"русев, четеш избирателно, майка...
1 ампер, ама друг път. опитай да я замериш, преди да пишеш."
Моето уважение, Васко ! Всъщност аз съм ти почитател - с удоволствие чета твоите теми и отговори в този форум и си записвам линковете на много от тях, за да ги ползвам при необходимост. Както, струва ми се, писах в този форум, образованието е важно, но опита е безценен, а при теб не липсват и двете.
Няма да ходя да меря тоци в тези празнични дни, то няма и да е лесно - доста кабели(сонди) ще ми трябват. Но скоро ще си купувам ампер-клещи за постоянен ток, и ще те помоля за съвет в тази връзка. FLUKE предлагат няколко модела, аз съм се спрял на два - с обхват 600A DC и 1000A DC. Посъветвай ме кой от двата модела да си купя, че да ми върши работа и за измерване тоците в Пасата, включително и този на пусковия инжектор.
Съжалявам, че те натоварвам по празниците, но не съм жичкаджия, и разбираемо е, не мога да реша сам горния въпрос, макар че още помня закона на Ом ( може би защото беше първия закон в учебника ми по електротехника отпреди около 35 г.)
" Напрежение 12,1V ми говори за зареден до около 30% акумулатор." Васко, и ти четеш избирателно, приятел!
Все пак колегата има проблем с акумулатора, и той е виден. Посъветвай го какво да прави, щото на теб очевидно ще ти повярва. Както писах по горе, има защо!
Моля за извинение, колега suba, за спама! Направи ли проверката под товар на акумулатора? Зареди ли го? Има ли още проблеми с паленето? Провери ли за по-сериозни утечки на ток?
Май пропуснах да ти кажа, че добре зареден и изправен акумулатор има напрежение 12,5-12,7V.
Успех, колега suba !
