Сори ако има такава тема, ама първо много ме съмнява и второ нямам никакво време да търся!
Та проблемът е следния - от известно време не ми свети лампичката в пепелника, но запалката работи. Вчера пък ми изгаснаха буквите P RND321 под скоростния лост (колата е чист автоматик, не типтроник). Обърнах наопаки тая книжка за експлоатация, прегледах всички възможни бушони, но тия лампи не светят и не светят. Има един механизъм, който блокира скоростния лост да не може да се мърда от Р ако не е натисната спирачката - той си работи перфектно. Ако може съвет как да ги оправя ще съм много задължен! Поздрави!
П.П.: Колата е 99 Пасат B5 1.9 TDI 110 коня (не го знам, май е AEZ), чист автоматик. От тия със зелените табла и лампички.
Изгаснаха ми лампичките на скоростния лост и пепелника - B5
-
VALENTINO87
- Мнения: 1742
- Регистриран на: Съб 10 юли 2010 21:00
- Автомобил: Passat b7
- Двигател: CFGB
- Местоположение: София
Re: Изгаснаха ми лампичките на скоростния лост и пепелника - B5
може да са свършили крушките
- Deo88
- Мнения: 2673
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
Re: Изгаснаха ми лампичките на скоростния лост и пепелника - B5
Под скоростния лост трябва да има подсветка . Да не би крушката да е изгоряла ?!
Според мен няма какво друго да е . Разглоби ги и смени крушките .
Ако греша , то нека кякой да ме поправи .
Успех
Според мен няма какво друго да е . Разглоби ги и смени крушките .
Ако греша , то нека кякой да ме поправи .
Успех
- ivchoto
- Мнения: 341
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 14:24
- Автомобил: SUBARU OUTBACK
- Двигател: 2000
- Местоположение: bg okolo plovdiv
Re: Изгаснаха ми лампичките на скоростния лост и пепелника - B5
Колега и аз съм с автоматик и като купих колата не светеше подсветката на лоста.Та махаш топката(ако може да се нарече топка)мойта е с инбусен болт 3мм,после изваждаш капака и от долу има една тръбичка с лампичка.Беше изгоряла.Мисля че беше запоена.Предполагам и при теб е нещо подобно,но докато не го отвориш няма да разбереш.Дано сам ти бил полезен. 

- Kingpin
- Мнения: 2020
- Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Пловдив
Re: Изгаснаха ми лампичките на скоростния лост и пепелника - B5
Как се сваля тоя лост, че го огледах доста обстойно, ама инбус не видях никъде? Изобщо никакви болтчета няма. Само яко хром и пластмаса.
И то е ясно, че ще махам капака, но ми трябва информация на какви щипки и болтчета се държи за да не го счупя. На пипане и вид е доста солидно захванат за барчето.
Между другото доста голям процент, да не кажа всички, лампички в таблото, копчетата, климатроника, радиото и навигацията са диодни и искрено се надявам тези в лоста да не са.
П.П.: и как по дяволите се вади тоя пепелник за да се смени крушката ще е много полезно ако някой сподели! Благодаря!
И то е ясно, че ще махам капака, но ми трябва информация на какви щипки и болтчета се държи за да не го счупя. На пипане и вид е доста солидно захванат за барчето.
Между другото доста голям процент, да не кажа всички, лампички в таблото, копчетата, климатроника, радиото и навигацията са диодни и искрено се надявам тези в лоста да не са.
П.П.: и как по дяволите се вади тоя пепелник за да се смени крушката ще е много полезно ако някой сподели! Благодаря!
- Kingpin
- Мнения: 2020
- Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Пловдив
Re: Изгаснаха ми лампичките на скоростния лост и пепелника - B5
Малко едит - когато съм ръчкал запалката в безплодни опити да я изкарам, съм откачил една малка бяла букса точно под нея, която дава ток на светлините на буквите на скоростния лост. Върнах с 300 зора буксата обратно и сега всичко, без пепелника и запалката, си свети перфектно. Та ще дам съвети как се ръчка тая пущина, белким помогне занапред. Само да вметна, че буквите на лоста светят от диоди, вързани на една платка. За всяка буква си има отделен диод.
1. Слага се на контакт и скоростния лост на 3та скорост.
2. Дърпа се копчето, откача се пружинката и се маха от "топката".
3. "Топката" се дърпа със сила нагоре - спокойно, няма какво да й счупите така.
4. Маха се хромираното й продължение отдолу.
5. Ръчка се с отверка между гуменото уплътнение и хромирания капак до неговото излизане - в моя случай се държи на 4 точки подредени в квадрат 2 горе и 2 долу, не на щипки.
6. Отдолу лъсва една покривна пластмаса, която се държи на 4 щипчици по стените й. Махането й е сравнително лесно и безболезнено, опасност от чупене има ако натягате пластмасата повече от нужното.
Та...аз стигнах до там. Целият скоростен механизъм нямам идея как се маха, най-вероятно отдолу-нагоре на канал само, както е и при нормалните.
П.П.: сега намерих някакви инструкции за сваляне на пепелника или смяна на крушката.....коментара оставям на вас
(на мене лично подлакътника и задния пепелник са ми малко по-различни, но конзолата отпред е същата)
http://www.tunertricks.com/guides/insta ... nstall.pdf
1. Слага се на контакт и скоростния лост на 3та скорост.
2. Дърпа се копчето, откача се пружинката и се маха от "топката".
3. "Топката" се дърпа със сила нагоре - спокойно, няма какво да й счупите така.
4. Маха се хромираното й продължение отдолу.
5. Ръчка се с отверка между гуменото уплътнение и хромирания капак до неговото излизане - в моя случай се държи на 4 точки подредени в квадрат 2 горе и 2 долу, не на щипки.
6. Отдолу лъсва една покривна пластмаса, която се държи на 4 щипчици по стените й. Махането й е сравнително лесно и безболезнено, опасност от чупене има ако натягате пластмасата повече от нужното.
Та...аз стигнах до там. Целият скоростен механизъм нямам идея как се маха, най-вероятно отдолу-нагоре на канал само, както е и при нормалните.
П.П.: сега намерих някакви инструкции за сваляне на пепелника или смяна на крушката.....коментара оставям на вас
(на мене лично подлакътника и задния пепелник са ми малко по-различни, но конзолата отпред е същата)http://www.tunertricks.com/guides/insta ... nstall.pdf
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Ivozavar4ik и 75 госта