



Няколко въпроса за Б3 гт
Няколко въпроса за Б3 гт
Здравейте колеги, мисля си за Б3 комби и какво точно да бъде. И така сега се кара ГТ,та пак на там ще е ,но като се рарзрових в мобилето са кът и се питам заслужава ли си ? Ориентирам се към 1.8 ГТ- бордови,рекаро,широки лайсни-това ми прави на пръв поглед впечатление,но какви са дисковете 256х20(вентилирани) или 256х13 и отзад дискове ли са ,или барабани.Друго съществено е скоростната кутия(някак си по-късите скорости дават на колата 1 идея повече тласък при ускорение),но да отбележа моделът,който описвам се намира 89-91г,ааа и е комби
С две думи тези от вас,които притежават такоз чудо да драснат 2 реда за инфо да се ориентирам.

- george12
- Мнения: 81
- Регистриран на: Нед 21 дек 2008 19:11
- Автомобил: Passat b5 1.8T
- Двигател: AEB 98
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за Б3 гт
Моят е 1.8 GT '90 предните дискове са вентилирани отзад също е със дискове . ABS , клима , широки лайстни , MFA. До сега съм мяркал няколко такива и всички имаха тази комбинация "екстри".За ускоряването - ускорава добре , но след 2000 об/мин.
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за Б3 гт
Дисковете би следвало да са дебели 20мм. Иначе то ГТ си е пакет като ГТИ при голф. Въпреки, че по Аутодата излиза ГТ-варианта да е само с мотор PB, аз лично съм виждал и 16-волтовите с ГТ-пакет. Може и да бъркам, но има ГТ-пакет и в комбинация с 2Е и PF двигател. За СК не мога да кажа с какви кодове са точно, но отзад всички варианти на ГТ са с дискове, би трябвало всеки от тях да има и МФА. 

- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Няколко въпроса за Б3 гт
GT е ниво на оборудване..........разбирай най-високото ново за пасат 90 година
общо взето е с повече екстри и двигател над 107 коня-PF,PB,2E,KR
скоростите едва ли са оригиналните от завода,сменяни са поне 1 път гаранция
общо взето е с повече екстри и двигател над 107 коня-PF,PB,2E,KR
скоростите едва ли са оригиналните от завода,сменяни са поне 1 път гаранция
Re: Няколко въпроса за Б3 гт
Ясно за гт- какво е , но на 90hp - гледам има ГТ .Предполагам RP ,ABS, а за КР не говорим(повечето са ГТ,ако не всички).
Нагледно 1 пример http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=149817921&pageNumber=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=25&minPowerAsArray=66&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=73&maxPowerAsArray=KW&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=1985-01-01&maxFirstRegistrationDate=1992-12-31&transmissions=MANUAL_GEAR&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&categories=EstateCar&tabNumber=2
,виждам че е моно,а как да разбера кой двигател е ? Пише 89,тоест RP ?
Нагледно 1 пример http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=149817921&pageNumber=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=25&minPowerAsArray=66&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=73&maxPowerAsArray=KW&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=1985-01-01&maxFirstRegistrationDate=1992-12-31&transmissions=MANUAL_GEAR&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&categories=EstateCar&tabNumber=2
,виждам че е моно,а как да разбера кой двигател е ? Пише 89,тоест RP ?
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за Б3 гт
Не знам колко е ГТ, ама може само лайсните му да са от ГТ. Няма МФА, а мисля, че тези варианти всички трябва да имат. Пък и не изглежда читава дори и на снимки тая кола, вижда ми се много преживяла 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за Б3 гт
Мисля,че с 1.8 моно най-високия клас стига до GL .Това не значи,че тази не е с купе ГТ и неоригиналния и двигател и т.н. Иначе и от снимката се вижда,че е изтърбушена.


- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Няколко въпроса за Б3 гт
ahhi написа: моделът,който описвам се намира 89-91г,ааа и е комбиС две думи тези от вас,които притежават такоз чудо да драснат 2 реда за инфо да се ориентирам.
аз имам такоз чудо ААА, Б3 комби е и е пак гт, ама кубиците и цилиндрите са му малко в повече

гт на б3 е с вентилирани 256мм отпред, като г60 е с 280, както и вр6, като при вр6 е 5х100
отзад си е с дискове. незнам що си мисля но дори и 256, трябва да са 22мм дебели
имам и пф гт 107коня, чистокръвно гт си е- 4 диска, рекаро, борд комп, широка лайсна...разбира се че си заслужава.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12132
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Няколко въпроса за Б3 гт
Това ГТ ГЛ СЛ пропаднала работа. Мойто е ПФ мотор 107 магарета с екстри задни дискови спирачки и радио, крик и ключ за гуми. Гол на пушка.
- ivchoto
- Мнения: 341
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 14:24
- Автомобил: SUBARU OUTBACK
- Двигател: 2000
- Местоположение: bg okolo plovdiv
Re: Няколко въпроса за Б3 гт
Колега аз съм с GT пасат само че е с 2Е мотор.Отпред и отзад е с дискове има си пълен ел пакет с подгряване на огледала,пръскала и предни седалки.Има клима и MFA и даже автоматична скоростна кутия. 

- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за Б3 гт
pe6kata написа:
отзад си е с дискове. незнам що си мисля но дори и 256, трябва да са 22мм дебели
Дават ги 20мм по ЕТКА. За Г60 и ВР6 са вече 22мм

Аз лично бих гледал състоянието на колата и екстрите пред пакета, ама всеки сам си шета на акъла. Специално това ГТ от немското мобиле дори и джетата си няма да дам за него

Re: Няколко въпроса за Б3 гт
Състоянието е без значение,снимката беше само за пример,ето още една .
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11312477656150837&f1=details
Тук има бордови,защо моното да стига до GL-? Тоест това ще да е маскирано ПФ или ПБ ?
П.П. Как решихте,че предната е в окаяно състояние ?По таблото вътре,защото според мен за 20годишна кола двигателя изглежда 6,а купето(еми 20години са си).
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11312477656150837&f1=details
Тук има бордови,защо моното да стига до GL-? Тоест това ще да е маскирано ПФ или ПБ ?
П.П. Как решихте,че предната е в окаяно състояние ?По таблото вътре,защото според мен за 20годишна кола двигателя изглежда 6,а купето(еми 20години са си).
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Няколко въпроса за Б3 гт
stefan4o написа:pe6kata написа:
отзад си е с дискове. незнам що си мисля но дори и 256, трябва да са 22мм дебели
Дават ги 20мм по ЕТКА. За Г60 и ВР6 са вече 22мм![]()
може, не съм проверявал. съдя от това че апарата на 256 вентилиран и на 280 при б3 е все един и същ- гирлинг 54, съответно и накладките. разликата е само в супорта
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12132
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Няколко въпроса за Б3 гт
Има пешка разлика в апаратите и то - точно в разстоянието дето се влизат накладките и диска. Да, гърлинг 54 са апаратите но има разлика. Това го разбрах съвсем случайно като купих моите на 280мм и се оказаха че апаратите са по-широки и опират в джантата. Върнах старите апарати от 256мм дискове, на пък не ставаха дори и от тънките накладки, та се наложи на нови накладки да махам на фреза от феродото. Не знам защо е така, но въпреки че пише че са еднакви апаратите имат разлика. 

- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: Няколко въпроса за Б3 гт
pe6kata написа:stefan4o написа:pe6kata написа:
отзад си е с дискове. незнам що си мисля но дори и 256, трябва да са 22мм дебели
Дават ги 20мм по ЕТКА. За Г60 и ВР6 са вече 22мм![]()
може, не съм проверявал. съдя от това че апарата на 256 вентилиран и на 280 при б3 е все един и същ- гирлинг 54, съответно и накладките. разликата е само в супорта
Пеше има разлика и в апаратите

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 21 госта