Трябва ли да ходя да регулират предницата след смяна на преден ляв лагер на главина?
Сваляха цялата главина(откачиха я от долните и горните носачи) за да се избие-набие лагера.
Питах майстора-каза не(малко ме съмнява, но кажете вие).
Светна веднага след потеглянето лампата за АБС,ЕСП.Откачих клемата на акумулатора,обаче не се изри.После с ВАГ-Ком я изтрих и сега отивам да пробвам дали няма пак да се появи,че на евтините лагери нямало някаква си пластина,която дава информация за АБС.
П.П.Чудих се между CX и Оptimal.Сложих лагер CX(полски-похвалиха ми го) за 40 лева.



Нужен ли е реглаж на преден мост след смяна на лагер?-РЕШЕНО
- Cheater
- Мнения: 318
- Регистриран на: Чет 05 ное 2009 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Нужен ли е реглаж на преден мост след смяна на лагер?-РЕШЕНО
Последна промяна от Cheater на Нед 17 юли 2011 17:51, променено общо 1 път.
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Нужен ли е реглаж на преден мост след смяна на лагер?
Не ако питаш за В 5-5.5
- Cheater
- Мнения: 318
- Регистриран на: Чет 05 ное 2009 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Нужен ли е реглаж на преден мост след смяна на лагер?
Да за Б5.5 става въпрос.
А грешката след като потегля се появява пак
00283-Front Left ABS Wheel Speed Sensor (G47)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
изчиствам я и след малко пак се появява,но друга при която свети АБС,ЕСП и удивителната
00283-Front Left ABS Wheel Speed Sensor
с други цифри 3100-Intermittent (май това беше)
Възможно ли е след като майстора е напръскал лагера с WD-40 и заради това да я има тази грешка
Понеже тук светне ту изгасне
А грешката след като потегля се появява пак

00283-Front Left ABS Wheel Speed Sensor (G47)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
изчиствам я и след малко пак се появява,но друга при която свети АБС,ЕСП и удивителната
00283-Front Left ABS Wheel Speed Sensor
с други цифри 3100-Intermittent (май това беше)
Възможно ли е след като майстора е напръскал лагера с WD-40 и заради това да я има тази грешка

Понеже тук светне ту изгасне

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Нужен ли е реглаж на преден мост след смяна на лагер?
Не е заради това.Тези коли има такъв проблем редовно.Датчика не е твърдо закрепен към главината и човека го е бил извадил от главината,за да я свали (иначе трябва да се е завирал вътре под таблото,където е кабела на датчика,за да го откачи и да извади главината,заедно с датчика и кабела).Съответно после не го е монтирал добре и за това имаш проблем.Датчика е просто набит съвсем леко в главината,но е много важно до къде точно,защото ако го набиеш повече,започва да закача в карето и се чупи отпред,при което спира да работи.Също така при демонтаж на главината,се развива болта на външното каре и то се изважда от главината.Ако това не се прави внимателно,може датчика да бъде ударен отпред от оста на карето при ваденето и пак да бъде повреден или избутан от леглото си. Редовно има такива проблеми с тези датчици след смяна на ходова част или такива неща при тези коли и А4-ките,понеже датчика не е твърдо закрепен.
Нещата с грешката седят така :
-ако я дава веднага след като си запалил,датчика е повреден електрически т.е. съпротивлението му не е толкова,колкото трябва (това се следи в статично положение,преди колата да потегли).огава проверяваш да не е прекъснат някъде кабела и ако не е - сменяш датчика.
-ако я дава след като тръгнеш,тогава значи датчика е здрав електрически,но не чете правилно скоростта на колелото (примерно системата вижда,че 3 от колелата се движат с 40км/ч,а едно с 0км/ч или 10км/ч) и лампата индикира за проблем.Това може да се случи,когато датчика не е набит достатъчно,набит е твърде много или е ударен отпред от карето...ако не се оправи с изваждане и обратно монтиране,сменяш с нов. Скоростите можеш да гледаш в движение през VAG-Com и да видиш дали датчика мери въобще някаква скорост и колко точно км/ч е тя (до 30км/ч,после контролера се откача сам от диагностиката,защото при четене на системата,АБС-а не работи и е направено със защитна цел).

Нещата с грешката седят така :
-ако я дава веднага след като си запалил,датчика е повреден електрически т.е. съпротивлението му не е толкова,колкото трябва (това се следи в статично положение,преди колата да потегли).огава проверяваш да не е прекъснат някъде кабела и ако не е - сменяш датчика.
-ако я дава след като тръгнеш,тогава значи датчика е здрав електрически,но не чете правилно скоростта на колелото (примерно системата вижда,че 3 от колелата се движат с 40км/ч,а едно с 0км/ч или 10км/ч) и лампата индикира за проблем.Това може да се случи,когато датчика не е набит достатъчно,набит е твърде много или е ударен отпред от карето...ако не се оправи с изваждане и обратно монтиране,сменяш с нов. Скоростите можеш да гледаш в движение през VAG-Com и да видиш дали датчика мери въобще някаква скорост и колко точно км/ч е тя (до 30км/ч,после контролера се откача сам от диагностиката,защото при четене на системата,АБС-а не работи и е направено със защитна цел).

- Cheater
- Мнения: 318
- Регистриран на: Чет 05 ное 2009 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Нужен ли е реглаж на преден мост след смяна на лагер?
Правих диагностика няколо пъти и постоянно отчита 1км/ч докато другите показват еднакво повече примерно 10,20,25 км/ч
Майстора като сваля главината откачи датчика отгоре откъм подкалника-имаше две букси.Не го е откачал откъм главината.Може при свалянето или слагането,както казваш, да го подчукнало,карето затова остава варианта с свалянето и слагането наново
Той ми каза че бил напръскал с WD-40 по лагера ли,не го разбрах и за това може би да не дава информация на датчика и отчита грешка.Каза да покарам днеска-утре можело да се оправи

Майстора като сваля главината откачи датчика отгоре откъм подкалника-имаше две букси.Не го е откачал откъм главината.Може при свалянето или слагането,както казваш, да го подчукнало,карето затова остава варианта с свалянето и слагането наново

Той ми каза че бил напръскал с WD-40 по лагера ли,не го разбрах и за това може би да не дава информация на датчика и отчита грешка.Каза да покарам днеска-утре можело да се оправи

- instantaccess
- Мнения: 689
- Регистриран на: Сря 25 авг 2010 18:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bg
Re: Нужен ли е реглаж на преден мост след смяна на лагер?
Не вярвам да се оправи от само себе си, колегата zfa159 е прав.
п.п. Иначе за реглажа - по принцип не е нужен, но една проверка може да направиш.
п.п. Иначе за реглажа - по принцип не е нужен, но една проверка може да направиш.
- Cheater
- Мнения: 318
- Регистриран на: Чет 05 ное 2009 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Нужен ли е реглаж на преден мост след смяна на лагер?
Правил съм преди година-около 15000км,дали е станало време?
- mariovasi
- Мнения: 1787
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
- Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
- Двигател: TSI
- Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново
Re: Нужен ли е реглаж на преден мост след смяна на лагер?
Cheater написа: 15000км,дали е станало време?
Мдааа за БГ пътищата е тъкмо на време.
+ че ще ти е по спокойно на самият теб.
Не си струва спестяването.
- Cheater
- Мнения: 318
- Регистриран на: Чет 05 ное 2009 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Нужен ли е реглаж на преден мост след смяна на лагер?
Аха ок,сега ако се и оправи и другия проблем направо ще заспя спокойно





- Cheater
- Мнения: 318
- Регистриран на: Чет 05 ное 2009 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Нужен ли е реглаж на преден мост след смяна на лагер?
А сега и тази грешка
00597 - Wheel Speed Impulses; Deviation
Possible Symptoms
Malfunction Indicator Lamp (MIL) active
Possible Causes
Wheel or Tire Sizes not the same on all four Wheels
Wheel Speed Sensor Rotor dirty or damaged/faulty
Wheel Speed Sensor(s) installed incorrectly
Excessive Wheel Bearing play
Possible Solutions
Check Wheel and Tire Sizes
Check Wheel Speed Sensor Rotors
Check Wheel Speed Sensor Installation
Check Wheel Bearings

00597 - Wheel Speed Impulses; Deviation
Possible Symptoms
Malfunction Indicator Lamp (MIL) active
Possible Causes
Wheel or Tire Sizes not the same on all four Wheels
Wheel Speed Sensor Rotor dirty or damaged/faulty
Wheel Speed Sensor(s) installed incorrectly
Excessive Wheel Bearing play
Possible Solutions
Check Wheel and Tire Sizes
Check Wheel Speed Sensor Rotors
Check Wheel Speed Sensor Installation
Check Wheel Bearings
- Cheater
- Мнения: 318
- Регистриран на: Чет 05 ное 2009 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Нужен ли е реглаж на преден мост след смяна на лагер?
Днес свалих гумата разкачих буксите(горе в подкалника) и датчика за АБС-същата работа.
Обаче един приятел ми каза
,че трябвало да се натиска последователно 3-4 пъти за да изтества всяко едно колело,едва ли не
Тръгнах с колата (лампите на АБС и ЕСП светеха) и 3 пъти натиснах спирачката силно-лампата за ЕСП изгасна.После още веднъж така и АБС също изгасна-всичко си работеше.
Интересното беше,че и грешките се бяха изтрили
И даже коментирахме,че ако се сложи и нов датчик на АБС,сигурно пак ще трябва да се изтества по същият начин.
В крайна сметка проблема е решен
Обаче един приятел ми каза


Тръгнах с колата (лампите на АБС и ЕСП светеха) и 3 пъти натиснах спирачката силно-лампата за ЕСП изгасна.После още веднъж така и АБС също изгасна-всичко си работеше.
Интересното беше,че и грешките се бяха изтрили

И даже коментирахме,че ако се сложи и нов датчик на АБС,сигурно пак ще трябва да се изтества по същият начин.
В крайна сметка проблема е решен

- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Нужен ли е реглаж на преден мост след смяна на лагер?-РЕШЕНО
Аз сега виждам темата.Точно на пасат 5.5 имахме големи мъки с един познат.Оказа се ,че колата иска скорост от над 25км/ч и да получи ъгъл от кормилото наляво/надясно от еди си колко градуса и спирачки.Общо взето почваш да караш и те изгасят както е станало с тебе.
- Cheater
- Мнения: 318
- Регистриран на: Чет 05 ное 2009 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Нужен ли е реглаж на преден мост след смяна на лагер?-РЕШЕНО
Когато стартирах тест на спирачки с ВАГ-КОМ,пишеше че трябва да караш направо с 20км/ч после да завиваш на 90градуса(около 1/4 оборот на волан),после на 180градуса и да ускоряваш-обаче не изгаснаха и теста не беше успешен.Явно си иска няколкократно последователно силно натискане на спирачките за да се прогонят всики колела-поне при мен беше така.