ПРОБЛЕМ НА ПРАЗЕН ХОД НА БЕНЗИН

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

ПРОБЛЕМ НА ПРАЗЕН ХОД НА БЕНЗИН

Мнениеот Danny boy » Пон 29 яну 2007 19:04


Здравейте на всички отзовали се.
абе имам един мноого гаден малък проблем ама не го изтрайвам вече
ако някой е имал сходен и го е решил нека помага
и така колата си пали нормално даже прекалено добре,обаче как мине стрелката за охлаждащата течност 50градуса и започва леко да претрисва вътре като вибрациите са неравномерни през около 2-3сек.
и ако си чакаш на кръстовище по-дълго направо тикове може да хванеш,особено като загрее колата на 90гр.Иначе студена е направо супер.И на газ го правеше тоя проблем ама врътнах малко кранчето на изпарителя насам натам и се оправи.За жалост нямам оборотомер да следя кво става ама кога минавах центровка миналата година на елкон човечеца каза че всичко е супер.Дали не се бъзика датчика на охлаждащата течност дето дава акъл на компа???
или нещо от температурата да отваря и да смуче въздух от там?
а де??маи маи от утре ще замервам датчиците един по един




Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2107
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Мнениеот dancing_niki » Пон 29 яну 2007 19:21


Ми зависи какъв ти е мотора, няма да е зле да си допълниш профила, поне кода на двигателя. Може да е моторче за празен ход, което може да се отремонтира, а може да се наложи и да се смени. А щом колата си пали, не е температурен датчик.

късмет!


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пон 29 яну 2007 19:42


Аз пък си мисля точно за температурен датчик (този, дето подава сигнал на "мозъка"). Не че не може да е друго. Мой познат имаше същия проблем преди време. С измерване на датчиците едва ли ще можеш да го хванеш, ама като си решил - пробвай. Ако можеш вземи от някъде друг датчик - само за проба.
Успех !


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Пон 29 яну 2007 19:56


мотора е 1.8 RP моно


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Пон 29 яну 2007 20:11


Не съм сигурен че ако е темп датчика няма да пали колега.При повреда на някой датчик компа използва еталонни стоиности близки до реалните.Пробвай да изкараш датчика докато работи двигателя и ще видиш че пак ще работи макар и гадно ,а ако е моторчето за празен ход дали ако е прецакано ще работи гадно само над 50градуса???


Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2107
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Мнениеот dancing_niki » Пон 29 яну 2007 22:03


Danny boy написа:Не съм сигурен че ако е темп датчика няма да пали колега.При повреда на някой датчик компа използва еталонни стоиности близки до реалните.Пробвай да изкараш датчика докато работи двигателя и ще видиш че пак ще работи макар и гадно ,а ако е моторчето за празен ход дали ако е прецакано ще работи гадно само над 50градуса???


Добре колега, а защо тогава като на мен ми беше заминал датчика, колата зимата ми палеше само с подаване на газ и то когато си поиска?
Но пък знам ли, може и ти да се окажеш прав. Най-лесно е ако има възможност колата ти да се закачи на комп. и там ще си каже всичко.

Късмет!


aron1
Мнения: 224
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 20:37
Автомобил: VW PASSAT B5 TDI
Двигател: TDI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот aron1 » Вто 30 яну 2007 11:09


смени си дат4ика и колата 6те се оправи струва 18 лв.намира се отпред пред мотора на фланеца пластмасовия,единия дат4ик е син за студено палене другия е 4ерен , та смени 4ерния НО ПРИ ИЗСТИНАЛ ДВИГАТЕЛ


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 30 яну 2007 14:50


Възможно е и да имаш пропуски по запалителната система или пък компютъра да е натрупал грешки (малко вероятно гледайки годината на производство) - най-лесната проверка за грешки е да откачиш акумулатора за около 1/2 час и после да видиш как ще се държи колата.


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Вто 30 яну 2007 21:33


Не знаех че имало два датчика за температурата на охл.течност но мисля че другия който ми е до синия е със червен куплунг.За него нищо не пише мисля че моят двигател RP 1,8 mono маи го няма.Синия има контролни температури за измерване от 0 до 100 гр и мисля че е само той друг няма.


Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2107
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Мнениеот dancing_niki » Вто 30 яну 2007 21:40


На моя мотор има само един датчик. Но има някои и с два. При теб кудето е синия, ако няма друг значи си с един.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Вто 30 яну 2007 21:58


На RP до 91г са с 2ва датчика, на ABS и на други след 91г са с 1 но с 4тири извода.


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Вто 30 яну 2007 22:13


А ако не е в ред червения датчик за топло палене не би ли следвало да не мога да запаля когато двигателя е горещ?
А тя пали като куче и в студ и в пъкъл,даже като е топло не дава да врътна ключа и така.Предполагам да изключа варианта горивен филтър а некое кабелче да попрекъсва като стопли има ли опастност да става така?


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Вто 30 яну 2007 22:20


Пробвай при загряла кола да разкачиш буксата към стъп.моторче и ламбда-сондата но едно по едно а не едновременно и виж как ще се държи колата. Може и да я караш а не само на место.


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Вто 30 яну 2007 22:26


Искаш да кажеш че ако не се промени нещо ако разкача един от модулите в работата на двигателя това може да означава че не е изправен?


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Вто 30 яну 2007 22:34


Не ако не се промени значи не е от него, компа преминава в авариен режим и трябва да стане или по добре или по зле.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: petiop, svetliosabev и 38 госта