Нужен ли е реглаж на преден мост след смяна на лагер?-РЕШЕНО

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Cheater
Мнения: 318
Регистриран на: Чет 05 ное 2009 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Нужен ли е реглаж на преден мост след смяна на лагер?-РЕШЕНО

Мнениеот Cheater » Съб 16 юли 2011 11:18


Трябва ли да ходя да регулират предницата след смяна на преден ляв лагер на главина?
Сваляха цялата главина(откачиха я от долните и горните носачи) за да се избие-набие лагера.
Питах майстора-каза не(малко ме съмнява, но кажете вие).
Светна веднага след потеглянето лампата за АБС,ЕСП.Откачих клемата на акумулатора,обаче не се изри.После с ВАГ-Ком я изтрих и сега отивам да пробвам дали няма пак да се появи,че на евтините лагери нямало някаква си пластина,която дава информация за АБС.
П.П.Чудих се между CX и Оptimal.Сложих лагер CX(полски-похвалиха ми го) за 40 лева.

Последна промяна от Cheater на Нед 17 юли 2011 17:51, променено общо 1 път.




KirilGeorgiev
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2709
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Нужен ли е реглаж на преден мост след смяна на лагер?

Мнениеот KirilGeorgiev » Съб 16 юли 2011 11:23


Не ако питаш за В 5-5.5


Потребителски аватар
Cheater
Мнения: 318
Регистриран на: Чет 05 ное 2009 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: Нужен ли е реглаж на преден мост след смяна на лагер?

Мнениеот Cheater » Съб 16 юли 2011 11:36


Да за Б5.5 става въпрос.
А грешката след като потегля се появява пак scare
00283-Front Left ABS Wheel Speed Sensor (G47)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
изчиствам я и след малко пак се появява,но друга при която свети АБС,ЕСП и удивителната
00283-Front Left ABS Wheel Speed Sensor
с други цифри 3100-Intermittent (май това беше)
Възможно ли е след като майстора е напръскал лагера с WD-40 и заради това да я има тази грешка :?:
Понеже тук светне ту изгасне :(


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Нужен ли е реглаж на преден мост след смяна на лагер?

Мнениеот zfa159 » Съб 16 юли 2011 18:50


Не е заради това.Тези коли има такъв проблем редовно.Датчика не е твърдо закрепен към главината и човека го е бил извадил от главината,за да я свали (иначе трябва да се е завирал вътре под таблото,където е кабела на датчика,за да го откачи и да извади главината,заедно с датчика и кабела).Съответно после не го е монтирал добре и за това имаш проблем.Датчика е просто набит съвсем леко в главината,но е много важно до къде точно,защото ако го набиеш повече,започва да закача в карето и се чупи отпред,при което спира да работи.Също така при демонтаж на главината,се развива болта на външното каре и то се изважда от главината.Ако това не се прави внимателно,може датчика да бъде ударен отпред от оста на карето при ваденето и пак да бъде повреден или избутан от леглото си. Редовно има такива проблеми с тези датчици след смяна на ходова част или такива неща при тези коли и А4-ките,понеже датчика не е твърдо закрепен.
Нещата с грешката седят така :
-ако я дава веднага след като си запалил,датчика е повреден електрически т.е. съпротивлението му не е толкова,колкото трябва (това се следи в статично положение,преди колата да потегли).огава проверяваш да не е прекъснат някъде кабела и ако не е - сменяш датчика.
-ако я дава след като тръгнеш,тогава значи датчика е здрав електрически,но не чете правилно скоростта на колелото (примерно системата вижда,че 3 от колелата се движат с 40км/ч,а едно с 0км/ч или 10км/ч) и лампата индикира за проблем.Това може да се случи,когато датчика не е набит достатъчно,набит е твърде много или е ударен отпред от карето...ако не се оправи с изваждане и обратно монтиране,сменяш с нов. Скоростите можеш да гледаш в движение през VAG-Com и да видиш дали датчика мери въобще някаква скорост и колко точно км/ч е тя (до 30км/ч,после контролера се откача сам от диагностиката,защото при четене на системата,АБС-а не работи и е направено със защитна цел).
:beer


Потребителски аватар
Cheater
Мнения: 318
Регистриран на: Чет 05 ное 2009 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: Нужен ли е реглаж на преден мост след смяна на лагер?

Мнениеот Cheater » Съб 16 юли 2011 19:06


Правих диагностика няколо пъти и постоянно отчита 1км/ч докато другите показват еднакво повече примерно 10,20,25 км/ч :deal
Майстора като сваля главината откачи датчика отгоре откъм подкалника-имаше две букси.Не го е откачал откъм главината.Може при свалянето или слагането,както казваш, да го подчукнало,карето затова остава варианта с свалянето и слагането наново :(
Той ми каза че бил напръскал с WD-40 по лагера ли,не го разбрах и за това може би да не дава информация на датчика и отчита грешка.Каза да покарам днеска-утре можело да се оправи :screwy


Потребителски аватар
instantaccess
Мнения: 689
Регистриран на: Сря 25 авг 2010 18:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg

Re: Нужен ли е реглаж на преден мост след смяна на лагер?

Мнениеот instantaccess » Съб 16 юли 2011 19:25


Не вярвам да се оправи от само себе си, колегата zfa159 е прав.
п.п. Иначе за реглажа - по принцип не е нужен, но една проверка може да направиш.


Потребителски аватар
Cheater
Мнения: 318
Регистриран на: Чет 05 ное 2009 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: Нужен ли е реглаж на преден мост след смяна на лагер?

Мнениеот Cheater » Съб 16 юли 2011 22:09


Правил съм преди година-около 15000км,дали е станало време?


Потребителски аватар
mariovasi
Мнения: 1787
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
Двигател: TSI
Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново

Re: Нужен ли е реглаж на преден мост след смяна на лагер?

Мнениеот mariovasi » Съб 16 юли 2011 23:38


Cheater написа: 15000км,дали е станало време?

Мдааа за БГ пътищата е тъкмо на време.
+ че ще ти е по спокойно на самият теб.
Не си струва спестяването.


Потребителски аватар
Cheater
Мнения: 318
Регистриран на: Чет 05 ное 2009 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: Нужен ли е реглаж на преден мост след смяна на лагер?

Мнениеот Cheater » Съб 16 юли 2011 23:58


Аха ок,сега ако се и оправи и другия проблем направо ще заспя спокойно :( :( :( :(


Потребителски аватар
Cheater
Мнения: 318
Регистриран на: Чет 05 ное 2009 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: Нужен ли е реглаж на преден мост след смяна на лагер?

Мнениеот Cheater » Нед 17 юли 2011 9:53


А сега и тази грешка :banghead:
00597 - Wheel Speed Impulses; Deviation
Possible Symptoms
Malfunction Indicator Lamp (MIL) active
Possible Causes
Wheel or Tire Sizes not the same on all four Wheels
Wheel Speed Sensor Rotor dirty or damaged/faulty
Wheel Speed Sensor(s) installed incorrectly
Excessive Wheel Bearing play
Possible Solutions
Check Wheel and Tire Sizes
Check Wheel Speed Sensor Rotors
Check Wheel Speed Sensor Installation
Check Wheel Bearings


Потребителски аватар
Cheater
Мнения: 318
Регистриран на: Чет 05 ное 2009 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: Нужен ли е реглаж на преден мост след смяна на лагер?

Мнениеот Cheater » Нед 17 юли 2011 17:50


Днес свалих гумата разкачих буксите(горе в подкалника) и датчика за АБС-същата работа.
Обаче един приятел ми каза :bowdown ,че трябвало да се натиска последователно 3-4 пъти за да изтества всяко едно колело,едва ли не :shock
Тръгнах с колата (лампите на АБС и ЕСП светеха) и 3 пъти натиснах спирачката силно-лампата за ЕСП изгасна.После още веднъж така и АБС също изгасна-всичко си работеше.
Интересното беше,че и грешките се бяха изтрили :banana
И даже коментирахме,че ако се сложи и нов датчик на АБС,сигурно пак ще трябва да се изтества по същият начин.
В крайна сметка проблема е решен :beer


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Нужен ли е реглаж на преден мост след смяна на лагер?-РЕШЕНО

Мнениеот mupk0 » Нед 17 юли 2011 17:55


Аз сега виждам темата.Точно на пасат 5.5 имахме големи мъки с един познат.Оказа се ,че колата иска скорост от над 25км/ч и да получи ъгъл от кормилото наляво/надясно от еди си колко градуса и спирачки.Общо взето почваш да караш и те изгасят както е станало с тебе.


Потребителски аватар
Cheater
Мнения: 318
Регистриран на: Чет 05 ное 2009 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: Нужен ли е реглаж на преден мост след смяна на лагер?-РЕШЕНО

Мнениеот Cheater » Пон 18 юли 2011 8:26


Когато стартирах тест на спирачки с ВАГ-КОМ,пишеше че трябва да караш направо с 20км/ч после да завиваш на 90градуса(около 1/4 оборот на волан),после на 180градуса и да ускоряваш-обаче не изгаснаха и теста не беше успешен.Явно си иска няколкократно последователно силно натискане на спирачките за да се прогонят всики колела-поне при мен беше така.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Drakezoid, Pet_rov и 54 госта