
Пассат 6
- Aylan
- Мнения: 126
- Регистриран на: Пет 19 ное 2004 9:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Пассат 6
Има ли някой новия пасат да сподели някои тънкости 

Re: Пассат 6
Aylan написа:Има ли някой новия пасат да сподели някои тънкости
http://volkswagen.pro-motors.ru/forum-car-288.htm
- Stivi
- Мнения: 8369
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Пассат 6
Aylan написа:Има ли някой новия пасат да сподели някои тънкости
Една важна тънкост-цените май почват от 50 бона от там нататък нямаш ядове с колата

- 20vTurbo
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
- Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
- Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
- Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
- Контакти:
Re: Пассат 6
Aylan написа:Има ли някой новия пасат да сподели някои тънкости
Новият пасат вече не е на базата на Ауди както бяха от 1998 - 2005. Прави се с доста общи чаркове от Голф / Джета. Двигателите вече не са на длъжно разположени а на ширина. 4Motion системата вече се контролира от HALDEX комютър а не механично както при предишните модели. В същност R32 винаги е бил с HALDEX, така че системата е изпробвана. Автомобилът е малко по-тежък и с малко по голями размери но окачването отзад на новият модел е напълно независимо и това го прави пеинципно малко по стабилен. Също така е променена и конструкцията на предните носачи от които се оплакваха доста хора за по-старите модели от предишната генерация. Има и разни дребни гъдели като джоб във вратата за чадър и ключ който в същност е само чип и не се завъртя а се натиска.
Пиши ако те интересува нещо по конкретно.
А каква е точно система 4motion на пасат 5? Халдекс, Виско или Торсен диференциал. Защото според четено от мен в нета май е халдекс, но един пич който е работил в Артотрейд -Варна, каза че са като на ауди - торсен. Чувал съм и мнения за виско диференциал но при напречно разположените двигатели - голфа например. Ако имаш точни данни ще съм ти много благодарен за инфото!
10х
10х
- StS
- Мнения: 2396
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
тек
Тук е маи време да попитам кои от моделите 4 или 5 е по успешен като здравина, качество и т.н смятам че модел като 6 е безмислено да си говорим освен от любопитсво не за друго ами тази кола ще си остане мечта поради леко високата и цена 

- 20vTurbo
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
- Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
- Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
- Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
- Контакти:
koev написа:А каква е точно система 4motion на пасат 5? Халдекс, Виско или Торсен диференциал. Защото според четено от мен в нета май е халдекс, но един пич който е работил в Артотрейд -Варна, каза че са като на ауди - торсен. Чувал съм и мнения за виско диференциал но при напречно разположените двигатели - голфа например. Ако имаш точни данни ще съм ти много благодарен за инфото!
10х
Торсен е. Точно както на Ауди.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта