Напоследък съм доволен много от колицата и каква температура държи. Ония ден като валя и бяха адските задръствания в София я карах около 1 час и 40 минути без да я гася. След като загря температурата се въртеше около 90градуса. Падне 1-2 мм под 90г и след малко пак вдигне до 90г. На служебен Сеат Ибиза /1.4 бензин/е така също. Там няма градуси ама стрелката си стои по средата като загрее колата, предполагам че е около 90градуса средата.
Карам я на газ/ БРЦ система с Ловато изпарител/.
Сутрин до работата ми са 5-6 км и тъкмо като паркирам е загряла почти до 90 градуса колата. Няма много сфетофари до там /От Сухата река до кв. Изток през Редута/ и само паля на бензин. С автоматичен превключвател съм и докато изляза от улицата където паркирам си минава на газ сама колата. Парно има добро след като мине 60-70 гр стрелката и много яко като наближи 90гр. Даже го спирам от време на време, че пот се лее.
Някой колеги бяха споделили, че за тоя двигател и 100гр била нормлна температура.
Въпросите ми са:
1. Нормално ли е да ми загрява чак след 5-6км или е бавно?Говорим за днес сутринта около 9ч когато беше около 3 градуса външната температура за пример.
2. Нормално ли е да ми държи около 90 гр като колегите казват, че и 100гр е нормално?
3. На дълъг път ми държи около 80гр при константна скорост. Дори и да вдигне 90гр ако намаля или взема да изпреварвам, после пада пак на около 80гр. Това ли означава, че двигателя простива и че термостата ми е за смяна?
