Питане за изпарител и радиатор парно РЕШЕНО
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Чет 03 фев 2011 13:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Питане за изпарител и радиатор парно РЕШЕНО
Имам съмнения че парното и изпарителя на газовата уредба не са вързани както трябва.Затова искам да ги свържа в следната последователност:първо изпарителя,после радиатора за парното.На изпарителя си пише вход и изход,но се чудя на радиатора за парно кое е вход и кое изход.Идругото което е в каква посока се върти водата/единия маркуч трагва някаде под генератора ,а другия от самия двигател от лявата от към шофъора страна./Ще се радвам някои да помогне1.8ми/90кс
Последна промяна от svilen099 на Чет 15 сеп 2011 19:23, променено общо 1 път.
Re: Питане за изпарител и радиатор парно
Свилка объркал си се генерално.Въпроса е дали е последователно или успоредно свързването.Препоръчвам ти първото.Това за вход и изход го забрави.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Питане за изпарител и радиатор парно
свържеш ли ги последователно,ще имаш ядове или с парното или с изпарителя,вероятно и с двете.Причината е,че изпарителя има по-малък дебит от радиаторчето на парното и както и да го вържеш,дебита в системата пада.Отделно ако изпарителя е преди радиаторчето - топлината ще остава там и заради малкия дебит,ще имаш много мизерно парно.
Според двигателя се правят различни изпълнения.При мен на 1.8 моно-то,си вързах изпарителя на отоплението на всмукателния колектор и нямам никакви ядове нито с него,нито с парното (дебита на колектора е достатъчен,изпускателния колектор е точно под всмукателния и там става топло за нула време зимата,в същото време маркучите на парното са непоктънати и топлото е на ниво
).

Според двигателя се правят различни изпълнения.При мен на 1.8 моно-то,си вързах изпарителя на отоплението на всмукателния колектор и нямам никакви ядове нито с него,нито с парното (дебита на колектора е достатъчен,изпускателния колектор е точно под всмукателния и там става топло за нула време зимата,в същото време маркучите на парното са непоктънати и топлото е на ниво


- ktamen
- Мнения: 6380
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Питане за изпарител и радиатор парно
Водата излиза загрята от главата (а другия от самия двигател от лявата от към шофъора страна) на двигателя влиза в радиаторчето, охлажда се с няколко градуса и отива под генератора засмукана, от водната помпа, която отново я праща към главата и т. н.
Изпарителя може да се върже и последователно на радиаторчето, но стандартния начин е да се свърже паралелно, дебита на помпата е достатъчен и за двете.
Изпарителя може да се върже и последователно на радиаторчето, но стандартния начин е да се свърже паралелно, дебита на помпата е достатъчен и за двете.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Питане за изпарител и радиатор парно
Да,дебита на помпата е достатъчен,спор няма.Проблема е,че ако са последователно пада дебита заради изпарителя.Който е отварял знае,че вътре са едни канали с идеята водата да движи бавно и да топлоотдава повече,за да може да загрява достатчно газта.Този дебит,сравнен с радиаторчето за парното е малък и това пречи на парното да функционира добре.Общо прието е,да се свързва паралелно на парното,ако няма как да се сложи на друг кръг,който няма общо с парното,за да не му пречи.
Последователно съм го играл на двата ми Пасат-а,играл съм го и на 2 други мои коли преди това - пълно е с недостатъци и или газта не се грее никак добре или няма читаво парно дори при загрял двигател и не го препоръчвам на никого.

Последователно съм го играл на двата ми Пасат-а,играл съм го и на 2 други мои коли преди това - пълно е с недостатъци и или газта не се грее никак добре или няма читаво парно дори при загрял двигател и не го препоръчвам на никого.

-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Чет 03 фев 2011 13:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: Питане за изпарител и радиатор парно
Благодаря на всички,вече си имам и парно и горещ изпарител
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Питане за изпарител и радиатор парно РЕШЕНО
сподели все пак как си го направил в крайна сметка,за да си се приключи и затвори темата и да се прати в архивите 

-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Чет 03 фев 2011 13:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: Питане за изпарител и радиатор парно РЕШЕНО
свързах ги успоредно ,а не последователно
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта