Ами,не точно.Работя с него от началото на сезона,от както се и предлага при повечето дистрибутори и цената му е 31-2лв при хората,от които аз взимам маслата,оцветителя,фреона и т.н.,които са доста сериозен вносител и определено знаят какво продават и кое колко струва

Дори не е менте,ами е италианско и никак не е лошо.
Преди работих с Мобил,но те още се мотаят да го пуснат на пазара,а и цената му там е доста дебела (споменатата от теб),но при тях цената и за обикновените масла Iso 46,100 и 150 е доста по-дебела от на повечето други производители (40+ лв за литър).Там и вноса е сложен и ментета има,пък проверения вносител,с който аз работех,се излагаше с количествата,които поддържаше на склад и ми се наложи да спра да работя с него.
Общо взето универсалното масло съществува,понеже не се смесва с фреона и по-голямата част от него,си седи в компресора,където няма толкова сериозни вариации на темпоературата и не е нужно да има много широк диапазон на запазване на свойствата,защото при нормална работа на компресора и системата като цяло,общо взето компресора поддържа почти постоянна температура (двигателя и триенето на механичните части го загрява,фреона,който постъпва в него пък го охлажда).Иначе старите масла пътуват заедно с фреона из цялата система и това съдзава нуждата да отговарят на по-сериозни изисквания,понеже излизат заедно с фреона на 70-80 градуса,после минават през кондензатора и се охлажда,после през дехидратора и температуата му спада сериозно (до към 30-35-40 градуса), от там се разпръсква през ТРВ-то и рязко се охлажда до 0,при японските коли до към -5 градуса,после постъпва в компресора и рязко се нагрява покрай фреона отново на 70-80 градуса и така непрекъснато.
