Решил съм че макар да излезе по-скъпо е по-добре да си сменя каквото трябва по скоростите отколкото да си купя още едни строшени или затрошили се (което нямам как да разбера на момента)за около 250лв. а ако се окажат овредени айде още 100 за демонтаж и монтаж на други и така никой не знае докога.
Така или иначе труда за сваляне/качване ще си го платя а за 250лв. ще си сменя много неща по моите (основно проблемите им на коростите ни предполагам са лагери и синхронизатори и евентуално вилките да ги наваря ако са се износили).Тъй като нямам потрошени колела и т.н. не мисля че има смисъл да си купувам други.
Някой правил ли е ремонт на скорости за да сподели цена?
- kbot
- Мнения: 389
- Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
- Контакти:
zfa159 написа:Предполагам това е цена с демонтаж,смяна и монтаж?
Всичко: демонтаж-монтаж, масло, семеринги, 3бр. лагери, проверка на състоянието на съединителя, настройка на превключването и пароструйка накрая.
Така и така ще го разглабяш, смени си и семеринга на коляновия вал, че да не плащаш после още веднъж "демонтаж-монтаж"
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
zfa159 написа:А новата (другата) в какво състояние беше? Мен това ме притеснява че ако взема друга незнам какво взимам и колко живот му остава а както е ясно когато се потроши и тя няма от двете да има здрави части за една (дефектите ще са идентични).
Ами на страта и е изключвала от самосебе си 3-та, и другите скорости влизали много заор, като я отворили имало страшно много ръжда вътре, незнам как се е появила, но така ми казаха!
- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Някой правил ли е ремонт на скорости за да сподели цена?
zfa159 написа:Решил съм че макар да излезе по-скъпо е по-добре да си сменя каквото трябва по скоростите отколкото да си купя още едни строшени или затрошили се (което нямам как да разбера на момента)за около 250лв. а ако се окажат овредени айде още 100 за демонтаж и монтаж на други и така никой не знае докога.
Така или иначе труда за сваляне/качване ще си го платя а за 250лв. ще си сменя много неща по моите (основно проблемите им на коростите ни предполагам са лагери и синхронизатори и евентуално вилките да ги наваря ако са се износили).Тъй като нямам потрошени колела и т.н. не мисля че има смисъл да си купувам други.
Само не я давай на аджамии щото ще се получи като при мен: занесъх колата без II-ра предавка оправиха я (сгънаха с един лост вилката), но изчезна I -ва


Разбира се, че имаше и други предложеният: за труд 350 лв. + каквото излезе за подмяна. Сега съм с II-ра употреба и ник'ви грижи. Е не е съвършенна има проблем със синхронизатора на I-ва (прехърква като вкарам I-ва по-рязко), но това е положението.
Успех
- vergo
- Мнения: 42
- Регистриран на: Съб 27 яну 2007 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Сваляне на скоростна кутия и разглобяване за установяване на проблема-150 лв,намиране на "нова" читава 550 лв-за съжаление като я качиха "майсторите" разбрах ,че е за бензинов двигател.Демонтаж -безплатен.Започнах да си търся сам и намерих във Велинград не толкова читава за 350 лв.Монтаж с маслото 50 лв. Сега имам проблеми с вкарването на първа и изключване от пета.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Сега се замислих дали да не и люсна още добавка (като сипвах предишната поизлях част от нея без да искам).1-ва стана като нова ама 2-ра ми се лигави все още макар че малко се подобри положението.
Иначе си мисля да я закарам да я оставя да ми я направят (само да видим какво ще обади на колегата познатия като цена и време) и да си взема друга (служебен пасат като моя разбира се
) докато я направо.Ако цената е около 300-400 няма и да се замисля за ремонта - в крайна сметка не искам да се пребия някъде а скорстите са способни на такова преживяване.Като отворя ще сменя семеринга на коляновия вал че и съединителя (ще е мащабна инвсетиция ама...си заслужава).
Иначе си мисля да я закарам да я оставя да ми я направят (само да видим какво ще обади на колегата познатия като цена и време) и да си взема друга (служебен пасат като моя разбира се

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 42 госта