


Проблем с климатроник Пасат Б5
Проблем с климатроник Пасат Б5
Проблема с климатроника е следният. Всичко е наред а вътре духа топло. Зареден е с фреон , компресора се вкл.,тръбата която влиза в купето е студена.Майстора който е пълни ми каза ,че най - вероятно е някой клапан . Ако някой знае нещо и е имал този проблем да каже , че идват жегииии.
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Пет 13 апр 2007 9:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
да
Отиваш в сервиза на ъгъла на Черни връх и Сребърна ( има писано в темите за климатици), сменят ти клапана и си готов.
За моята кола Б4-94г. струваше 200 лева всичко ... за твоята незнам.
Успех
За моята кола Б4-94г. струваше 200 лева всичко ... за твоята незнам.
Успех
Колега, имах подобен проблем. Отначало духаше по малко студено, докато накрая спря съвсем. Закачих го на VAG COM и показа температурен датчик за свеж въздух, който, ако не се лъжа комндва клапана. Струва около 35 лв. Намира се под жабката, малко е неудобно, но стана, без да демонтират жабката. Жалко, че не наблюдавах по внимателно как стана, за да съм ви от полза.
Последна промяна от chavo на Чет 26 юни 2008 18:39, променено общо 1 път.
- sasho_mf
- Мнения: 622
- Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
- Автомобил: Toyota Corolla Verso
- Двигател:
- Местоположение: BG
Re: да
mmmladenov-vw написа:Отиваш в сервиза на ъгъла на Черни връх и Сребърна ( има писано в темите за климатици), сменят ти клапана и си готов.
За моята кола Б4-94г. струваше 200 лева всичко ... за твоята незнам.
Успех
Колегата е от Бургас.Като гледам ще му излезе доста евтино.
Като стана на въпрос за вентилатора се сетих, че преди време не ми работеше. Отидох при майстор и с малко "гимнастика" успя да го измъкне. Като го оставяше на земята от него попада черна прах, много, все едно,че някой е сипал пепел отгоре. Изтръска го хубаво, след това го изми с водна струя, остави го на слънцето да изсъхне и се оправи. До сега без проблем!
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
dgenkov написа:Да използвам темата и аз да попитам - показанието за външна температура на екрана на климатроника ми в повечето случаи показва нереални (ниски) стойности, например 18 градуса при 25+ навън. Притеснява ме, че това вероятно влияе на правилната работа на климатроника. Къде може да е проблема?
Най-вероятно в датчика отчитащ съответната температура. ТУК можеш да огледаш кое къде е.
- dgenkov
- Мнения: 106
- Регистриран на: Сря 19 мар 2008 23:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Благодаря ти за връзката. Има доста полезни неща, но не е описано къде точно е този датчик за външната температура (четох, че е някъде под предната броня, но това е доста широко понятие) и къде му е куплунга (пак четох, че е зад левия фар, но къде точно). Някой ако има информация, моля да я сподели.
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
dgenkov написа:Благодаря ти за връзката. Има доста полезни неща, но не е описано къде точно е този датчик за външната температура (четох, че е някъде под предната броня, но това е доста широко понятие) и къде му е куплунга (пак четох, че е зад левия фар, но къде точно). Някой ако има информация, моля да я сподели.
Явно малко ровиш из форума - http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=95668 (има дори и снимка). Възможно е причината да не е в датчика, а в някое ел. съединение (т.е. това, което е показано на снимката).
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
dgenkov датчиците са 2 - този под бронята (G17), има и още един който мери температурата на въздуха който постъпва в купето (G89). На линка който г-н Канев е дал втория е #13. Този втория е отговорен за регулиране на клапите - т.е. за смесването на топъл и студен въздух. Аз имам подобен проблем но се появява и изчезва. Показанието за градуси показва много ниска температура и след малко пак си се оправя. И аз съм в процес на търсене на проблема. Още не съм го гледал този G89.
Само да вметна че температурата която се показва на дисплеите вътре се изчислява от стойностите на двата датчика G17, G89. Т.е. не очаквай като затоплиш единият датчик да ти покаже температурата до която си го затоплил.
Само да вметна че температурата която се показва на дисплеите вътре се изчислява от стойностите на двата датчика G17, G89. Т.е. не очаквай като затоплиш единият датчик да ти покаже температурата до която си го затоплил.
- dgenkov
- Мнения: 106
- Регистриран на: Сря 19 мар 2008 23:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
gr_kanev написа:Явно малко ровиш из форума - http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=95668 (има дори и снимка). Възможно е причината да не е в датчика, а в някое ел. съединение (т.е. това, което е показано на снимката).
Да ти кажа търсих, ама с ключова дума "Климатроник" и затова не съм попаднал на тази тема. Благодаря ти още веднъж.
dimitar iv написа:dgenkov датчиците са 2 - този под бронята (G17), има и още един който мери температурата на въздуха който постъпва в купето (G89). На линка който г-н Канев е дал втория е #13. Този втория е отговорен за регулиране на клапите - т.е. за смесването на топъл и студен въздух. Аз имам подобен проблем но се появява и изчезва. Показанието за градуси показва много ниска температура и след малко пак си се оправя. И аз съм в процес на търсене на проблема. Още не съм го гледал този G89.
Само да вметна че температурата която се показва на дисплеите вътре се изчислява от стойностите на двата датчика G17, G89. Т.е. не очаквай като затоплиш единият датчик да ти покаже температурата до която си го затоплил.
При мен също се оправя от време на време, но по-често показва ниска температура и много рядко нормална. Затова търсих буксата, да я почистя и да премеря датчика, както и да видя дали се променя показанието, ако регулирам съпротивлението (предполагам това му се регулира на датчика).
Четох из руския форум отгоре. Там пише, че ако този в купето не работи се взимат стойностите от външния, та ще търся и той къде е вързан.
Закарах си колата във фолксваген сервиз и нищо
,обясниха ми че са почистели някакъв дросел но пак не тръгвал . Налягането на високата страна 12 , а на ниската 2-3 . Обясниха че на ниската е добре но високата трябва да е поне с налягане 20.Изпробваха я на тест за вкуум и показа ,че няма пропуски но фреона си беше излязъл.Сега трябвало да сменят компресор 1920 лв , за да видят дали не е от него понеже имало стружки в колектора. Продължава проблема и ще ходя някъде другаде да търся проблема .Някой ако има идея какво може да е да пише




-
- Мнения: 243
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
dgenkov погледни в линка който ти е пратил колегата gr_kanev от руският форум. Там си пише че се сваля джапката (ейй това така ли се пише) и трябва там да е. Завъртал се на 90 гр. и се измъква. Аз още не съм го правил ама се подготвям теоритично
Най-вероятно утре ще се пробвам (вместо да присъствам на събора
).


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта