Пасат 1,8 моно, много грее

Техническа и сервизна информация за Passat
dino
Мнения: 171
Регистриран на: Нед 01 окт 2006 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Пасат 1,8 моно, много грее

Мнениеот dino » Вто 03 окт 2006 21:12


Здравейте,
Искам да попитам, взех един пасат, 1.8 моно, но ми държи висока температура. Включва ми вентилатора на 100 градуса, нормално ли е?
Благодаря предварително!
mod edit: vaskoto1




Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Пет 06 окт 2006 23:13


Може да ти е от термостата въпреки че той рядко дефектира по вероятно е и да е от недостатъчно вода в охладителната с-ма или пък ако ти е счупена пластмасовата насочваща въздуха към радиатора решетка.Пасатите от този проблем с решетката греят повече при работа. :wink:


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Пет 06 окт 2006 23:21


Освен тези възможности които ти каза колегата първо се убеди дали тези 100 на таблото при които се включва перката са наистина релните градуси, защото доста VW-та имат проблем с показанията на темп.
А иначе не е норамлно мисля че датчика е на 95. При мен включва на 100 но реално е на 95 :wink:


Потребителски аватар
OldSchoolPassat
Мнения: 202
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот OldSchoolPassat » Пет 06 окт 2006 23:46


Термостата, колега и аз имах проблеми с него. Не е нещо необичайно, повярвай ми. Най-простото което може да направиш е да го изкараш и да го сложиш в една тенджера с вода на котлона. Сложи и един термометър, вържи термостата с един мултицет и засечи реално на каква температура включва. За нашите коли последния път като го сменях май трябваше на 85 градуса да включва, моя включваше на 95 и колата ми прегряваше.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Съб 07 окт 2006 0:00


На 87градуса нормална работна температура на 90 включва перката.Внимавайте с прегряването :) че ако е 100градуса и нагоре е лошо особено ако след това дори с отстранен проблем пак се кара колата


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Съб 07 окт 2006 6:11


колега, има много изписано по темата за прегряване на 1,8 двигатели.
провери първо да не се е прецакал датчика за включване на перката и да работи само втората степен, която е на 102 градуса, а първата да не включва (тя е на 95 градуса). провери и самата перка да не е изгоряла първата степен. провери си показанието на уреда на таблото ( навремето когато имах проблем с такъв двигател ходих в юнитрейд и там провериха и се оказа че си мери и показва точно, а ако не ти се ходи в юнитрейд може и в сервиз "юве"). погледни си пластмасата с датчика (датчиците) която е монтирана на двигателя, ако е сменявана имат фабричен дефект-много малък отвор към разширителния съд на охладителната течност и колата неможе да се обезвъздуши и започва да грее (така беше при мен), решението е чрез разпробиване на отвора. ако и това не е виж водната помпа.


Потребителски аватар
zdr_spasov
Мнения: 140
Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Swistow
Контакти:

Мнениеот zdr_spasov » Пон 09 окт 2006 15:40


При брат ми имаше подобен проблем. И ссервиза първият им въпрос беше:
На Пасата отпред всичко оригинално там ли си е?
А брат ми беше почупил в един бордюр престилката. Банално, но тя насочва въздушната струя към радиатора ( пред него няма решетка, а плътен капак ). Това се оказа причина за влошеното охлаждане.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта