шибидах
шибидах
Колеги, нов съм във форума, но имам Пасатор 89 ми от 3г., а и от тогава датира един проблем с шибидаха ми, който е електрически. В 95 % от случаите в които го отворя докрай, в което и да е от двете положения за отваряне /нагоре или назад/, след това не мога да го затворя, без да махна лампата и да му помогна механично, с отверката да започне да връща. С две думи: ако отварям само до някъде, после си връща без проблем, но ако отворя докрай, трябва да свалям плафона и на един голям винт да дам половин оборот с отверката, след което като натисна бутона си се прибира. От сто отваряния докрай се е връщал сам само пет пъти, примерно. Ел.мотора ми се струва капсулован, пък и не съм спец, та ако някой има идея или "опит" с този проблем ще съм благодарен да го сподели. Питам, защото се съмнявам, че ако е някаква дреболия ще се набутам яко с покупка на нов мотор.
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Отиди тук: http://forum.vwclub.bg/search.php
Напиши "шибидах" и търси в "Сервизи за VW".
Приятно четене.
Напиши "шибидах" и търси в "Сервизи за VW".
Приятно четене.
Re: шибидах
radi4 написа:Колеги, нов съм във форума, но имам Пасатор 89 ми от 3г., а и от тогава датира един проблем с шибидаха ми, който е електрически. В 95 % от случаите в които го отворя докрай, в което и да е от двете положения за отваряне /нагоре или назад/, след това не мога да го затворя, без да махна лампата и да му помогна механично, с отверката да започне да връща. С две думи: ако отварям само до някъде, после си връща без проблем, но ако отворя докрай, трябва да свалям плафона и на един голям винт да дам половин оборот с отверката, след което като натисна бутона си се прибира. От сто отваряния докрай се е връщал сам само пет пъти, примерно. Ел.мотора ми се струва капсулован, пък и не съм спец, та ако някой има идея или "опит" с този проблем ще съм благодарен да го сподели. Питам, защото се съмнявам, че ако е някаква дреболия ще се набутам яко с покупка на нов мотор.
И при мен е така. Не си прави много-много експерименти (в стил отвори-затвори) при изкл. двигател защото моторчето е доста голям товар (нещо от рода на нагревателя на задното стъкло) и ще ти клекне акумулатора бързо.
Има решение на проблема - краен изключвател който не позволява да се отваря докрай шибидаха.
Успех
Благодаря много. От отговорите разбрах, че имам проблем някакъв ляв водач, който е отливка от некачествена сплав и е счупен през зимните месеци, което пречи на шибидаха да се отвори до край, а поправката му ще ми струва 80 лв. в София при майстор, който ще ми даде 1г. гаранция. Това ми е достатъчно, за което ви благодаря, макар и да се надявах да не се разкарвам до Софето, а някой да ми подскаже решението и да си го сделам сам, но все пак много ви благодаря.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта