Пасат б3 помпа съединител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Вто 16 авг 2011 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: General Toshevo
Пасат б3 помпа съединител
Писах една тема за проблем със скоростите(1 ва скорост прихърква понякога)и един познат ми акза че,може да имам въздух в системата.Четох из форума за обезвъздушаване на помпите,и до колкото разбрах на долната помпа има щуцер който се развива за обезвъздушаване.Така и направих развих щуцера потече течност (не го одвих напълно просто го разхлабих и като влеезнах да напомпам съдеинителя педаа потъна и толкова.Къде бъркам и какво трябва да направя че така не става да се кара,даже и до сервиз не мога да я заккарам
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат б3 помпа съединител
Така,оссвен щуцер долу,имаш и щуцер горе на горната помпа.
Преди да пипаш каквото и да е,наливаш течност в казанчето за спир. течност до горе,защото съединителя взима течност от доста високо и ако течността ти е малко,дърпа въздух.
След това хващаш някой да ти попма педала,ти си действаш отпред на щуцера.Щуцера е завит,човека вътре натиска педала,ти развиваш щуцера,изтича течност,после човека вътре вдига с ръка педала до горе (има една пружина ама трябва да го побутне,за да тръгне да се връща) и пак натиска,ти пак развиваш щуцера долу и така докато не потече чиста течност и педала не си стане ок.
Прихъркването на 1-ва няма да се оправи,не е от това,да знаеш
Преди да пипаш каквото и да е,наливаш течност в казанчето за спир. течност до горе,защото съединителя взима течност от доста високо и ако течността ти е малко,дърпа въздух.
След това хващаш някой да ти попма педала,ти си действаш отпред на щуцера.Щуцера е завит,човека вътре натиска педала,ти развиваш щуцера,изтича течност,после човека вътре вдига с ръка педала до горе (има една пружина ама трябва да го побутне,за да тръгне да се връща) и пак натиска,ти пак развиваш щуцера долу и така докато не потече чиста течност и педала не си стане ок.
Прихъркването на 1-ва няма да се оправи,не е от това,да знаеш
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Вто 16 авг 2011 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: General Toshevo
Re: Пасат б3 помпа съединител
Благодаря колега.Ти имаш предвид щуцера на долната помпа а не на горната.Значи течнос има между мин и максумума.Като развия щуцера на долната теква течност,но като развия щуцера на готранта помпа нищо не теква.За това питам от кой щуцер да обезвъздушавам.А въпросното прехърване може ли да се окаже от не сменяна спирачна течност или от не добре обезвъздушена и тя прехърква като я вкарам по бързо.Смисъл искам да отстераня всички възможности заради което прехърква и за накрая да остане евентуално сваляне на соростната утия.
- MAXXYY
- Мнения: 97
- Регистриран на: Сря 04 май 2011 21:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: обл.Търговище
Re: Пасат б3 помпа съединител
Колега и аз имам същият проблем само че при превключване от 1 на 2 и прехърква особено при по високи обороти а при превключване от свободна на 2ра не хърка и ми казаха че е от кутията -синхронизатори.Отначало си мислех че е от съединител но май е от кутията.
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат б3 помпа съединител
От долната обезвъздушаваш в твоя случай.Горната помпа се обезвъздушава,когато се сменя с нова.Общо взето прехъркването се случва в движение с ниска скорост,когато предавката или не влиза или влиза,но със зор,това е синхронизатор.При тези коли с хидравличен съединител е нормално,ако много бързо натиснеш съединителя и набиеш предавката,да ти изхърка,защото съединителя е малко бавен (все пак е хидравличен),а и валовете имат инерция и не са напълно спрели в момента на зацепването (като добавим и заминалия синхронизатор,става още по-зле).
За преключването от 1 на 2 при високи обороти - почти всички го имаме,пак говорим за синхронизатор,само че на 2-ра скорост.За такова нещо според мен няма смисъл да се бута кутията изобщо и да се отваря и да се рови вътре,все пак е 20 годишна,няма какво повече да искаме от нея
За преключването от 1 на 2 при високи обороти - почти всички го имаме,пак говорим за синхронизатор,само че на 2-ра скорост.За такова нещо според мен няма смисъл да се бута кутията изобщо и да се отваря и да се рови вътре,все пак е 20 годишна,няма какво повече да искаме от нея
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Вто 16 авг 2011 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: General Toshevo
Re: Пасат б3 помпа съединител
Ясно колега ама защо горанта се обезвъздушава като се смени с нова,до преди да отвия щуцера на долната помпа всичко си бачкаше ок.Значи казваш да налея течност и само от долната да обезвъзждушавам.Благодаря все пак колега за съветите ,утре ще го пробвам.Прехъркването се случва на място като включвам на първо и то само като натисна скоростния лост малко по бързо,като е бавно няма проблем.
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат б3 помпа съединител
Новата горна помпа е 100% пълна с въздух и бавно се обезвъздушава,ако не отвориш горната цифка,но все пак се обезвъздушава,понеже течността избутва въздуха постепенно към долната и рано или късно обезвъздушаваш системата и от там,заради което новите горни помпи нямат и цифки (отделно,че там се обезвъздушава машинно за 10 секунди ).
В твоят случай наливаш течност в казанчето и поддържаш нивото така,че да е над щуцера,от който тръгва маркуча към помпата за съединителя и си обезвъздушаваш през долната по гореописания начин
Нещата са се прецакали,понеже като отвиеш щуцера,започва да тече течност и тя постепенно изпразва маркуча между двете помпи (но не и горната напълно).Съответно после трябва да помпаш известно време,докато прекара течност и избута въздуха и си готов (драмата е,че долната помпа е долу и въздуха се катери по тръбичката нагоре и се събира горе непосредствено преди горната помпа и така дефакто ако си действаш сам,докато стегнеш щуцера и се върнеш да напомпаш пак,въздуха пак е горе и само си го местиш нагоре-надолу по тръбичката ).
В твоят случай наливаш течност в казанчето и поддържаш нивото така,че да е над щуцера,от който тръгва маркуча към помпата за съединителя и си обезвъздушаваш през долната по гореописания начин
Нещата са се прецакали,понеже като отвиеш щуцера,започва да тече течност и тя постепенно изпразва маркуча между двете помпи (но не и горната напълно).Съответно после трябва да помпаш известно време,докато прекара течност и избута въздуха и си готов (драмата е,че долната помпа е долу и въздуха се катери по тръбичката нагоре и се събира горе непосредствено преди горната помпа и така дефакто ако си действаш сам,докато стегнеш щуцера и се върнеш да напомпаш пак,въздуха пак е горе и само си го местиш нагоре-надолу по тръбичката ).
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Вто 16 авг 2011 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: General Toshevo
Re: Пасат б3 помпа съединител
Благодаря утре ще напиша какво е станало.И между другото това е полезно,защото го няма толкова подорбно описвано (или аз поне не видях) как се обезвъздушава помпи на съединител.Още едно голямо благодая
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат б3 помпа съединител
Истината е,че най-добре става машинно,понеже в сервиза го правя за 2 минути,а иначе може да ти се отели вола от помпане.То помпането не е най-гадната работа,а това,че педала не се връща и трябва да се навеждаш и да си го дърпаш и пак да натискаш и пак да си го дърпаш и така до края на света Както вече казах,един човек е невъзможно да се справи,понеже колкото и да е бърз,е твърде бавен и въздуха си се качва обратно горе и ефекта е една огромна нула
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Вто 16 авг 2011 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: General Toshevo
Re: Пасат б3 помпа съединител
Еми за това ги има приятелките,не само да се возят
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Вто 16 авг 2011 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: General Toshevo
Re: Пасат б3 помпа съединител
Така днес направих процедурата с обезвъздушаването.Купих преди това половин литър спирачна течност и напълних казанчето до горе.След това помпане и отвиване на шуцера на долната попма докато течноста в казанчето стане на макс.Разликатае голяма незнам заради кое(Имало е въздух в системата или може би заради частичната подмяна на течноста,но сега съединителя е по мек отделя малко по доло от преди а преди беше ама кажи речи накрая хем е нов съединителя,и на последно но най-важното е че не прехърква на първа като я вкаравам рязко,закоето съум много щаслив.Благодаря на колегата zfa159 за подкрепата.
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Вто 16 авг 2011 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: General Toshevo
Re: Пасат б3 помпа съединител
Добър ден.Отново проблема с прехъркването се появи.Най странното е че като я обезвъздуша отново съединителя в началото няма никакъв проблем и след известно време пак така и пак започва по горе да отделя съединителя,Ведна след като е обезвъздушена съединителя отделя по доло и някак си по плавно.Започвам да си мисля че дърпа от някъде въздух май някоя от помпите си аминава ама не мога да разбера коя.Ако има някакъв начин да рзбера коя моля помогнете.Струва ми се че горанта помпа малко е омаслена дали е от нея или тия симптоми са за долната.Благодаря.Днес смених и цялата спирачна течност,ако това има някакво значение
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Сря 20 юли 2011 8:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: Пасат б3 помпа съединител
колега имам същия проблем,горната помпа я спасих,но долната тече,яко.преди е текла но не се е забелязвало.и прехърква на първа и другите(понякога)проблема е от теч,вероятно малък които не се забелязва.аз доливам и карам.защото помпа няма.неможах да намеря.
- Yu
- Мнения: 89
- Регистриран на: Пет 20 юли 2007 18:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат б3 помпа съединител
Може и притискателния диск да е с уморени пружини.
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Вто 16 авг 2011 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: General Toshevo
Re: Пасат б3 помпа съединител
Съединителят е нов нов коллега.Нямам загуба на течност.Днес си направих един есперимент с едно прозрачно маркуче надянах го на щуцера за обезвъздушаване на долната помпа и го пуснах в съда за спирачна течност да не изтича,като помпя тчността по маркуча е с много малки балончета ис и мисля да не би да дърпа от някъде въздух.Така като гледам май така ще се кара докато не откаже.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen и 48 госта