Пасат 1.8ABS аванс

Техническа и сервизна информация за Passat
rim
Мнения: 216
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 22:23
Автомобил: Ford Galaxy
Двигател: 1.9 AFN
Местоположение: Варна

Пасат 1.8ABS аванс

Мнениеот rim » Пет 10 юни 2011 7:25


Здравеите!Интересува ме колко бара трябва да е налягането на бензина след регулатора на налягане преди дюзата и дали от недостатъчен дебит на бензин може да ми чука аванса постоянно когато карам колата.Пасата е 1.8 ABS. Благодаря ви предварително за отговорите!




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: аванс Пасат 1.8ABS

Мнениеот radotom » Пет 10 юни 2011 7:49


По каталог- от 0.8 до 1.2
Принципно - може от бедна смес да чука аванс, но по-вероятно е да си с голямо предварение на запалването ;)
Регулира се от делкото със стробоскоп или на ЕЛКОН


rim
Мнения: 216
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 22:23
Автомобил: Ford Galaxy
Двигател: 1.9 AFN
Местоположение: Варна

Re: аванс Пасат 1.8ABS

Мнениеот rim » Пет 10 юни 2011 9:41


Налягането на моята кола след регулатора е около 2 бара това опасно ли е ?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: аванс Пасат 1.8ABS

Мнениеот radotom » Пет 10 юни 2011 10:00


Аъъъ... сигурен ли си, че това е след регулатора, към дюзата? :roll:
Около 3 бара трябва да ти дава помпата.
Следва, че 2 бара ще е налягането на обратното гориво...
Иначе, при 2 бара на дюзата, най-малкото ще дави, ще пуши черно и ще 'арчи кът слон!


rim
Мнения: 216
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 22:23
Автомобил: Ford Galaxy
Двигател: 1.9 AFN
Местоположение: Варна

Re: аванс Пасат 1.8ABS

Мнениеот rim » Пет 10 юни 2011 10:37


Грешката е моя колата дава 2 бара преди регулатора центроваха я със стробоскоп на 6 градуса но аванса продължава да се чува.Колата се кара само на бензин.Откачил съм акумулатора за да се изчистят грешки ако има.


Потребителски аватар
lambi
Мнения: 169
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: аванс Пасат 1.8ABS

Мнениеот lambi » Пет 10 юни 2011 12:32


колега,карам същия двигател и на мен ми чукаше аванса и неможах да го оправя,докато не разбрах че трябва да се окъси L групаата, двете диагостични букси долните крачета се окъсяват с един кабел преди да се даде колата на контакт,след това я запалваш да поработи около минута.И за в бъдеще ако буташ делкото първо укасяваш долните букси и палиш.Влизала в авариен режим колата.


rim
Мнения: 216
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 22:23
Автомобил: Ford Galaxy
Двигател: 1.9 AFN
Местоположение: Варна

Re: аванс Пасат 1.8ABS

Мнениеот rim » Пет 10 юни 2011 12:49


Ако се откачи буксата на датчика за антифриза не влиза ли в авариен режим?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: аванс Пасат 1.8ABS

Мнениеот stefan4o » Пет 10 юни 2011 12:54


rim написа:Ако се откачи буксата на датчика за антифриза не влиза ли в авариен режим?

Да, така казват У програмчета като АутоДата. Само че ако извадиш буксата за показанията на таблото все едно нищо не правиш. Мисля, че за за таблото и ЕКУ-то са два отделни :beer


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: аванс Пасат 1.8ABS

Мнениеот radotom » Пет 10 юни 2011 13:19


Цъ! При ABS-мотора не е от датчика за температурата.


