Проблем с МФА на пасатб3

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Проблем с МФА на пасатб3

Мнениеот Danny boy » Вто 05 юли 2011 21:44


Днес си монтирах табло с МФА на пасата със вакумния разходомер,мигачите долу и жило на километража.Добавих необходимите кабели досущ както е направил братушката в тази тема viewtopic.php?p=1447264#1447264
за целта си бях набавил МФА лост със инсталацията и букса V за бушонното табло,всичко вързах както е написано и:
Когато колата не е на контакт си работи аналоговия часовник на дисплея.Когато дам на контакт или е запален автомобила в левия ъгъл на дисплея се появява MFA2 а в дясната е часа и минутите на електронния часовник.Дотук добре,обаче не мога да сменя нищо от лоста за превключване,все едно няма захранване до него.Когато извадя V буксата от бушонното табло нищо не се променя на дисплея стоят същите неща.
Какво пропускам??Някой да помогне ако може :banghead:
Само да кажа че датчици не съм вързвал никакви,но...някои неща все трябва да показва




Потребителски аватар
ivchoforever
Мнения: 121
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 3:51
Автомобил: Passat B3 1992
Двигател: 2.0 115 ADY
Местоположение: София

Re: Проблем с МФА на пасатб3

Мнениеот ivchoforever » Сря 06 юли 2011 22:17


Аз правих скоро тази трансплантация,ако си си взел лостчето с бутоните за MFA с инсталацията към него цялата,без да са рязани буксите няма да имаш никакви проблеми,просто си боцваш буксите в бушониерата отзад на предназначените за тях места и всичко заработва :)И друго нещо виж дали на 3-ти и 5-ти пин на буксата на таблото има маса ако няма направи едно мостче към този пин който има постоянна маса :wink:

П.П Това са всички необходими части за да се подкара табло с два дисплея и MFA:
Изображение


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с МФА на пасатб3

Мнениеот Danny boy » Сря 06 юли 2011 23:12


Проблемът е решен,просто липсваше масата до V буксата /кафяво белия/ го дадох директно на маса/таралежа/ и заработи всичко.Просто лоста с МФА се управлява с -
германеца си е спестил малко жица.
Един въпрос до колегата дето е писал по пробленма ми,гледам че тройника го имаш в наличност,този за разходомера с датчика за разреждане в колектора,единият изход от датчика се хваща към единия изход на тройника,а другите два към двата изхода с зеленните тапички кък тръбичката от колектора ли? :drunk


Потребителски аватар
ivchoforever
Мнения: 121
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 3:51
Автомобил: Passat B3 1992
Двигател: 2.0 115 ADY
Местоположение: София

Re: Проблем с МФА на пасатб3

Мнениеот ivchoforever » Чет 07 юли 2011 1:41


Danny boy написа:Проблемът е решен,просто липсваше масата до V буксата /кафяво белия/ го дадох директно на маса/таралежа/ и заработи всичко.Просто лоста с МФА се управлява с -
германеца си е спестил малко жица.
Един въпрос до колегата дето е писал по пробленма ми,гледам че тройника го имаш в наличност,този за разходомера с датчика за разреждане в колектора,единият изход от датчика се хваща към единия изход на тройника,а другите два към двата изхода с зеленните тапички кък тръбичката от колектора ли? :drunk


Ами с тройничето си разклоняваш вакума от колектора за да имаш и за таблото ;)


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с МФА на пасатб3

Мнениеот Danny boy » Чет 07 юли 2011 10:36


А вакума къде по-точно се боцка на колектора?,че не мистана ясно?


Потребителски аватар
ivchoforever
Мнения: 121
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 3:51
Автомобил: Passat B3 1992
Двигател: 2.0 115 ADY
Местоположение: София

Re: Проблем с МФА на пасатб3

Мнениеот ivchoforever » Чет 07 юли 2011 11:31


Ето тук слагаш тройничето и си разклоняваш вакума и за таблото:

Изображение



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: alpinab, goppa, nikidimow, Пешо123 и 34 госта