Здравейте,
Искам да попитам, взех един пасат, 1.8 моно, но ми държи висока температура. Включва ми вентилатора на 100 градуса, нормално ли е?
Благодаря предварително!
mod edit: vaskoto1
Пасат 1,8 моно, много грее
- OldSchoolPassat
- Мнения: 202
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 19:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Термостата, колега и аз имах проблеми с него. Не е нещо необичайно, повярвай ми. Най-простото което може да направиш е да го изкараш и да го сложиш в една тенджера с вода на котлона. Сложи и един термометър, вържи термостата с един мултицет и засечи реално на каква температура включва. За нашите коли последния път като го сменях май трябваше на 85 градуса да включва, моя включваше на 95 и колата ми прегряваше.
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10432
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
колега, има много изписано по темата за прегряване на 1,8 двигатели.
провери първо да не се е прецакал датчика за включване на перката и да работи само втората степен, която е на 102 градуса, а първата да не включва (тя е на 95 градуса). провери и самата перка да не е изгоряла първата степен. провери си показанието на уреда на таблото ( навремето когато имах проблем с такъв двигател ходих в юнитрейд и там провериха и се оказа че си мери и показва точно, а ако не ти се ходи в юнитрейд може и в сервиз "юве"). погледни си пластмасата с датчика (датчиците) която е монтирана на двигателя, ако е сменявана имат фабричен дефект-много малък отвор към разширителния съд на охладителната течност и колата неможе да се обезвъздуши и започва да грее (така беше при мен), решението е чрез разпробиване на отвора. ако и това не е виж водната помпа.
провери първо да не се е прецакал датчика за включване на перката и да работи само втората степен, която е на 102 градуса, а първата да не включва (тя е на 95 градуса). провери и самата перка да не е изгоряла първата степен. провери си показанието на уреда на таблото ( навремето когато имах проблем с такъв двигател ходих в юнитрейд и там провериха и се оказа че си мери и показва точно, а ако не ти се ходи в юнитрейд може и в сервиз "юве"). погледни си пластмасата с датчика (датчиците) която е монтирана на двигателя, ако е сменявана имат фабричен дефект-много малък отвор към разширителния съд на охладителната течност и колата неможе да се обезвъздуши и започва да грее (така беше при мен), решението е чрез разпробиване на отвора. ако и това не е виж водната помпа.
- zdr_spasov
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Swistow
- Контакти:
При брат ми имаше подобен проблем. И ссервиза първият им въпрос беше:
На Пасата отпред всичко оригинално там ли си е?
А брат ми беше почупил в един бордюр престилката. Банално, но тя насочва въздушната струя към радиатора ( пред него няма решетка, а плътен капак ). Това се оказа причина за влошеното охлаждане.
На Пасата отпред всичко оригинално там ли си е?
А брат ми беше почупил в един бордюр престилката. Банално, но тя насочва въздушната струя към радиатора ( пред него няма решетка, а плътен капак ). Това се оказа причина за влошеното охлаждане.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта