карам така или да шунтирам тази система...Все пак производителя е имал нещо впредвид ...Да не стане след бай-паса -бай-бай пасат :?


Потребителски аватар
ulipet
Мнения: 616
Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
Автомобил: VW PASSAT B7
Двигател: CFF
Местоположение: пловдив

Re: Задни спирачки на Б3 проблем .

Мнениеот ulipet » Пет 10 юни 2011 18:04


Цилиндърчетата отзад са два вида-чугунени или алуминиеви,първите са по-малки,извода оставям на теб.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Задни спирачки на Б3 проблем .

Мнениеот Stenly » Пет 10 юни 2011 23:13


Кантара се отремонтира недей да го махаш ,защото не е на хубаво...


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Задни спирачки на Б3 проблем .

Мнениеот zfa159 » Пет 10 юни 2011 23:16


Че са два вида,два вида са,но и от двата вида се правят и метални и алуминиеви.Трудно може да сложат по-малкото на мястото на по-голямото,понеже се вижда,а и хода на педала се променя чувствително.
:beer


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Задни спирачки на Б3 проблем .

Мнениеот rudoni » Съб 11 юни 2011 8:20


според мен ,не бързай да пипаш регулатора на налягането за задните колела("кантара")!това е най лесно!иди при човек който си обича занаята и да ти отвори задните барабани ,да ти почисти механизма за саморегулиране на разстоянието между челюстите и барабана,да регулира разстоянието между челюстите и барабана ръчно,като го остави минимално,да ги затвори и си ОК!


bobykafe
Мнения: 29
Регистриран на: Съб 14 ное 2009 10:41
Автомобил: VW Passat B3 1.6
Двигател:
Местоположение: София, Стара Загора

Re: Задни спирачки на Б3 проблем .

Мнениеот bobykafe » Съб 11 юни 2011 9:07


Същия проблем имах, оказа се клеясали зверски въжета на ръчната- при опит за натягане даже скъсах едното без да се напъвам много. След смяната им /24 лева комплекта/ всичко си дойде на мястото.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Задни спирачки на Б3 проблем .

Мнениеот zfa159 » Съб 11 юни 2011 15:08


да,това го пропуснах.Другата им мъка е това - ръчната.Тя трябва да е добре регулирана,за да може задните барабанни спирачки да работят добре.Хората са ти казали съвсем правилно - почиства се всичко отзад много добре,раздвижват се челюстите,всичко да се движи чудесно.Ако барабана си е в допуск,добре,ако не е - сменяш.После сглобяваш,регулираш ръчната и трябва нещата да са доста по-добре.Чак тогава вече можеш да се замислиш за байпасиране на кантара,по някои от горе изброените методи (със свиване или директно с премахването му).
:beer



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Afn1.9, rayedie и 34 госта