проблеми с пасата(1.8 92)
- hubaveca
- Мнения: 31
- Регистриран на: Сря 26 юли 2006 20:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Студентски град
- Контакти:
проблеми с пасата(1.8 92)
понякога(не винаги) нещо свири/скърца отпред,понякога когато завивам с голяма скорост понякога като натискам спирачка,понякога просто си карам,появява се скърцането и после спира само!каква и къде е повредата?а и съединителя взе да отделя в горно положение,първа и задна влизат мн.трудно!това значи заминал съединител или нещо друго?цени и марки на съединителя или частите които ще трябва да сменя?моля помагайте!
- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
За скърцането - имаш разбит преден лагер ( и при мен се проявява този проблем )
За съединителя - сменя се феродов диск и аксиален лагер ( задължително ) Притискателния диск се сменява ако е износен или увреден от стария феродоф.Най-добре да се смени всичко, за да не повтаряш процедурата пак след няколко хиляди км.
За съединителя - сменя се феродов диск и аксиален лагер ( задължително ) Притискателния диск се сменява ако е износен или увреден от стария феродоф.Най-добре да се смени всичко, за да не повтаряш процедурата пак след няколко хиляди км.
Passat 91г
И аз имах подобно неприятно странно скърцане, което дълго време не можех да разбера откъде идва. Случайно го открих сега в началото на Септември, когато реших, че е време да сменя маншоните на кормилните щанги, коите се бяха понапукали и скоро щяха да се скъсат. Оказа се, че "ябълката" на едната щанга е изключително стегната и суха ("ябълката" откъм страната на рейката - не знам точния термин). Нещата приключиха със смазване и раздвижване на ябълката първо с едно тънко масло, а после с графитна грес. Първоначално трябваше да стегна щангата в менгеме за да мога да раздвижа ябълката, а после макар и трудно, вече можеше и на ръка.
Сега съм си приготвил две нови щанги и при удобен случай, ще ги сменя и двете. За момента обаче няма никакви симптоми, че старата щанга е разбита е не е наред. А и скърцането изчезна още на същия ден.
Пропуснах да отбележа, че скърцането се появяваше точно както си го описал:
понякога(не винаги) нещо свири/скърца отпред,понякога когато завивам с голяма скорост понякога като натискам спирачка,понякога просто си карам,появява се скърцането и после спира само
И аз имах подобно неприятно странно скърцане, което дълго време не можех да разбера откъде идва. Случайно го открих сега в началото на Септември, когато реших, че е време да сменя маншоните на кормилните щанги, коите се бяха понапукали и скоро щяха да се скъсат. Оказа се, че "ябълката" на едната щанга е изключително стегната и суха ("ябълката" откъм страната на рейката - не знам точния термин). Нещата приключиха със смазване и раздвижване на ябълката първо с едно тънко масло, а после с графитна грес. Първоначално трябваше да стегна щангата в менгеме за да мога да раздвижа ябълката, а после макар и трудно, вече можеше и на ръка.
Сега съм си приготвил две нови щанги и при удобен случай, ще ги сменя и двете. За момента обаче няма никакви симптоми, че старата щанга е разбита е не е наред. А и скърцането изчезна още на същия ден.
Пропуснах да отбележа, че скърцането се появяваше точно както си го описал:
понякога(не винаги) нещо свири/скърца отпред,понякога когато завивам с голяма скорост понякога като натискам спирачка,понякога просто си карам,появява се скърцането и после спира само
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 116 госта