Предните стъкла са с ел. машинки и започнаха ту да работят, ту да не работят. А дори и когато заработят, се движат доста тегаво. Колата е пасат комби. Въобще не опитва да работи машинката, когато не искат да се движат стъклата - все едно не достига ток до нея, и от веднъж тръгват (но винаги заработва първото лявото стъкло и после шофьорското ?!?!?) - а шибидаха в същото време се движи без проблем.... Някаква идея къде да търся причината и евентуално да ми препоръчате къде да отида да я оправят?
Предварително благодаря за всички отговори!
СПЕШНО въпрос за ел.стъкла
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19705
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Абсолютно същите симптоми, които наблюдавах на едно ДЕУ Рейсър!
Е.а ми се мам..а, докато разбера, че се е скъсал болта към шасито, дето дава маса на двете неща... но там беше и бензиновата помпа...
Търси липсващо захранване! Вероятно маса, но първо провери дали не е хлабав нещо предпазителя в таблото
P.S. Забравих!
А ти да не си с десен волан?
Е.а ми се мам..а, докато разбера, че се е скъсал болта към шасито, дето дава маса на двете неща... но там беше и бензиновата помпа...
Търси липсващо захранване! Вероятно маса, но първо провери дали не е хлабав нещо предпазителя в таблото
P.S. Забравих!


А ти да не си с десен волан?
или просто гешчица?heraldita написа:... винаги заработва първото лявото стъкло и после шофьорското ...
Колеги,
Стъклата на Passat 2-1992 г. се затварят последователно както следва: задно дясно, задно ляво, предно дясно, предно ляво. СТЪКЛАТА НЕ МОГАТ ДА РАБОТЯТ ЕДНОВРЕМЕННО. ВИНАГИ РАБОТИ САМО ЕДНО. За прекъсването трябва да се провери куплунга на електронния блок за управление на стъклата, който се намира под задната седалката. Също така бушоните - може някой да прекъсва. Също така може да има лоши спойки в самия ел. блок. За целта той се сваля, разглобява и с лупа се оглежда внимателно. Ако се открият напукани спойки (особено около мощните клеми) се препояват наново. Спойките трябва да бъдат гладки и лъскави. Може да има нагорели контакти на релета в блока. Проверяват се и техните контакти. ПРИ СТАРИТЕ КОЛИ ОСНОВЕН ПРОБЛЕМ СА ЕЛЕКТРИЧЕСКИТЕ КОНТАКТИ!!!
Успехи.
Стъклата на Passat 2-1992 г. се затварят последователно както следва: задно дясно, задно ляво, предно дясно, предно ляво. СТЪКЛАТА НЕ МОГАТ ДА РАБОТЯТ ЕДНОВРЕМЕННО. ВИНАГИ РАБОТИ САМО ЕДНО. За прекъсването трябва да се провери куплунга на електронния блок за управление на стъклата, който се намира под задната седалката. Също така бушоните - може някой да прекъсва. Също така може да има лоши спойки в самия ел. блок. За целта той се сваля, разглобява и с лупа се оглежда внимателно. Ако се открият напукани спойки (особено около мощните клеми) се препояват наново. Спойките трябва да бъдат гладки и лъскави. Може да има нагорели контакти на релета в блока. Проверяват се и техните контакти. ПРИ СТАРИТЕ КОЛИ ОСНОВЕН ПРОБЛЕМ СА ЕЛЕКТРИЧЕСКИТЕ КОНТАКТИ!!!
Успехи.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта