Как се сваля терморелето за пусковата дюза?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Как се сваля терморелето за пусковата дюза?

Мнениеот WDW » Вто 20 сеп 2011 12:56


Здравейте,

Мотора ми е 1,8 KR.
От скоро пали трудно като е студена. Трябва да повъртя около 15-20 секунди (добре, че си оправих стартера).
Когато съм запалил веднъж, после нямам проблеми с паленето.
Та имам съмнения в управлението на пусковата дюза и искам да проверя това термореле.
Някой свалял ли го е, и какви особености има? Като се свали ще се разтече ли антифриз?
Само трябва да се развие или има и други чалъми ?
На много лошо място е там и не мога да бръкна беза да откачам маркучи и други такива забавни нещица.
Евентуално какво друго би могло да ме мъчи?




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Как се сваля терморелето за пусковата дюза?

Мнениеот vaskoto1 » Вто 20 сеп 2011 20:11


владе, само се отвива. няма чалъми. не мисля че ще изтече бог знае колко антифриз, но си вземи нещичко да го затапиш все пак.
това нещо дава маса на ел. дюзата, която взима + от стартера, докато въртиш. спреш ли да въртиш-спира да плюе. самото реле се изключва по 2 начина: 1. като мотора достигне температурата, написана на корпуса на релето: 15 или 35 градуса. 2. през ел. дюзата плюса нагрява една намотка вътре, която е навита около термопластинка и щом попрекалиш с въртенето тока я криви и разпада масата за да не удавиш тоталка мотора.
опитай да замериш + на дюзата по време на въртене и ако го имаш-подай й отделна маса. ако запалиш по лесно-релето е. понеже е адски скъпо-изваждаш го на бутон и го ползваш само на студено палене. :да: 8)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта