Пассат 6

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Aylan
Мнения: 126
Регистриран на: Пет 19 ное 2004 9:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Пассат 6

Мнениеот Aylan » Чет 05 окт 2006 22:45


Има ли някой новия пасат да сподели някои тънкости :)




Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Пет 06 окт 2006 4:46


Възможно е да има ама ги търси във някой форум за банкери.. :applause: :applause: :applause:
майтап бе...... еми иначе си е автомобил в сравнение с това което караме...


Потребителски аватар
Lisho
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Пассат 6

Мнениеот Lisho » Пет 06 окт 2006 8:07


Aylan написа:Има ли някой новия пасат да сподели някои тънкости :)


http://volkswagen.pro-motors.ru/forum-car-288.htm


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8369
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Пассат 6

Мнениеот Stivi » Пет 06 окт 2006 16:41


Aylan написа:Има ли някой новия пасат да сподели някои тънкости :)


Една важна тънкост-цените май почват от 50 бона от там нататък нямаш ядове с колата :lol:


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Re: Пассат 6

Мнениеот 20vTurbo » Пет 06 окт 2006 22:53


Aylan написа:Има ли някой новия пасат да сподели някои тънкости :)


Новият пасат вече не е на базата на Ауди както бяха от 1998 - 2005. Прави се с доста общи чаркове от Голф / Джета. Двигателите вече не са на длъжно разположени а на ширина. 4Motion системата вече се контролира от HALDEX комютър а не механично както при предишните модели. В същност R32 винаги е бил с HALDEX, така че системата е изпробвана. Автомобилът е малко по-тежък и с малко по голями размери но окачването отзад на новият модел е напълно независимо и това го прави пеинципно малко по стабилен. Също така е променена и конструкцията на предните носачи от които се оплакваха доста хора за по-старите модели от предишната генерация. Има и разни дребни гъдели като джоб във вратата за чадър и ключ който в същност е само чип и не се завъртя а се натиска.

Пиши ако те интересува нещо по конкретно.


koev
Мнения: 45
Регистриран на: Чет 18 май 2006 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот koev » Съб 07 окт 2006 18:58


А каква е точно система 4motion на пасат 5? Халдекс, Виско или Торсен диференциал. Защото според четено от мен в нета май е халдекс, но един пич който е работил в Артотрейд -Варна, каза че са като на ауди - торсен. Чувал съм и мнения за виско диференциал но при напречно разположените двигатели - голфа например. Ако имаш точни данни ще съм ти много благодарен за инфото!
10х


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2396
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

тек

Мнениеот StS » Нед 08 окт 2006 10:45


Тук е маи време да попитам кои от моделите 4 или 5 е по успешен като здравина, качество и т.н смятам че модел като 6 е безмислено да си говорим освен от любопитсво не за друго ами тази кола ще си остане мечта поради леко високата и цена :cry:


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Нед 08 окт 2006 13:32


Четох в българския АутоБилд, че 2.0 TDI 140 к.с. без филтър за твърдите частици се продава със 16 клапанова глава, а същия мотор със филтър е с 8 клапанова глава. :shock :roll:


Потребителски аватар
Pav3l
Мнения: 703
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
Автомобил: bmw
Двигател: 1998
Местоположение: Usa
Контакти:

Мнениеот Pav3l » Нед 08 окт 2006 14:03


bobcho написа:Четох в българския АутоБилд, че 2.0 TDI 140 к.с. без филтър за твърдите частици се продава със 16 клапанова глава, а същия мотор със филтър е с 8 клапанова глава. :shock :roll:


Въпрос на политика за VW при ценообразуването (пак от АутоБилд-БГ)


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Пон 09 окт 2006 17:17


koev написа:А каква е точно система 4motion на пасат 5? Халдекс, Виско или Торсен диференциал. Защото според четено от мен в нета май е халдекс, но един пич който е работил в Артотрейд -Варна, каза че са като на ауди - торсен. Чувал съм и мнения за виско диференциал но при напречно разположените двигатели - голфа например. Ако имаш точни данни ще съм ти много благодарен за инфото!
10х


Торсен е. Точно както на Ауди.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта