Задни спирачки на Б3 проблем .
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пон 17 сеп 2007 16:23
- Автомобил: pasat b3 combi
- Двигател: ABS 1993
- Местоположение: София
Задни спирачки на Б3 проблем .
На прегледа установиха 70% разлика на задните спирачки ./на Ръчна малко по- малко но същия проблем/ -дясна задна не държи .Веднага отидох във съседния сервиз /за да ползвам стенда за контрол след ремонта / -смениха цилиндърчето , без ефект .Предложиха ми да направят бай-пас на регулатора на налягането на задните спирачки / показаха ми го -една малка кутиика при задния мост от ляво/ бил клеясал вероятно а нов струвал 350 лв .Не се реших на тази интервенция засега , бих исал да събера дру ги мнения по- въпроса .Пасата е Б3 1993 1.8 без абс система .
Re: Задни спирачки на Б3 проблем .
Като смени цилиндърчето при обезвъздушаването имаше ли видимо налягане?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Задни спирачки на Б3 проблем .
Това може да е от много причини и последната стъпка е да се махне или байпасира кантара (това,което са ти показали).Не си казал дали колата е с дискове или барабани. 1.8 моно 90 коня е с барабани,ама 1.8 107 коня е с дискове 
При мен,а вече и на няколко клиентски коли ми се случва същото и причината е износен барабан.Накладките са си ок,но дори нови накладки не успяват да коменсират голямото износване на барабана...не е лошо като са го били свалили да го премерят,има сервизна информация за това колко му е максималното износване,преди да трябва да се смени с нов.Нови барабани (сменят се и от двете страни),за тази кола к-т са от 160-170лв до 300-400...
Ако барабана е ок,новотро цилиндърче е ок,прегледали са дали челюстите на накладките не се спекли и се движат равномерно,тогава причината трябва да се търси в кантара.Когато са обезвъздушавали,ако е имало проблем с кантара,течността е щяля да минава бавно през него...което е белег,че няма дебит.
Ако е така,или го свалете и свържете тръбичките със снадки,или го завържете с тел в максимално свито положение.Това не е проблем,защото дебита на течност към предните колела е по-сериозен от към задните,предните са дискови и то с доста по-сериозни накладки от задните и спирачното усилие отново остава предимно на тях.Предния ми Пасат беше така (сегашния ми няма кантар,защото има АБС),правил съм и доста клиентски така и никой не е имал проблеми.Някои хора с Голф се оплакват,че като се върже кантара и имат проблеми с блокиране на задните колела не,когато трябва,но при Пасат задницата е доста тежичка и няма такива проблеми дори при лоша настилка.


При мен,а вече и на няколко клиентски коли ми се случва същото и причината е износен барабан.Накладките са си ок,но дори нови накладки не успяват да коменсират голямото износване на барабана...не е лошо като са го били свалили да го премерят,има сервизна информация за това колко му е максималното износване,преди да трябва да се смени с нов.Нови барабани (сменят се и от двете страни),за тази кола к-т са от 160-170лв до 300-400...
Ако барабана е ок,новотро цилиндърче е ок,прегледали са дали челюстите на накладките не се спекли и се движат равномерно,тогава причината трябва да се търси в кантара.Когато са обезвъздушавали,ако е имало проблем с кантара,течността е щяля да минава бавно през него...което е белег,че няма дебит.
Ако е така,или го свалете и свържете тръбичките със снадки,или го завържете с тел в максимално свито положение.Това не е проблем,защото дебита на течност към предните колела е по-сериозен от към задните,предните са дискови и то с доста по-сериозни накладки от задните и спирачното усилие отново остава предимно на тях.Предния ми Пасат беше така (сегашния ми няма кантар,защото има АБС),правил съм и доста клиентски така и никой не е имал проблеми.Някои хора с Голф се оплакват,че като се върже кантара и имат проблеми с блокиране на задните колела не,когато трябва,но при Пасат задницата е доста тежичка и няма такива проблеми дори при лоша настилка.

-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пон 17 сеп 2007 16:23
- Автомобил: pasat b3 combi
- Двигател: ABS 1993
- Местоположение: София
Re: Задни спирачки на Б3 проблем .
vladtod® написа:Като смени цилиндърчето при обезвъздушаването имаше ли видимо налягане?
Не съм присътствал при смяната , но според майсторите всичко било нормално затова предлагат бай-паса .Чудя се кое е по -безопасно да си карам така или да шунтирам тази система...Все пак производителя е имал нещо впредвид ...Да не стане след бай-паса -бай-бай пасат

- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Задни спирачки на Б3 проблем .
Цилиндърчетата отзад са два вида-чугунени или алуминиеви,първите са по-малки,извода оставям на теб.
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Задни спирачки на Б3 проблем .
Кантара се отремонтира недей да го махаш ,защото не е на хубаво...
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Задни спирачки на Б3 проблем .
Че са два вида,два вида са,но и от двата вида се правят и метални и алуминиеви.Трудно може да сложат по-малкото на мястото на по-голямото,понеже се вижда,а и хода на педала се променя чувствително.


Re: Задни спирачки на Б3 проблем .
според мен ,не бързай да пипаш регулатора на налягането за задните колела("кантара")!това е най лесно!иди при човек който си обича занаята и да ти отвори задните барабани ,да ти почисти механизма за саморегулиране на разстоянието между челюстите и барабана,да регулира разстоянието между челюстите и барабана ръчно,като го остави минимално,да ги затвори и си ОК!
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Съб 14 ное 2009 10:41
- Автомобил: VW Passat B3 1.6
- Двигател:
- Местоположение: София, Стара Загора
Re: Задни спирачки на Б3 проблем .
Същия проблем имах, оказа се клеясали зверски въжета на ръчната- при опит за натягане даже скъсах едното без да се напъвам много. След смяната им /24 лева комплекта/ всичко си дойде на мястото.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Задни спирачки на Б3 проблем .
да,това го пропуснах.Другата им мъка е това - ръчната.Тя трябва да е добре регулирана,за да може задните барабанни спирачки да работят добре.Хората са ти казали съвсем правилно - почиства се всичко отзад много добре,раздвижват се челюстите,всичко да се движи чудесно.Ако барабана си е в допуск,добре,ако не е - сменяш.После сглобяваш,регулираш ръчната и трябва нещата да са доста по-добре.Чак тогава вече можеш да се замислиш за байпасиране на кантара,по някои от горе изброените методи (със свиване или директно с премахването му).