Във FAQ отдавна radotom написа:
Кога да 'цъкне' искрата: Центровка запалване Моля, четете внимателмо за кой мотор какво се прави!
:012:


Потребителски аватар
lingerov
Low rider
Мнения: 636
Регистриран на: Вто 17 фев 2009 17:34
Автомобил: VW Golf Mk 2
Двигател: Г60 1991
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: аванс Пасат 1.8ABS

Мнениеот lingerov » Съб 11 юни 2011 7:15


За АБС мотора ако си с 45 пинов компютър в сервизен режим се влиза само с Ваг ком даване на късо на L/- е за 35 пинов комп.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: аванс Пасат 1.8ABS

Мнениеот vit_autosofia » Вто 14 юни 2011 14:28


на 1,8 ABS се влиза в мозъка на компа с VAG-COM в сервизен режим за да кротне белега.Иначе не мое се запре


Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2107
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Re: аванс Пасат 1.8ABS

Мнениеот dancing_niki » Вто 14 юни 2011 15:45


Още един глас, че ъгъла на запалване се променя от компютъра, така че по-добре делкото да не се върти.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: аванс Пасат 1.8ABS

Мнениеот radotom » Вто 14 юни 2011 20:45


Ники, той наистина си се донаглася от компа, но началния 'отсчет', от който компа почва да смята какво да е предварението се задава от ъгъла на делкото ;)
Не при всички коли е така, де!
Но при ABS, RP, 2E, PB.... и други си е така ;)
Тези, които са с вакуум-регулатор на делкото се центроват след като се извади (и затапи) маркучлето за вакуум там.
Другите - след като компа се вкара в 'авариен режим', за да не се бърка компютъра в точно този начален ъгъл ;)
Ако не се вкара в такъв режим - при промяна на оборотите се вижда как белега за центровка бяга нанякъде ;)

Вкарването в аварием режим с VAG-COM е просто - включвате компа, палите колата и чакате да загрее.
На ВАГ-а избирате (активирате) първата група параметри в менюто 'Двигател'.
В прозореца на ВАГ-а, долу в ляво, ще ви се засвети бутонче 'Switch to Basing Setings'.
Щракате на него. Имайте предвид, че в този момент спира да работи всякакъв тип поддържанее на оборотите на празен ход! Вероятноста да загасне колата е огромна (моята винаги гасне), така, че трябва да бъдете готови на педала на газта да поддържате оборотите ;)
Вдигате до към 2000-2500 оборота и 'святкате' със стробоскопа по белезите ;)
Всякакъв опит на всякакви майстори за центровка, без да са спрели автоматичната корекция на ъгъла на запалването, е жив пладнешки обир!


bachest
Мнения: 588
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: аванс Пасат 1.8ABS

Мнениеот bachest » Вто 14 юни 2011 21:50


Е колега, преди години, преди да си купя кабела (VAG-COM), съм обикалял сервизите и ме гледаха като теле в железница, като чуят за сервизен режим и т.н. И в крайна сметка си го настройваха както си знаят и аз си карах и си свирках :drive :034: ...после си купих кабела и с лаптопа, пусках сервизния режим. После им показвах хай-тек умения, адаптации и какво може да се прави с VAG-COM (въпреки, че още почти нищо не знаех), после понакупих кабели и им продавах ... :lol:

Относно празния ход и падането на оборотите, при ABS двигателя го няма този момент. Също не е необходимо да се форсира двигателя (2000-3000 оборота). Ето и темата, която съм пуснал преди време - viewtopic.php?f=22&t=97089&hilit=%D1%86%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B0&start=25


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: аванс Пасат 1.8ABS

Мнениеот radotom » Вто 14 юни 2011 22:07


bachest написа:И в крайна сметка си го настройваха както си знаят и аз си карах и си свирках :drive :034: ...

Е, да, де! То и аз, като смених в събота по обяд ремъците и си прецентровах двигателя на фабрични белези (преди това нарочно го бях въртял ;) ) до понеделник следобед карах на някакво странно изпреварване (предполагам - над 16* преди ГМТ mhihi - и това на бензин!), ама се чувстваше ;)
Вчера следобед си го направих на 6* (както е по каталог) и мотора умря! :bishop
Та сега пак е с по-голямо изпреварване (около 9* ), че да живвне малко.

Така или иначе имам пресни наблюдения над това колко много шава белега на аванса и колко 'на изуст' трябва да правиш центровката, ако не е в авариен режим ;)
И колко се чувства неточната настройка.

А за 'негасненето' на ABS мотора в авариен режим съм готов да се съглася.
Веднъж ръчках запалването на един колега и май наистина нямаше проблем с празните обороти :roll:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта