Хидравлично завижван съединител (пасат - 1991 GL, 2Е)

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
GERIO
Мнения: 26
Регистриран на: Сря 20 сеп 2006 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Хидравлично завижван съединител (пасат - 1991 GL, 2Е)

Мнениеот GERIO » Сря 18 окт 2006 8:59


Здравейте карачи на VW Passat, а и на всички други модели.
Като нов член на този клуб бих искал да се възползвам от вашето мнение по един много болен за мен проблем.
И така...
Никога до сега не сам карал такава кола и все още не знам кое е нормално и кое не.
Когато искам да превключа се налага доста силно да натисна педала на съединителя, който пък ми се струва че е доста по твърд от необходимото.
След като започна да отпускам зацепва доста мигновено и почти в долно положение на педала. Направо се движа като спортист.
Проверих системата за въздух, но всичко се оказа наред, а тъй като в инструкцията с която разполагам няма нищо за регулировка не знам каво да правя сега.
Ако някой има идея за този тип хидравлично задвижвани съединители какво и как триабва да бъде моля ви ударете два реда




Потребителски аватар
Asen_D
Мнения: 2239
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Asen_D » Сря 18 окт 2006 9:05


1.Какъв ти е Пасата?
По въпроса: Когато педала ти сработва ниско,би следвало съединителя да ти е почти нов...
Не се притеснявай,карай...:lol:
Шумове покрай натискането на педала предполагам няма,
така че :drive

Опс , видях какъв е ... :oops:


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Сря 18 окт 2006 9:16


Не се регулира.
Когато е за смяна ,ще разбереш! :wink:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Хидравлично завижван съединител (пасат - 1991 GL, 2Е)

Мнениеот radotom » Сря 18 окт 2006 9:49


GERIO написа:Здравейте карачи на VW Passat, а и на всички други модели.

Добре дошъл! :welcomee
На въпроса: Със същата кола съм, само че CL. Налага си се натискане плътно до долу педала, защото иначе изхъркват скоростите. А за тръгването... на един колега с Опел му скъсах куката за теглене, когато го дърпах! :oops: Хем много внимавах, ама... И на мен ми зацепва рязко педала!
Щом считаш, че се движи тежко, погледни как е конзолата , дето държи педалите. Преди имах Голф2 и една сутрин тази конзола просто изпука и се счупи! Стигнах до работа без съединител и почти без спирачки, защото като се усуче остта, на която са оставени педалите и...
Добре е да смениш и спирачната течност. Тя е същата и за съединителя.
А иначе аз имам съмнения за хидравличните помпи, но за сега кара моя, така, че не съм ги барал...


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Сря 18 окт 2006 12:11


Ако си карал кола с "мек" съединител този на Пасата ще ти се струва твърдичък.Лично на мен ми допада ( мразим "мек" съединител ).
Съединителя не се регулира - саморегулиращ е.За отделянето - както казват колегите, радвай се, защото сигурно е нов :)


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Сря 18 окт 2006 12:31


И аз трудно свикнах с Пасатския хидравличен съединител. Моя доверен майстор ми каза: След като започне да пребуксува можеш да минеш 1000 км докато го смениш.Сменя се всичко комплект. Всякакви проверки на пета и спирачка са бошлаф...


aron1
Мнения: 224
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 20:37
Автомобил: VW PASSAT B5 TDI
Двигател: TDI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот aron1 » Сря 18 окт 2006 14:50


и аз сам с нов съединител :twisted: на 2 дни и отделя долу но имам друг проблем жилото на километража играе/ стрелакта на километража де :D / сложих ново и пак е така незнам какво да правя, ре6ил са да сваля таблото и да го нагласа евентуално отвътре някак си но незнам даите съвет


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 20 окт 2006 0:25


aron,това след смяната на съединителя ли стана или от преди? Ако е след смяната, виж дали е добре напъхано в скоростната кутия.
Ако е от преди... на Трабант-а имаше едни демпферни пружини в скоростомера, дето се късаха с времето. На Пассата не знам как ще е..


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пет 20 окт 2006 11:19


Не знам какво му е твърдото на съединителя на пасата.
Преди месец смених на нашия Пасат съединителя и сега се натиска с едно пръстче педала, а преди беше доста по-твърд.


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Пет 20 окт 2006 13:39


А аз преди няколко месеца се бях качил на един опел и какво да ви кажа - съединителя на пасата е като локумче, като перце, сравнение с този на опела.


aron1
Мнения: 224
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 20:37
Автомобил: VW PASSAT B5 TDI
Двигател: TDI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот aron1 » Пет 20 окт 2006 19:27


съединитела си е супер мек много е гот само дето като го изпуснеш и колата отлита :D защото наистина отделя долу ниско .оправих жилото оказа се 4е оня тупан го завил на криво долу на скоростната кутия и прецакал резбата а тя е пластмасова. взех машинка 2 употреба ,смених я и много внимателно завихме жилото и заспа.да ви кажа само че за 2 път ми се налага да бърникам в скоростите и само в един сервиз ме оправиха ,намира се на улица 'хан кардам' много яки пичове и много светнати работят чисто и спретнато направо ме разбиха а и цените сам и тънки.ако някои закъса да свирка ще му дам адреса


Потребителски аватар
GERIO
Мнения: 26
Регистриран на: Сря 20 сеп 2006 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот GERIO » Пет 20 окт 2006 19:43


Добре, добре. Благодаря за мненията до момента. Според това кето прочетох ми се струва че наистина имам проблем. Колата я имам от около 3 седмици вече, но тъй като не ми е за прав пат да карам кола явно правилно сам преценил че точно на тази педала е доста твърд. А иначе зацепва добре. Другото е че колата е нов внос от ИТАЛИЯ, а всичко което сам прочел за вноса от тази държава не ме кара да изпадам в телешки възторг. Но пък "ефтинийка".
И да се върна на темата някой има ли идея защо може педала да е твърд. Само си мисля, че ако уплатненията на хидроцилиндрите имат проблем то ще си имам и други главоболия освен нехарактерно усилие при натискане.


aron1
Мнения: 224
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 20:37
Автомобил: VW PASSAT B5 TDI
Двигател: TDI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот aron1 » Пет 20 окт 2006 19:47


може да е твърд защото съединитела е менте така мисла поне а и така съм чувал


Потребителски аватар
GERIO
Мнения: 26
Регистриран на: Сря 20 сеп 2006 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот GERIO » Пет 20 окт 2006 20:02


Сакън. Нидей така бе човек. Италианците работят по устав или поне тези с които аз сам работил, а не вярвам в България да са имали време да я натаманяват. Но понеже сам малко изостанал в автомобилната техника не мога да се сетя какъв може да е проблема. Твърдостта на педала кое я определя; притискателния диск някви пружини или какво.


aron1
Мнения: 224
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 20:37
Автомобил: VW PASSAT B5 TDI
Двигател: TDI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот aron1 » Пет 20 окт 2006 20:08


бате караи докато угасне и после му мисли и моя уж беше на 50 000км. ама на изгърмя



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта