Здравейте на всички отзовали се.
абе имам един мноого гаден малък проблем ама не го изтрайвам вече
ако някой е имал сходен и го е решил нека помага
и така колата си пали нормално даже прекалено добре,обаче как мине стрелката за охлаждащата течност 50градуса и започва леко да претрисва вътре като вибрациите са неравномерни през около 2-3сек.
и ако си чакаш на кръстовище по-дълго направо тикове може да хванеш,особено като загрее колата на 90гр.Иначе студена е направо супер.И на газ го правеше тоя проблем ама врътнах малко кранчето на изпарителя насам натам и се оправи.За жалост нямам оборотомер да следя кво става ама кога минавах центровка миналата година на елкон човечеца каза че всичко е супер.Дали не се бъзика датчика на охлаждащата течност дето дава акъл на компа???
или нещо от температурата да отваря и да смуче въздух от там?
а де??маи маи от утре ще замервам датчиците един по един
ПРОБЛЕМ НА ПРАЗЕН ХОД НА БЕНЗИН
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Аз пък си мисля точно за температурен датчик (този, дето подава сигнал на "мозъка"). Не че не може да е друго. Мой познат имаше същия проблем преди време. С измерване на датчиците едва ли ще можеш да го хванеш, ама като си решил - пробвай. Ако можеш вземи от някъде друг датчик - само за проба.
Успех !
Успех !
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Не съм сигурен че ако е темп датчика няма да пали колега.При повреда на някой датчик компа използва еталонни стоиности близки до реалните.Пробвай да изкараш датчика докато работи двигателя и ще видиш че пак ще работи макар и гадно ,а ако е моторчето за празен ход дали ако е прецакано ще работи гадно само над 50градуса???
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Danny boy написа:Не съм сигурен че ако е темп датчика няма да пали колега.При повреда на някой датчик компа използва еталонни стоиности близки до реалните.Пробвай да изкараш датчика докато работи двигателя и ще видиш че пак ще работи макар и гадно ,а ако е моторчето за празен ход дали ако е прецакано ще работи гадно само над 50градуса???
Добре колега, а защо тогава като на мен ми беше заминал датчика, колата зимата ми палеше само с подаване на газ и то когато си поиска?
Но пък знам ли, може и ти да се окажеш прав. Най-лесно е ако има възможност колата ти да се закачи на комп. и там ще си каже всичко.
Късмет!
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
А ако не е в ред червения датчик за топло палене не би ли следвало да не мога да запаля когато двигателя е горещ?
А тя пали като куче и в студ и в пъкъл,даже като е топло не дава да врътна ключа и така.Предполагам да изключа варианта горивен филтър а некое кабелче да попрекъсва като стопли има ли опастност да става така?
А тя пали като куче и в студ и в пъкъл,даже като е топло не дава да врътна ключа и така.Предполагам да изключа варианта горивен филтър а некое кабелче да попрекъсва като стопли има ли опастност да става така?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: petiop, svetliosabev и 38 госта