Защо се прецака Бензиновата помпа...

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
sa6o
Мнения: 44
Регистриран на: Вто 10 окт 2006 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Защо се прецака Бензиновата помпа...

Мнениеот sa6o » Вто 17 окт 2006 23:01


Преди десетина дни бензиновата помпа на пасата спря да работи...
Понеже си карам на газ, оставих я за по нататъка.

Та дойде и времето и реших така и така ще се дават пари за друга (или нова), ще я разглобя.....


Изображение



Разглобих я и се оказа че е изгоряла(вътре е вряло и кипяло)


Изображение



Оказа се че роторът е блокирал от ръжда при зъбните колела

Изображение


Изображение



А сега малко предистория....
Като взех пасата, имах проблеми с изпарителя.Отидох при един "Майстор" смени мембраните, обаче ми каза че е по добре да сложа реле за изключване на бензиновата помпа при работа на газ "да не се хабяла".Пасата си е с газово устройство което е слагано в сервиз на VW в Италия. Идеално е направена според мен.
Та, "майстора" (че не му знам името ама като му гледам майсторлъка... :seeex )ми сложи реле и от тогава като карам на газ помпата не работи......Затова сега ще дам 260 лв.
В последствие (преди месец и половина- два)ми се скапаха и маркучите, направих доработка уж временно ама два месеца :oops:

Според мен причината е в това че помпата рядко се ползва т.е. само за запалване, бензина не се подменя, а и напоследък и спрях да я паля на бензин заради това че маткуча за високото налягане почна да капе.Това е довело до поява на корозия по зъбните колела, те са спекли и ротора е спрял да се върти.
Като позастудя реших да я пробвам на бензин няколко пъти ....ДА АМА НЕ

Изводите за мен са:

1. Дори и на газ помпата трябва да си върти
2. По често трябва да я покарвам на бензин, за да не се застоява и отаява.



P.S. АМАН ОТ ПИШМАН "МАЙСТОРИ"... :f_ckyou:

Последна промяна от sa6o на Нед 12 ное 2006 10:44, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
sa6o
Мнения: 44
Регистриран на: Вто 10 окт 2006 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот sa6o » Вто 17 окт 2006 23:04


Абре на някой да му се намира бензинова помпа за пасат 1,8Mi излишък...... 8) :oops: :D :lol:


Потребителски аватар
Plarol
Мнения: 298
Регистриран на: Сря 01 мар 2006 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: s.Dobroslavci-Sofiisko

Мнениеот Plarol » Сря 18 окт 2006 1:56


Когато ми монтираха газовата нарочно накарах "майстора" да остави помпата да работи постояно макар че ме убеждаваше , че нямало смисъл да работи постояно да не се "хаби" :D .
Според мен надали ще спестим нещо от така или иначе изтеклия живот на помрата и в предвит по-долното , най-добре е да е в действие непрекъснато , като не забравяме да държим в резервоара известно количество бензин.

1-во Избягваме вероятноста да блокира от корозия и клеясване.

2-ро Избягваме "разсъхване" на системата.

3-то Остава функцията на охлаждане на дюзата при моното , както и дюзите при пълна инжекция с цел избягване на тяхното запушване.

Да не забравя: На "майсторите" им е по лесно да спрът дюзите и помпата едновременно :D , така че ще ви убеждават , но решението е ваше :idea:
Сигурно има изключения :bowdown


Потребителски аватар
orgasmatron
Мнения: 1333
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 19:47
Автомобил: Passat B4 Syncro
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот orgasmatron » Сря 18 окт 2006 6:10


sa6o написа:Абре на някой да му се намира бензинова помпа за пасат 1,8Mi излишък...... 8) :oops: :D :lol:


колега въргаля ми се една из багажника, от 1.8 ААМ двигател. беше блокирала по време на работа, като я извадиха проработи, казаха че някакви втулки се били разбили и затова блокирала. ако искаш ще ти я пратя, на мен не ми трябва.
Колата няма газ, през цялото време помпата си работеше , само дето ме остави в най неподходящия момент ;)


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Сря 18 окт 2006 6:39


бензиновата помпа е добре да работи независимо че се кара на газ и е добре в резервоара да има бензин поне 10 -15 литра, а да не се държи в резервата.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Сря 18 окт 2006 8:10


handycam написа:бензиновата помпа е добре да работи независимо че се кара на газ и е добре в резервоара да има бензин поне 10 -15 литра, а да не се държи в резервата.

И да се подменя(Изгаря) поне няколко пъти в годината, щото застоялия бензин като че ли се разлага и спича помпата!


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Сря 18 окт 2006 10:01


Аз съм привърженик на това помпата да спира да работи, докато колата е на газ. Съгласен съм че може много да се спори по този върпос кое е по-добре за помпата, поради което няма да започвам някакъв спор, а ще кажа - нека всеки да си я връзва както смята за най-добре.
Plarol, пповярвай ми че на "майсторите" им е по лесно само да ти сложат газовата уредба, а не да си играят да спират помпи,дюзи и т.н.
А тя помпата след като и е изтекъл живота, дали ще бъде спряна или ще работи постоянно - какво значение има?
Важното е: колата винаги да се пали на бензин, да се оставя да поработи известно време - примерно зимата малко по дълго и в резервоара да има най-малко 5-7 литра бензин. Ако това се спазва, няма как един и същи бенз да застоява дълго време в резервоара, или да се разхъхват елементите и т.н. , като не забравяме и изпаренията от резервоара. Аз лично, спазвайки тези условия, през летния сезон наливам всеки месец по 5-6 литра гориво, а през много студените зимни месеци - около 10 л бензин всеки месец.

Последна промяна от doktora на Сря 18 окт 2006 10:11, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Сря 18 окт 2006 10:05




Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

за бензиновата помпа

Мнениеот Dpop » Чет 26 окт 2006 15:01


Подкрепям мнението и описаният начин на експлоатация на Доктора. Аз имам Пасат 1.8 моно инж. 1994 г. на който сложих газова уредба скоро след като го взех - края на 2000 г. Тогава тези които ми монтираха уредбата я направиха без изключване на помпата, но ме предупредиха да не оставям резервоара с по-малко от 7 л. и да паля и гася по възможност на бензин. Препоръчаха ми също при студено време да не "мъча" газовата уредба като се опитвам да паля на газ, по бързо се съсипвали платната и можело и да се закъсат. Наложх си да спазвам тези условия, но независимо от това трябваше да сменя бенз. помпа преди ок 25 хил. км. след което отидох да ми сложат реле за изключване на помпата при работа на газ, но майстора ми препоръча да сложи и още две релета: реле за изключване на ламда сондата и реле за изключване на копютъра. Каза, че така сегарантира евентуалното влизане на грешка в копютъра и безмислената работа на ламбдата която има ефект само на бензин. По прицип не съм имал някакъв проблем с превключването от газ на бензин и обратно, но се старая да изминавам поне ок 40-50 км. на бензин след пробег от ок 800 км. на газ. Иначе при толо време т. е. над 15 градуса в повечето случаи си паля на газ.


Потребителски аватар
blackpearl
Мнения: 96
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 11:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот blackpearl » Чет 26 окт 2006 16:40


Не само е добре да имаме бензин в резервоара. Добре е също той да е повече от 5 литра ( аз винаги карам с около 25-35). Особенно важно е това през летните(топли) дни. Друго важно е въпросният бензин да се изгаря - > на 3 зареждания газ - > 1/2 до 1 резервоар с бензин.

От собствен опит знам - > палете винги на бензин
От собствен - > като запалите на бензин изчакайте малко да поработи ( аз лично изчаквам да се вдигне малко стрелката на температурата) и тогава вкючете газ. Това е важно пък най-вече за зимните сезони.


Потребителски аватар
FIRE
Мнения: 79
Регистриран на: Вто 25 яну 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот FIRE » Чет 09 ное 2006 14:53


При мен се получи инфекция с помпата само че я оправих за 80 лв. Сменя се само моторчето това дето колегата го е разглобил и това е цена на ново, а цялата помпа комплект е около 300 лв. Спорен е въпроса дали да се спира помпата или не при мен работеше докато съм на газ и пак спря те нашите коли са милионерки на километри как няма да се развали.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Чет 09 ное 2006 17:27


FIRE написа:При мен се получи инфекция с помпата само че я оправих за 80 лв. Сменя се само моторчето това дето колегата го е разглобил и това е цена на ново, а цялата помпа комплект е около 300 лв.

Китайска нова помпа е 80 лева :idea:
И какво може да клеяса на помпата ако е спряна на газ като при всяко завъртане на ключа и тя завърта!?!?!
Напълно достатъчно и е,иначе фукайте половин резервар бензин и карайте на газ :wink:


Потребителски аватар
kolia76
Мнения: 74
Регистриран на: Вто 22 фев 2005 15:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kolia76 » Чет 23 ное 2006 12:02


Карам пасат 90г. комби с АГУ от София
Моята бензинова помпа почна да се чува от 2 седмици и с непрекъснатото двежение нямам време да и обърна внимание. Какво да правя според вас?
Да я отварям ли?
Да я смазвам ли?
Да я чакам дя се скапе ли?
Ако имате някой свестен майстор дайте координати, че ме е страх да закъсам някъде!
Предварително благодаря ! :wink:


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Чет 23 ное 2006 12:37


kolia76 написа:Карам пасат 90г. комби с АГУ от София
Моята бензинова помпа почна да се чува от 2 седмици и с непрекъснатото двежение нямам време да и обърна внимание. Какво да правя според вас?
Да я отварям ли?
Да я смазвам ли?
Да я чакам дя се скапе ли?
Ако имате някой свестен майстор дайте координати, че ме е страх да закъсам някъде!
Предварително благодаря ! :wink:

Чакай я!
Може да изкара доста така,а щом си на газ,няма да останеш някъде по пътя.


Потребителски аватар
Koko26
Мнения: 186
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 18:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Koko26 » Чет 23 ное 2006 12:47


Мисля, че ако е изгорял само роторът на помпата може да се навие и със сигурност ще е по-евтин вариант. Може ли колега да споделиш как се сваля и къде се намира тази помпа. :wink:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта