работа с типтроник

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
bozhan_2000
Мнения: 19
Регистриран на: Съб 13 ное 2010 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofiq

работа с типтроник

Мнениеот bozhan_2000 » Пет 15 юли 2011 20:06


Здравейте колеги, имам няколко въпросчета за типтроника на пасата. Ако кажете за какво става въпрос ще съм много благодарен.
Колата е Пасат 99г. 1.9ТДИ помпа-дюза типтроник.
1.При по дълъг престой на едно място (минута примерно) трябва ли да се минава от D на N ?
2.Казаха ми, че между позиция D и N може да се минава без да се натиска копчето от страни на лоста за управление само с натисната спирачка, вярно ли е?
scare




Потребителски аватар
Robocopele
Мнения: 24
Регистриран на: Съб 17 апр 2010 21:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Veliko Turnovo

Re: работа с типтроник

Мнениеот Robocopele » Пет 15 юли 2011 20:13


Колега така е може да се мине без да се бута копчето. Но от личен опит ти казвам, че колкото по-малко си играеш с лоста, толкова по-малко ще те боли главата. Знам, че имаше някакво значение за клапаните, според мен си карай на Д и това е....


Потребителски аватар
k_garchev
Мнения: 2721
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
Двигател: AGZ
Местоположение: Пирдоп
Контакти:

Re: работа с типтроник

Мнениеот k_garchev » Пет 15 юли 2011 20:14


Доста подобни теми има!Всеки казва различно!По-добре като чакаш на светофар да си на Д,защото се охлаждало маслото!Други пък казват,че е по-добре да си на Н за да не се тормози автомобила!Сам си избери!


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Re: работа с типтроник

Мнениеот ChimeyJimmey » Пет 15 юли 2011 20:15


А бе, не съм с типтроник, а с QuadraTrack-II, aма ще се изложа тука:

    1. Аз го правя. Защото ме дразни бученето на хидротрансформаторите в кутията, опитващи се да компенсират въртящия момент на двигателя със застоя на дифовете/колелата.
    И се успокоява.

    2. Не знам, не съм пробвал. Винаги си цъкам копчето...

:beer


Потребителски аватар
ivchoto
Мнения: 341
Регистриран на: Сря 11 ное 2009 14:24
Автомобил: SUBARU OUTBACK
Двигател: 2000
Местоположение: bg okolo plovdiv

Re: работа с типтроник

Мнениеот ivchoto » Пет 15 юли 2011 21:08


Колега мойта е прост автоматик(В3,91 год.)и никога не съм го изключвал на светофар,но лоста се мести до задна без да натискам бутона.По новите като DSG например,ако спреш на сфетофар изключва сам и при пускане на спирачката и подаване на газ включва и тръгва.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 39 госта