Маншон
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Вто 03 яну 2006 19:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Маншон
Имам Въпрос вътрешният маншон на полуоската на моят Пасат 91 год.Комби 1.6ТД е скъсан,Как се сменя трябва ли да вадя цяла та полуоска ?Или само външното каре и от там да нахлузвам.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
не се правете на интересни ами смъквайте каретата, разглобявайте ги мийте ги и ги оглеждайте задължително на чисто!! после ги прегресирайте и ги сглобявайте. така само ще знаеш колко ти е читаво карето и дали и какво...
другото е мързелива работа и не го признавам изобщо! карето се сглобява лесно но има вероятност и възможност да се сглоби грешно и не мърда в тоя случай. ако не знаеш как става-иди някъде да ти го направят та да видиш поне.
другото е мързелива работа и не го признавам изобщо! карето се сглобява лесно но има вероятност и възможност да се сглоби грешно и не мърда в тоя случай. ако не знаеш как става-иди някъде да ти го направят та да видиш поне.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Вто 03 яну 2006 19:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Доколкото знам полуоската се Държи за С кутия с едни болтове .По точно торсове ли или там както има викат тях трябва ли да махам ???Или ога само искарам накрайника и да извадя шенкела от шарнира и да си освободя главината след Това да изкарам карето вътре с Зегер ли е после вадя външия .Вадя и вътрешния .Слагам вътрешния после слагам и външния?Без да разглобявам всичко???
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19705
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Ъъъъъъ... Нещо не схванах напълно, но вероятно това, дето му викаш кутия е вътрешното каре. Ако искаш да свалиш само външното, махаш шенкела и при развита централна гайка освобождаваш карето от главината. След това махаш маншона и с торк, да, развиваш болтовете на карето. 6 са на брой. От там вече ще видиш как да извадиш всичко, така, че да можеш да свалиш и скъсания маншон. След почистването и ново гресиране на карето провери като го закривиш ( все едно завива колата) може ли да се върти.
Не е много сложно. Запомни кое как сваляш, че и маркирай с маркерче и ще стане!
Успех!
Не е много сложно. Запомни кое как сваляш, че и маркирай с маркерче и ще стане!
Успех!
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
правилното название е TORX или торкс. но това е осмостен (викат му еврейска звезда). за тия болтове на полуоските е нужен дванадесетостен 8мм. ще рече че радо с тоя торкс с който си се мъчил-само си омазал болтовете и затва ти е било гадно. много е важно освен правилния инструмент да се изчисти много внимателно болта отвътре са да се осигури правилния захват на правилния инструмент-след това е лесно и безпроблемно вече. 

- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
Послушай vaskoto1, аз мойто като го сменях (само, че външно ) го разглобих и го измих с етилиран бензин и после гресиране на ново.
Според мен работата ще стане и по следния начин:
Отвиваш полуоската от към скоростите, отвиваш гайката на главината ( на външното каре ), отвиваш шарнира ( за да "отвориш" окачването ) и я вадиш цялата полуоска с каретата.После си работиш на спокойствие
ПП: и си купи подходящия инструмент, защото ще прецакаш болтовете и после ....... ми е мъка.
Според мен работата ще стане и по следния начин:
Отвиваш полуоската от към скоростите, отвиваш гайката на главината ( на външното каре ), отвиваш шарнира ( за да "отвориш" окачването ) и я вадиш цялата полуоска с каретата.После си работиш на спокойствие

ПП: и си купи подходящия инструмент, защото ще прецакаш болтовете и после ....... ми е мъка.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19705
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
vaskoto1 написа:правилното название е TORX или торкс. но това е осмостен (викат му еврейска звезда). за тия болтове на полуоските е нужен дванадесетостен 8мм....
Мислех, че се водят под едно и също име!



- MITKO_DVD
- Мнения: 6382
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
vaskoto1 написа:не се правете на интересни ами смъквайте каретата, разглобявайте ги мийте ги и ги оглеждайте задължително на чисто!! после ги прегресирайте и ги сглобявайте. така само ще знаеш колко ти е читаво карето и дали и какво...
другото е мързелива работа и не го признавам изобщо! карето се сглобява лесно но има вероятност и възможност да се сглоби грешно и не мърда в тоя случай. ако не знаеш как става-иди някъде да ти го направят та да видиш поне.
Евала Васе само така.
Колеги слушайт е ЖОКЕРА




Така и така ще сменяш вътрешен маншон на полуоска.
На 10-тина см от него има един семеринг на скоростната кутия, който често изпуска. (Не знам при другите колеги как е, но при мен, на три различни VW семеринга отдясно протече с времето)
Та ако видиш пресни течове оттам, няма какво да се замисляш, сега е момента да смениш и семеринга. Ако имаш следи от стари течове, провери си нивото на маслото в скоростната кутия и ако е малко, то пак го смени (семеринга).
Всъщност и в двата случая си провери количеството на маслото в скоростната кутия.
ПС. Не знам как точно се пише - семеринК или семеринГ. По ми прилича да е семеринг - от "ринг" (ринг - пръстен, халка и т.н)
На 10-тина см от него има един семеринг на скоростната кутия, който често изпуска. (Не знам при другите колеги как е, но при мен, на три различни VW семеринга отдясно протече с времето)
Та ако видиш пресни течове оттам, няма какво да се замисляш, сега е момента да смениш и семеринга. Ако имаш следи от стари течове, провери си нивото на маслото в скоростната кутия и ако е малко, то пак го смени (семеринга).
Всъщност и в двата случая си провери количеството на маслото в скоростната кутия.
ПС. Не знам как точно се пише - семеринК или семеринГ. По ми прилича да е семеринг - от "ринг" (ринг - пръстен, халка и т.н)
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
ПС. Не знам как точно се пише - семеринК или семеринГ. По ми прилича да е семеринг - от "ринг" (ринг - пръстен, халка и т.н)
подробности колега !





Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта