Климатици за VW PASSAT B4

Техническа и сервизна информация за Passat

Колко трябва да струва един конпресор за климатик на старо?

Анкетата завърши на Съб 23 юни 2012 22:09

От 40лв. до 80лв.
26
42%
От 60лв. до 100лв.
19
31%
От 100лв. до 150лв.
14
23%
От 150лв. до 200лв.
3
5%
От 200лв. до 300лв. Щото 300лв има нов.
0
Няма гласове
 
Общо гласове: 62
Потребителски аватар
badkor
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 16 апр 2008 17:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Климатици за VW PASSAT B4

Мнениеот badkor » Чет 23 юни 2011 22:09


Пиша тази Тема защото ми писна от Климатичната Мафия по моргите Значи лято е след 4 годишна вярна служба и моя климатик сдаде багажа по точно конпресора SD7V16 SANDEN MADE IN JAPAN 1HO 820 803 D (мод:1100 5768412544) и започнаха мъките ха тоя ха оня :screwy цифроман под 150 лв не падът бре значи имат цели scare планни със конпресори и вместо да гледат да ги продадът за 60лв примерно една нормална според мене цена.
Та въпросът ми е към колегите от моргите може ли да сте такива :banghead: кожудери един нов струва 400 лв. може да се намери нов и за 300, на какъв акъл определяте цена 200лв и падате на 150 (колкото повече толкова повече нали) Не мога да ви рабера вместо да продадеш 10 тази година дори и за 100лв. ти можеш....грешка ти можеш и един да не продадеш.
Значи все още търся въпросния климатик за 60лв като си намеря ще го сменя и ще си оправя стария който пак ще продам за 60лв. на пук заради алчните ви опити за бързо забогатяване от боклуци в крайна сметка.

П.П.-Пиша това защото прозвънях към 55-телефона във Цяла България и това е карайния резолтат от маркетинга. heavy metal zork аи наздраве :beer на всички VW Маняци.




Потребителски аватар
am_gyl
Мнения: 57
Регистриран на: Пет 16 ное 2007 18:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: Климатици за VW PASSAT B4

Мнениеот am_gyl » Пет 24 юни 2011 10:40


Taм е работата че наш'те търговци и идея си нямат от пазарна икономика не говоря само за моргите навсякъде е така - парички се правят от оборот а не от цени , но и бачкането е повечко затова чакат като рибар големия шаран,Българска му работа :lol:


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Климатици за VW PASSAT B4

Мнениеот znainainai » Пет 24 юни 2011 13:43


Имат цели камари и реално понеже не се съхраняват като хората и чеп за зеле не става от него. За да тръгне трябва да се рециклира което ерго си е още поне 150лв.
ТА драги ми моргаджии какви са тия цени от 100лв за компресор? Реално струва теглото си на вторични суровини понеже трябва да се ремонтира поради "правилно съхранение". Реалната цена е 40-60лв всичко от там нагоре е престъпление.
п.п.99% от моргаджиите хабер си и нямат как се съхраняват частите за климатик.

Последна промяна от znainainai на Пет 24 юни 2011 15:03, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12134
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Климатици за VW PASSAT B4

Мнениеот К.Одаджийски » Пет 24 юни 2011 13:59


коМпресор колега, иначе и аз съм съгласен с теб и мнението на Петко


Потребителски аватар
sunman1972
Мнения: 25
Регистриран на: Пет 06 ное 2009 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Климатици за VW PASSAT B4

Мнениеот sunman1972 » Пет 24 юни 2011 17:43


цените във варна- мамата си джасали,пускаш обява във форума и ако имаш късмет ,ще намериш каквото ти трябва-зарежи моргите ,да ги..............тук е истината


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Климатици за VW PASSAT B4

Мнениеот drago_tr » Пет 24 юни 2011 17:47


Когато сте си купували нещо от морга ...да са ви давали касова бележка? :roll:

Ето там трябва някой хора да се поразровят death

Дянкооооооов.....спиш :dummy:


KirilGeorgiev
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2709
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Климатици за VW PASSAT B4

Мнениеот KirilGeorgiev » Пет 24 юни 2011 18:05


При пазарната икономика е прието продавача да определя цената а купувача дали да купува


Потребителски аватар
brad4edat
Мнения: 341
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 21:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разлог
Контакти:

Re: Климатици за VW PASSAT B4

Мнениеот brad4edat » Пет 24 юни 2011 18:38


Видиш ли компресорите на купка намятани и с отворени вод и изход, без да са подходящо затапени с малко фреон в системата, кажи на мограджията да си го сложи тоя компресор на неговата кола!!!! Остане ли компресора разхерметизиран и сух, просто няма смисъл да даваш и 40 лв за него, защото вече найстина е станал само за боклука :Mr Green Fun


Петър Петров
Мнения: 1139
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: Климатици за VW PASSAT B4

Мнениеот Петър Петров » Пет 24 юни 2011 22:36


KirilGeorgiev написа:При пазарната икономика е прието продавача да определя цената а купувача дали да купува

Освен това, ако копувача не ще да си купи, следва продавача да намали цената до стигане на пазарно равновесие, освен ако продавача не си е купил нещо скъпо и е на загуба при цена в пазарно равновесие. Тогава всички са недоволни, ама не ми се вярва тия с тези цени на климатиците да ги продават с минимална печалба. От година някъде разглобявам и продавам на части Пунто и Браво - за по около 600 - 700 лева ги взимам като изпадне - е как да искам 200 лева само за компресора?!?


KirilGeorgiev
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2709
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Климатици за VW PASSAT B4

Мнениеот KirilGeorgiev » Пет 24 юни 2011 22:45


Пазарната стойност на дадена стока мен ако питаш изобщо не зависи от покупната а от това колко е склонен някой да даде Сигурен съм че ако има кой да ти плаща по 200лв няма да ги даваш по 50-60лв


Петър Петров
Мнения: 1139
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: Климатици за VW PASSAT B4

Мнениеот Петър Петров » Пет 24 юни 2011 22:50


Е така де - аз искам 200, ти даваш 40 и накрая се стига някаква средна цена, която е от 60 до 80, при положение, че на всеки вход и изход има тапа, та да може като го туриш да караш после. То аз като продавач бих ги продал и за 300 ама няма кой да даде - дават хората горепосочените сумички и те така. То пък си е и наглост хем да искаш много парици, хем да не си си мръднал пръста и акъла да съхраниш чаркалаците


Потребителски аватар
brad4edat
Мнения: 341
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 21:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разлог
Контакти:

Re: Климатици за VW PASSAT B4

Мнениеот brad4edat » Пет 24 юни 2011 23:36


Ако компресора не е затапен херметично и е празен, не струва и 2лева!!! Е за желязо може и малко повечко да е, но само за желязо!
Лично аз до сега никъде ама НИКЪДЕ не съм видял нито компресори нито тръбите за климатиците да ги съхраняват правилно!!! Хвърлени там на купка из двора в прахта, кал и влага и ми искат по 20-30 лева за маркуча, ми да си го заврът тоя маркуч там където е сещате, за тези пари и така "съхранен"!!!!

А пазарната им цена е 200лв, щото хората които са готови да дадат 200лв. за тази буца непотребно вече желязо, си нямат хабер какво реално плащат и как трябва да е консервирано, след като е било свалено от предишната кола! Такъв компресор струва максимум 40лв. реално!!! Рециклираните са по 150лв.


Петър Петров
Мнения: 1139
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: Климатици за VW PASSAT B4

Мнениеот Петър Петров » Пет 24 юни 2011 23:50


brad4edat написа:Ако компресора не е затапен херметично и е празен, не струва и 2лева!!! Е за желязо може и малко повечко да е, но само за желязо!
Лично аз до сега никъде ама НИКЪДЕ не съм видял нито компресори нито тръбите за климатиците да ги съхраняват правилно!!! Хвърлени там на купка из двора в прахта, кал и влага и ми искат по 20-30 лева за маркуча, ми да си го заврът тоя маркуч там където е сещате, за тези пари и така "съхранен"!!!!

А пазарната им цена е 200лв, щото хората които са готови да дадат 200лв. за тази буца непотребно вече желязо, си нямат хабер какво реално плащат и как трябва да е консервирано, след като е било свалено от предишната кола! Такъв компресор струва максимум 40лв. реално!!! Рециклираните са по 150лв.

Не че нещо искам да се фаля, ама поне да не ме плюват некои индивиде - по-горе писах, че слагам тапички. Верно, не е херметично затворено, ама е запазено доволно добре да го сложиш без да го рециклираш, а пък и за 80 лева повече не може да направя...


Потребителски аватар
brad4edat
Мнения: 341
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 21:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разлог
Контакти:

Re: Климатици за VW PASSAT B4

Мнениеот brad4edat » Съб 25 юни 2011 9:43


Това ако колега го правиш с тапичките е похвално :beer
Тогава вече наистина може да му искаш добра цена.
Само гледайте въпреки тапичките да не остава сух вътре, че влагата от въздуха ще разкаже играта на буталата.
Още веднъж евала щом ги затапяш, нещо което поне аз не съм срещал досега по другите морги :beer


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Климатици за VW PASSAT B4

Мнениеот zfa159 » Нед 26 юни 2011 13:02


Да вметна най-напред към колегата с компресорите за 'талянските коли - те освен на Алфа,не са бутални и нямат клапаните,за които става дума по-надолу и дори да е отворен,няма никакъв проблем за тях,освен ако не влиза пясък,така че ги съхраняваш повече от добре :)
Иначе за тези на VW - то тапички добре,ама трябва и маслото да им се точи,което никой не ебава да прави.Общо взето не е въпрос на съхранение,а на това,че не е работил.Колкото и да го съхраняваш и каквото и да го правиш,преди да се сложи на колата,трябва да се сменят всички оплътнения по него и да се смени регулиращия клапан за налягането на фреона.
Причините да трябва да се прави са следните :
1. маслото е хигроскопично и по-добре да го няма,от колкото да седи вътре и да попива влага от околната среда,което способства да ръждяса всичко вътре и да не става за нищо после....когато системата работи,влагата се абсорбира от дехидратора.
2. маслото поддържа всички гумички и оплътнения по компресора и цялата система живи и херметични,когато компресора не работи,маслото си седи долу в картерчето му и всички гумени опълтнения по него стават на дупе (да не използвам по-грозна дума).
3. клапана за налягането на фреона е предвиден да седи постоянно във фреон и масло и когато компресора седи просто свален,той спича в дадено положение (ако не е херметично затворен) и компресора после не работи.
Дефакто ти от морга можеш да си купиш компресор,който представлява здрава бутална група и здрав корпус,останалото се смята за консуматив и следва да се подмени.Нормална цена за това според мен трябва да е 100-тина лв за масовите компресори,защото с ремонтирането ще стъпи на 250-300лв,колкото струва да си купиш рециклиран такъв компресор от сервиз за компресори (рециклирането му е преглеждане на буталната група и смяна на всички опълтнения по него + клапана за налягане и лагера на шайбата).
Аз лично съм сменял 8 компресора един след друг от морга на Голф 3,докато накрая на човека му омръзна и си купи рециклиран за 250лв. (сметнете си 8 броя по 40лв за труд + 8 броя по 20лв за зареждане и изпразване,защото при всяко зареждане и изпразване,изхвърлям новото климатично масло,което сипвам..за тези пари щеше чисто нов да си купи).
Не се замисляте за елементарните сметки на нещата,а именно - компресора в моргата има огромен шанс да не заработи изобщо или да заработи,но да тече,понеже не се съхранява правилно и не е предвиден да седи без фреон,както вече описах.
Сметнете си сега 2 неуспешни опита за смяна на компресор от морга - работа по сваляне на стария и качване на новия - 40лв,зареждане на системата - поне 30-40лв .Това го изиграйте два пъти,понеже първия от моргата не е работел и сте го сменили с още един - още 40лв. Вече сте дали едни 70-80лв отгоре (за повторния демонтаж/монтаж и пълнене) и не е ясно какво ще се случи,защото компресора може да спре да работи след седмица,две,месец или да се окаже,че има малък теч на фреон и след месец да няма никой в системата - тогава бъркате в джобчето,ремонтирате закупения от морга компресор,давате 200лв за рециклирането му,отново 40лв за монтаж,80лв за 800 грама фреон в системата. Мисля,че излиза много,ама много по-скъпо от колкото още в началото да си вземете един рециклиран компресор или да си купите от морга и да си го рециклирате и тогав да го качите на колата.
Има и друг проблем - масово от моргите казват,че няма проблем да се върне,след което не си го искат,понеже ти си им го бил прецакал или пък го носиш за смяна на всички гумички вътре,преди да го сложиш на колата си и той вътре е на кайма,при което пича казва "оо,ама ти си го отварял,не си го искам" и духаш супата.
Така че не ми е ясно защо е важно колко струва компресора във моргата,като е по-важно какво ще ти струва на теб компресора от моргата (себестойността му ти е най-малкия разход,както вече се опитах да споделя с вас).
:beer



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Didaka04 и 39 госта