Няколко въпроса за Б3 гт

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
ahhi
Мнения: 486
Регистриран на: Сря 06 фев 2008 14:32
Автомобил:
Двигател:

Няколко въпроса за Б3 гт

Мнениеот ahhi » Вто 23 авг 2011 1:59


Здравейте колеги, мисля си за Б3 комби и какво точно да бъде. И така сега се кара ГТ,та пак на там ще е ,но като се рарзрових в мобилето са кът и се питам заслужава ли си ? Ориентирам се към 1.8 ГТ- бордови,рекаро,широки лайсни-това ми прави на пръв поглед впечатление,но какви са дисковете 256х20(вентилирани) или 256х13 и отзад дискове ли са ,или барабани.Друго съществено е скоростната кутия(някак си по-късите скорости дават на колата 1 идея повече тласък при ускорение),но да отбележа моделът,който описвам се намира 89-91г,ааа и е комби :) С две думи тези от вас,които притежават такоз чудо да драснат 2 реда за инфо да се ориентирам.




Потребителски аватар
george12
Мнения: 81
Регистриран на: Нед 21 дек 2008 19:11
Автомобил: Passat b5 1.8T
Двигател: AEB 98
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Няколко въпроса за Б3 гт

Мнениеот george12 » Вто 23 авг 2011 11:40


Моят е 1.8 GT '90 предните дискове са вентилирани отзад също е със дискове . ABS , клима , широки лайстни , MFA. До сега съм мяркал няколко такива и всички имаха тази комбинация "екстри".За ускоряването - ускорава добре , но след 2000 об/мин.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Няколко въпроса за Б3 гт

Мнениеот stefan4o » Вто 23 авг 2011 13:26


Дисковете би следвало да са дебели 20мм. Иначе то ГТ си е пакет като ГТИ при голф. Въпреки, че по Аутодата излиза ГТ-варианта да е само с мотор PB, аз лично съм виждал и 16-волтовите с ГТ-пакет. Може и да бъркам, но има ГТ-пакет и в комбинация с 2Е и PF двигател. За СК не мога да кажа с какви кодове са точно, но отзад всички варианти на ГТ са с дискове, би трябвало всеки от тях да има и МФА. :beer


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: Няколко въпроса за Б3 гт

Мнениеот moimoimoi » Вто 23 авг 2011 15:12


GT е ниво на оборудване..........разбирай най-високото ново за пасат 90 година
общо взето е с повече екстри и двигател над 107 коня-PF,PB,2E,KR
скоростите едва ли са оригиналните от завода,сменяни са поне 1 път гаранция


Потребителски аватар
ahhi
Мнения: 486
Регистриран на: Сря 06 фев 2008 14:32
Автомобил:
Двигател:

Re: Няколко въпроса за Б3 гт

Мнениеот ahhi » Вто 23 авг 2011 15:19


Ясно за гт- какво е , но на 90hp - гледам има ГТ .Предполагам RP ,ABS, а за КР не говорим(повечето са ГТ,ако не всички).
Нагледно 1 пример http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=149817921&pageNumber=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=25&minPowerAsArray=66&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=73&maxPowerAsArray=KW&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=1985-01-01&maxFirstRegistrationDate=1992-12-31&transmissions=MANUAL_GEAR&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&categories=EstateCar&tabNumber=2
,виждам че е моно,а как да разбера кой двигател е ? Пише 89,тоест RP ?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Няколко въпроса за Б3 гт

Мнениеот stefan4o » Вто 23 авг 2011 17:22


Не знам колко е ГТ, ама може само лайсните му да са от ГТ. Няма МФА, а мисля, че тези варианти всички трябва да имат. Пък и не изглежда читава дори и на снимки тая кола, вижда ми се много преживяла :Mr Green Fun


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Няколко въпроса за Б3 гт

Мнениеот zfa159 » Вто 23 авг 2011 17:53


Мисля,че с 1.8 моно най-високия клас стига до GL .Това не значи,че тази не е с купе ГТ и неоригиналния и двигател и т.н. Иначе и от снимката се вижда,че е изтърбушена.
:beer


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Няколко въпроса за Б3 гт

Мнениеот pe6kata » Вто 23 авг 2011 18:00


ahhi написа: моделът,който описвам се намира 89-91г,ааа и е комби :) С две думи тези от вас,които притежават такоз чудо да драснат 2 реда за инфо да се ориентирам.


аз имам такоз чудо ААА, Б3 комби е и е пак гт, ама кубиците и цилиндрите са му малко в повече :lol: Малка игра с буквите се получи...

гт на б3 е с вентилирани 256мм отпред, като г60 е с 280, както и вр6, като при вр6 е 5х100

отзад си е с дискове. незнам що си мисля но дори и 256, трябва да са 22мм дебели

имам и пф гт 107коня, чистокръвно гт си е- 4 диска, рекаро, борд комп, широка лайсна...разбира се че си заслужава.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12132
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Няколко въпроса за Б3 гт

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 23 авг 2011 18:41


Това ГТ ГЛ СЛ пропаднала работа. Мойто е ПФ мотор 107 магарета с екстри задни дискови спирачки и радио, крик и ключ за гуми. Гол на пушка.


Потребителски аватар
ivchoto
Мнения: 341
Регистриран на: Сря 11 ное 2009 14:24
Автомобил: SUBARU OUTBACK
Двигател: 2000
Местоположение: bg okolo plovdiv

Re: Няколко въпроса за Б3 гт

Мнениеот ivchoto » Вто 23 авг 2011 18:46


Колега аз съм с GT пасат само че е с 2Е мотор.Отпред и отзад е с дискове има си пълен ел пакет с подгряване на огледала,пръскала и предни седалки.Има клима и MFA и даже автоматична скоростна кутия. :D


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Няколко въпроса за Б3 гт

Мнениеот stefan4o » Вто 23 авг 2011 19:04


pe6kata написа:
отзад си е с дискове. незнам що си мисля но дори и 256, трябва да са 22мм дебели

Дават ги 20мм по ЕТКА. За Г60 и ВР6 са вече 22мм :beer
Аз лично бих гледал състоянието на колата и екстрите пред пакета, ама всеки сам си шета на акъла. Специално това ГТ от немското мобиле дори и джетата си няма да дам за него mhihi


Потребителски аватар
ahhi
Мнения: 486
Регистриран на: Сря 06 фев 2008 14:32
Автомобил:
Двигател:

Re: Няколко въпроса за Б3 гт

Мнениеот ahhi » Вто 23 авг 2011 20:13


Състоянието е без значение,снимката беше само за пример,ето още една .
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11312477656150837&f1=details
Тук има бордови,защо моното да стига до GL-? Тоест това ще да е маскирано ПФ или ПБ ?
П.П. Как решихте,че предната е в окаяно състояние ?По таблото вътре,защото според мен за 20годишна кола двигателя изглежда 6,а купето(еми 20години са си).


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Няколко въпроса за Б3 гт

Мнениеот pe6kata » Вто 23 авг 2011 21:39


stefan4o написа:
pe6kata написа:
отзад си е с дискове. незнам що си мисля но дори и 256, трябва да са 22мм дебели

Дават ги 20мм по ЕТКА. За Г60 и ВР6 са вече 22мм :beer


може, не съм проверявал. съдя от това че апарата на 256 вентилиран и на 280 при б3 е все един и същ- гирлинг 54, съответно и накладките. разликата е само в супорта


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12132
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Няколко въпроса за Б3 гт

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 23 авг 2011 22:31


Има пешка разлика в апаратите и то - точно в разстоянието дето се влизат накладките и диска. Да, гърлинг 54 са апаратите но има разлика. Това го разбрах съвсем случайно като купих моите на 280мм и се оказаха че апаратите са по-широки и опират в джантата. Върнах старите апарати от 256мм дискове, на пък не ставаха дори и от тънките накладки, та се наложи на нови накладки да махам на фреза от феродото. Не знам защо е така, но въпреки че пише че са еднакви апаратите имат разлика. :?


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: Няколко въпроса за Б3 гт

Мнениеот vit_autosofia » Сря 24 авг 2011 7:28


pe6kata написа:
stefan4o написа:
pe6kata написа:
отзад си е с дискове. незнам що си мисля но дори и 256, трябва да са 22мм дебели

Дават ги 20мм по ЕТКА. За Г60 и ВР6 са вече 22мм :beer


може, не съм проверявал. съдя от това че апарата на 256 вентилиран и на 280 при б3 е все един и същ- гирлинг 54, съответно и накладките. разликата е само в супорта


Пеше има разлика и в апаратите :да:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 21 госта