Преди няколко дена си купих боост метар и като го поставих видях,че турбото надува само до 0.2 бара,което изобщо не е нормално...И така поразрових се и разбрах,че може да е заради Н75 клапана.Пьрво пробвах да разкача буксата и като ч разкачих започна да надува до 0.3 бара...После като я закачих и видях че единиа кабел е скасан точно преди буксата,оправих го и като пробвах отново надуваше само до 0.2 бара...След което взех и го премерих...Тока който идва по буксата е 5 волта когато колата е на контакт и 8 волта когато е запалена (това мисля,че е нормално,поправете ме ако греша),премерих и сапротивлението на клапана 25-30 ома (което сащо мисля,че е нормално).Така ако някои е запознат моля да каже как да разбера дали работи този Н75 клапан.Благодаря предварително!
П.С. Дебитомера на колата е прецакан,един от датчиците го няма(този който е за ниските обороти на колата ако не се лажа).Може ли и това да влиае на надува на турбото?
Проблем с надува на турбото на пасат 1.8т АЕБ
- Vesislav_E
- Мнения: 154
- Регистриран на: Съб 22 окт 2011 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с надува на турбото на пасат 1.8т АЕБ
.....П.С. Дебитомера на колата е прецакан,един от датчиците го няма(този който е за ниските обороти на колата ако не се лажа).Може ли и това да влиае на надува на турбото?....
ами тя колата ти работи в авариен режим и е ограничена в мощност и обороти!как да работи нормално?!
ами тя колата ти работи в авариен режим и е ограничена в мощност и обороти!как да работи нормално?!

- Vesislav_E
- Мнения: 154
- Регистриран на: Съб 22 окт 2011 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с надува на турбото на пасат 1.8т АЕБ
Какво искаш да кажеш с тва че е ограничена в обороти?Стига регулатор без никакав проблем...Мощноста знам че и е намелна,но сам почти сигорен че и клапана н75 не работи,за това ако някои знае моля да ми каже как да го провера дали работи.
Re: Проблем с надува на турбото на пасат 1.8т АЕБ
Без дебитомер, повече от 0,3 налягане няма да видиш! Набива ти авариен режим и точно Н75-цата казва да държи 0,3. Тоест тя работи
Да се накара 1.8Т да надува хубаво без дебитомер си е цяло чудо и може би само двама души в България могат да го направят и ще ти вземат 800лв.. за тази работа 


- Vesislav_E
- Мнения: 154
- Регистриран на: Съб 22 окт 2011 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с надува на турбото на пасат 1.8т АЕБ
Дебитомер ще си взема другата седмица и ако някои е взимал нека ми препорача от каде да си взема..искам свесен а не някое менте...мисалта ми беше че самиат н75 клапан не е работил изобщо защото му беше прекаснат кабела... и искам да разбера дали е читаф още или е заминала..Как мога да го пробвам? И сащо така на н75 клапана 3те пластмасови извода за маркучите се вадят от самиа клапан...Това нормално ли е или е счупен?
- Vesislav_E
- Мнения: 154
- Регистриран на: Съб 22 окт 2011 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с надува на турбото на пасат 1.8т АЕБ
Обаждах се в Порше Софиа Изток и ми казаха цена за Н75 клапан 39 лева , а в Аутоплус 99 лева ,като в Порше ми казаха че часта е оригинална...цената ми се струва много ниска.Някой който е купувал може ли да ми каже за колко го е взел и от каде.
Re: Проблем с надува на турбото на пасат 1.8т АЕБ
Не можеш да караш колата с НЕ работещ клапан. Аз съм го изключвал от буксата и като дадеш газ и става страшно! Почва да преплита и да прекъсва..
Принципно щом е 40лв си викай един, ама без дебитомер няма да стане. Това с тръбичките за първи път чувам, че е възможно
Принципно щом е 40лв си викай един, ама без дебитомер няма да стане. Това с тръбичките за първи път чувам, че е възможно

- Vesislav_E
- Мнения: 154
- Регистриран на: Съб 22 окт 2011 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с надува на турбото на пасат 1.8т АЕБ
Пасата го карам 14 хил.км. ,като го взех беше блокирало турбото и когато го бях пратил за рециклиране видях че дебитомера е счупен,но след като сложих турбото нямаше проблем и не си давах зор да го сменям.Доколкото този н75 клапан не е работил изобощо през тези 14 хил.км. защото кабела му е бил прекаснат и така си е седял...колата не е прекасвала и си варви доста добре...Дигал сам и 230.Сащо така вчера исклучвах буксата на клапана и колата варвеше безпроблено,без никакви прекасваниа...А дебитомера ще го сменя 100% обаче сигорно ще е след 2 седмици...
Ето това се случва с трабичките..
Ето това се случва с трабичките..

Re: Проблем с надува на турбото на пасат 1.8т АЕБ
защо не се вслушваш в това какво ти се пише?!двама ти отговаряме и ти казваме конкретно- заради MAF си влезнал в авариен режим и имаш ограничения в работата!оправи него ,после пак диагностика и така до оправяне на проблемите!
- Vesislav_E
- Мнения: 154
- Регистриран на: Съб 22 окт 2011 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с надува на турбото на пасат 1.8т АЕБ
Благодаря за отговорите! Ще сменя дебиотомера и ще пиша какво е станало.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пет 22 яну 2010 12:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Проблем с надува на турбото на пасат 1.8т АЕБ
И какво се оказа. Клапана N75 или дебитомер.
- Pet_rov
- Мнения: 4487
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с надува на турбото на пасат 1.8т АЕБ
Авторът на темата е на курс по правопис и няма време да отговори.
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с надува на турбото на пасат 1.8т АЕБ
Чакате 14г. по-късно някой да ви отговори...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта