


Пасат 1.8ABS аванс
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: Сря 06 юни 2007 22:23
- Автомобил: Ford Galaxy
- Двигател: 1.9 AFN
- Местоположение: Варна
Пасат 1.8ABS аванс
Здравеите!Интересува ме колко бара трябва да е налягането на бензина след регулатора на налягане преди дюзата и дали от недостатъчен дебит на бензин може да ми чука аванса постоянно когато карам колата.Пасата е 1.8 ABS. Благодаря ви предварително за отговорите!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: аванс Пасат 1.8ABS
По каталог- от 0.8 до 1.2
Принципно - може от бедна смес да чука аванс, но по-вероятно е да си с голямо предварение на запалването
Регулира се от делкото със стробоскоп или на ЕЛКОН
Принципно - може от бедна смес да чука аванс, но по-вероятно е да си с голямо предварение на запалването

Регулира се от делкото със стробоскоп или на ЕЛКОН
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: Сря 06 юни 2007 22:23
- Автомобил: Ford Galaxy
- Двигател: 1.9 AFN
- Местоположение: Варна
Re: аванс Пасат 1.8ABS
Налягането на моята кола след регулатора е около 2 бара това опасно ли е ?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: аванс Пасат 1.8ABS
Аъъъ... сигурен ли си, че това е след регулатора, към дюзата?
Около 3 бара трябва да ти дава помпата.
Следва, че 2 бара ще е налягането на обратното гориво...
Иначе, при 2 бара на дюзата, най-малкото ще дави, ще пуши черно и ще 'арчи кът слон!

Около 3 бара трябва да ти дава помпата.
Следва, че 2 бара ще е налягането на обратното гориво...
Иначе, при 2 бара на дюзата, най-малкото ще дави, ще пуши черно и ще 'арчи кът слон!
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: Сря 06 юни 2007 22:23
- Автомобил: Ford Galaxy
- Двигател: 1.9 AFN
- Местоположение: Варна
Re: аванс Пасат 1.8ABS
Грешката е моя колата дава 2 бара преди регулатора центроваха я със стробоскоп на 6 градуса но аванса продължава да се чува.Колата се кара само на бензин.Откачил съм акумулатора за да се изчистят грешки ако има.
Re: аванс Пасат 1.8ABS
колега,карам същия двигател и на мен ми чукаше аванса и неможах да го оправя,докато не разбрах че трябва да се окъси L групаата, двете диагостични букси долните крачета се окъсяват с един кабел преди да се даде колата на контакт,след това я запалваш да поработи около минута.И за в бъдеще ако буташ делкото първо укасяваш долните букси и палиш.Влизала в авариен режим колата.
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: Сря 06 юни 2007 22:23
- Автомобил: Ford Galaxy
- Двигател: 1.9 AFN
- Местоположение: Варна
Re: аванс Пасат 1.8ABS
Ако се откачи буксата на датчика за антифриза не влиза ли в авариен режим?
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: аванс Пасат 1.8ABS
rim написа:Ако се откачи буксата на датчика за антифриза не влиза ли в авариен режим?
Да, така казват У програмчета като АутоДата. Само че ако извадиш буксата за показанията на таблото все едно нищо не правиш. Мисля, че за за таблото и ЕКУ-то са два отделни

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: аванс Пасат 1.8ABS
Цъ! При ABS-мотора не е от датчика за температурата.

Във FAQ отдавна radotom написа:
Кога да 'цъкне' искрата: Центровка запалване Моля, четете внимателмо за кой мотор какво се прави!

- lingerov
- Low rider
- Мнения: 636
- Регистриран на: Вто 17 фев 2009 17:34
- Автомобил: VW Golf Mk 2
- Двигател: Г60 1991
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: аванс Пасат 1.8ABS
За АБС мотора ако си с 45 пинов компютър в сервизен режим се влиза само с Ваг ком даване на късо на L/- е за 35 пинов комп.
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: аванс Пасат 1.8ABS
на 1,8 ABS се влиза в мозъка на компа с VAG-COM в сервизен режим за да кротне белега.Иначе не мое се запре
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: аванс Пасат 1.8ABS
Още един глас, че ъгъла на запалване се променя от компютъра, така че по-добре делкото да не се върти.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: аванс Пасат 1.8ABS
Ники, той наистина си се донаглася от компа, но началния 'отсчет', от който компа почва да смята какво да е предварението се задава от ъгъла на делкото 
Не при всички коли е така, де!
Но при ABS, RP, 2E, PB.... и други си е така
Тези, които са с вакуум-регулатор на делкото се центроват след като се извади (и затапи) маркучлето за вакуум там.
Другите - след като компа се вкара в 'авариен режим', за да не се бърка компютъра в точно този начален ъгъл
Ако не се вкара в такъв режим - при промяна на оборотите се вижда как белега за центровка бяга нанякъде
Вкарването в аварием режим с VAG-COM е просто - включвате компа, палите колата и чакате да загрее.
На ВАГ-а избирате (активирате) първата група параметри в менюто 'Двигател'.
В прозореца на ВАГ-а, долу в ляво, ще ви се засвети бутонче 'Switch to Basing Setings'.
Щракате на него. Имайте предвид, че в този момент спира да работи всякакъв тип поддържанее на оборотите на празен ход! Вероятноста да загасне колата е огромна (моята винаги гасне), така, че трябва да бъдете готови на педала на газта да поддържате оборотите
Вдигате до към 2000-2500 оборота и 'святкате' със стробоскопа по белезите
Всякакъв опит на всякакви майстори за центровка, без да са спрели автоматичната корекция на ъгъла на запалването, е жив пладнешки обир!

Не при всички коли е така, де!
Но при ABS, RP, 2E, PB.... и други си е така

Тези, които са с вакуум-регулатор на делкото се центроват след като се извади (и затапи) маркучлето за вакуум там.
Другите - след като компа се вкара в 'авариен режим', за да не се бърка компютъра в точно този начален ъгъл

Ако не се вкара в такъв режим - при промяна на оборотите се вижда как белега за центровка бяга нанякъде

Вкарването в аварием режим с VAG-COM е просто - включвате компа, палите колата и чакате да загрее.
На ВАГ-а избирате (активирате) първата група параметри в менюто 'Двигател'.
В прозореца на ВАГ-а, долу в ляво, ще ви се засвети бутонче 'Switch to Basing Setings'.
Щракате на него. Имайте предвид, че в този момент спира да работи всякакъв тип поддържанее на оборотите на празен ход! Вероятноста да загасне колата е огромна (моята винаги гасне), така, че трябва да бъдете готови на педала на газта да поддържате оборотите

Вдигате до към 2000-2500 оборота и 'святкате' със стробоскопа по белезите

Всякакъв опит на всякакви майстори за центровка, без да са спрели автоматичната корекция на ъгъла на запалването, е жив пладнешки обир!
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: аванс Пасат 1.8ABS
Е колега, преди години, преди да си купя кабела (VAG-COM), съм обикалял сервизите и ме гледаха като теле в железница, като чуят за сервизен режим и т.н. И в крайна сметка си го настройваха както си знаят и аз си карах и си свирках
...после си купих кабела и с лаптопа, пусках сервизния режим. После им показвах хай-тек умения, адаптации и какво може да се прави с VAG-COM (въпреки, че още почти нищо не знаех), после понакупих кабели и им продавах ...
Относно празния ход и падането на оборотите, при ABS двигателя го няма този момент. Също не е необходимо да се форсира двигателя (2000-3000 оборота). Ето и темата, която съм пуснал преди време - viewtopic.php?f=22&t=97089&hilit=%D1%86%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B0&start=25



Относно празния ход и падането на оборотите, при ABS двигателя го няма този момент. Също не е необходимо да се форсира двигателя (2000-3000 оборота). Ето и темата, която съм пуснал преди време - viewtopic.php?f=22&t=97089&hilit=%D1%86%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B0&start=25
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: аванс Пасат 1.8ABS
bachest написа:И в крайна сметка си го настройваха както си знаят и аз си карах и си свирках![]()
...
Е, да, де! То и аз, като смених в събота по обяд ремъците и си прецентровах двигателя на фабрични белези (преди това нарочно го бях въртял



Вчера следобед си го направих на 6* (както е по каталог) и мотора умря!

Та сега пак е с по-голямо изпреварване (около 9* ), че да живвне малко.
Така или иначе имам пресни наблюдения над това колко много шава белега на аванса и колко 'на изуст' трябва да правиш центровката, ако не е в авариен режим

И колко се чувства неточната настройка.
А за 'негасненето' на ABS мотора в авариен режим съм готов да се съглася.
Веднъж ръчках запалването на един колега и май наистина нямаше проблем с празните обороти

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта