Понеже си карам на газ, оставих я за по нататъка.
Та дойде и времето и реших така и така ще се дават пари за друга (или нова), ще я разглобя.....

Разглобих я и се оказа че е изгоряла(вътре е вряло и кипяло)

Оказа се че роторът е блокирал от ръжда при зъбните колела


А сега малко предистория....
Като взех пасата, имах проблеми с изпарителя.Отидох при един "Майстор" смени мембраните, обаче ми каза че е по добре да сложа реле за изключване на бензиновата помпа при работа на газ "да не се хабяла".Пасата си е с газово устройство което е слагано в сервиз на VW в Италия. Идеално е направена според мен.
Та, "майстора" (че не му знам името ама като му гледам майсторлъка...

В последствие (преди месец и половина- два)ми се скапаха и маркучите, направих доработка уж временно ама два месеца

Според мен причината е в това че помпата рядко се ползва т.е. само за запалване, бензина не се подменя, а и напоследък и спрях да я паля на бензин заради това че маткуча за високото налягане почна да капе.Това е довело до поява на корозия по зъбните колела, те са спекли и ротора е спрял да се върти.
Като позастудя реших да я пробвам на бензин няколко пъти ....ДА АМА НЕ
Изводите за мен са:
1. Дори и на газ помпата трябва да си върти
2. По често трябва да я покарвам на бензин, за да не се застоява и отаява.
P.S. АМАН ОТ ПИШМАН "МАЙСТОРИ"... :f_ckyou: