Здравейте карачи на VW Passat, а и на всички други модели.
Като нов член на този клуб бих искал да се възползвам от вашето мнение по един много болен за мен проблем.
И така...
Никога до сега не сам карал такава кола и все още не знам кое е нормално и кое не.
Когато искам да превключа се налага доста силно да натисна педала на съединителя, който пък ми се струва че е доста по твърд от необходимото.
След като започна да отпускам зацепва доста мигновено и почти в долно положение на педала. Направо се движа като спортист.
Проверих системата за въздух, но всичко се оказа наред, а тъй като в инструкцията с която разполагам няма нищо за регулировка не знам каво да правя сега.
Ако някой има идея за този тип хидравлично задвижвани съединители какво и как триабва да бъде моля ви ударете два реда
Хидравлично завижван съединител (пасат - 1991 GL, 2Е)
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Хидравлично завижван съединител (пасат - 1991 GL, 2Е)
GERIO написа:Здравейте карачи на VW Passat, а и на всички други модели.
Добре дошъл!

На въпроса: Със същата кола съм, само че CL. Налага си се натискане плътно до долу педала, защото иначе изхъркват скоростите. А за тръгването... на един колега с Опел му скъсах куката за теглене, когато го дърпах!

Щом считаш, че се движи тежко, погледни как е конзолата , дето държи педалите. Преди имах Голф2 и една сутрин тази конзола просто изпука и се счупи! Стигнах до работа без съединител и почти без спирачки, защото като се усуче остта, на която са оставени педалите и...
Добре е да смениш и спирачната течност. Тя е същата и за съединителя.
А иначе аз имам съмнения за хидравличните помпи, но за сега кара моя, така, че не съм ги барал...
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: Съб 26 авг 2006 20:37
- Автомобил: VW PASSAT B5 TDI
- Двигател: TDI
- Местоположение: София
- Контакти:
съединитела си е супер мек много е гот само дето като го изпуснеш и колата отлита
защото наистина отделя долу ниско .оправих жилото оказа се 4е оня тупан го завил на криво долу на скоростната кутия и прецакал резбата а тя е пластмасова. взех машинка 2 употреба ,смених я и много внимателно завихме жилото и заспа.да ви кажа само че за 2 път ми се налага да бърникам в скоростите и само в един сервиз ме оправиха ,намира се на улица 'хан кардам' много яки пичове и много светнати работят чисто и спретнато направо ме разбиха а и цените сам и тънки.ако някои закъса да свирка ще му дам адреса

- GERIO
- Мнения: 26
- Регистриран на: Сря 20 сеп 2006 17:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Добре, добре. Благодаря за мненията до момента. Според това кето прочетох ми се струва че наистина имам проблем. Колата я имам от около 3 седмици вече, но тъй като не ми е за прав пат да карам кола явно правилно сам преценил че точно на тази педала е доста твърд. А иначе зацепва добре. Другото е че колата е нов внос от ИТАЛИЯ, а всичко което сам прочел за вноса от тази държава не ме кара да изпадам в телешки възторг. Но пък "ефтинийка".
И да се върна на темата някой има ли идея защо може педала да е твърд. Само си мисля, че ако уплатненията на хидроцилиндрите имат проблем то ще си имам и други главоболия освен нехарактерно усилие при натискане.
И да се върна на темата някой има ли идея защо може педала да е твърд. Само си мисля, че ако уплатненията на хидроцилиндрите имат проблем то ще си имам и други главоболия освен нехарактерно усилие при натискане.
- GERIO
- Мнения: 26
- Регистриран на: Сря 20 сеп 2006 17:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Сакън. Нидей така бе човек. Италианците работят по устав или поне тези с които аз сам работил, а не вярвам в България да са имали време да я натаманяват. Но понеже сам малко изостанал в автомобилната техника не мога да се сетя какъв може да е проблема. Твърдостта на педала кое я определя; притискателния диск някви пружини или какво.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта