Проблем с климатроника на b5
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Нед 24 юли 2011 14:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Италия
Проблем с климатроника на b5
Здравейте!Имам следния проблем с климатроника на пасата си.Когато запаля,автоматично се включва и климатроника-изключвам го,но в купето продължава да духа...Какво може да се направи в този случай?Проблем ли е да карам колата така?
- Svetlioman
- Мнения: 308
- Регистриран на: Сря 09 юни 2010 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: Проблем с климатроника на b5
нее проблем,и при мен е така..
- Stanislav-passat
- Мнения: 52
- Регистриран на: Съб 04 апр 2009 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нова Загора
Re: Проблем с климатроника на b5
Мился , че не е проблем това карай си така 

-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Вто 13 апр 2010 16:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: Проблем с климатроника на b5
Здравейте колеги,
И аз имам проблем с климатроника на Пасат Б5, при даване на контакт всички индикации на дисплея
мигат около 5-10 секунди, и след това всичко е нормално с индикациите. Та въпроса ми е дали някой
знае от какво може да е...
Благодаря предварително.
И аз имам проблем с климатроника на Пасат Б5, при даване на контакт всички индикации на дисплея
мигат около 5-10 секунди, и след това всичко е нормално с индикациите. Та въпроса ми е дали някой
знае от какво може да е...
Благодаря предварително.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Вто 19 май 2009 18:58
- Автомобил: VW PASSAT
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: София
Re: Проблем с климатроника на b5
Имаш записана грешка в компа на климатроника, за това мига при подаване на контакт. Как се чистят грешките и какво значи всеки код - има теми във форума, а за да ти е дало грешка, значи нещо е спряло да работи и повредата трябва да се отстрани.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с климатроника на b5
Когато мига,това е сигнал за сериозна грешка,касаеща правилната работа на климатроника,иначе просто си я записва без да мига.Мигането е индикация за по-сериозен проблем.Сответно или самодиагностика (има теми как става) или диагностика с VAG-Com .
За духането след спирането н вентилатора - ако е по време на движение е горе-долу нормално но зависи колко е силно.Обикновено се получава така,когато не работи клапата за ограничаване на въздушния поток и при движение с висока скорост колата постоянно вкарва въздух отвън,който излиза през духалките.Когато работи нормално,с увеличаване на скоростта,клапата се притваря се повече и ограничава въздушния поток според скоростта.При изключен климатроник,тя се затваря плътно и остава много малка част въздушен поток,който преминава навътре,колкото да се поддържа някаква вентилация на купето (нормално не се усеща като подухване).Това е основен проблем при В5 и В5.5,не е фатален,освен,че тази клапа е част от системата за вътрешна циркулация на въздуха и лятно време се губи ефективност при режим на охлаждане на климатроника (две клапи заедно работят,за да могат да осигурят приток на въздуха от околната среда или цркулация на въздуха само в купето.При горещо време се използва циркулация само в купето,при която въздуха се охлажда,излиза през духалките и после се засмуква отново и се доохлажда,а не постоянно да се смуче въздух с темп. 35-40 градуса от околната среда).
Ако не се справите с четенето на грешките или не ви се занимава,можете да ми пишете на ЛС или да ме намерите тук и ще помогна с каквото мога -> viewtopic.php?f=13&t=44549

За духането след спирането н вентилатора - ако е по време на движение е горе-долу нормално но зависи колко е силно.Обикновено се получава така,когато не работи клапата за ограничаване на въздушния поток и при движение с висока скорост колата постоянно вкарва въздух отвън,който излиза през духалките.Когато работи нормално,с увеличаване на скоростта,клапата се притваря се повече и ограничава въздушния поток според скоростта.При изключен климатроник,тя се затваря плътно и остава много малка част въздушен поток,който преминава навътре,колкото да се поддържа някаква вентилация на купето (нормално не се усеща като подухване).Това е основен проблем при В5 и В5.5,не е фатален,освен,че тази клапа е част от системата за вътрешна циркулация на въздуха и лятно време се губи ефективност при режим на охлаждане на климатроника (две клапи заедно работят,за да могат да осигурят приток на въздуха от околната среда или цркулация на въздуха само в купето.При горещо време се използва циркулация само в купето,при която въздуха се охлажда,излиза през духалките и после се засмуква отново и се доохлажда,а не постоянно да се смуче въздух с темп. 35-40 градуса от околната среда).
Ако не се справите с четенето на грешките или не ви се занимава,можете да ми пишете на ЛС или да ме намерите тук и ще помогна с каквото мога -> viewtopic.php?f=13&t=44549

-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Вто 13 апр 2010 16:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: Проблем с климатроника на b5
Грешката която показа е 31F... някой знае ли какво означава, щот по таблицата не успях да се ориентирам.
Благодаря предварително!
Благодаря предварително!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с климатроника на b5
31F няма в таблиците,които имам.Най-добре тогава е да се закачи на диагностика и да се види каква грешка дава с VAG-Com-а .Общо взето според версията на контролера,понякога се използват други кодове и съоответно ги няма по масовите таблици.


-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пон 18 май 2009 19:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Проблем с климатроника на b5
колега провери четките на вентилатора аз имах такъв проблем
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Steels и 69 госта