Проблем със странен звук откъм моторния отсек на Пасат В6

Техническа и сервизна информация за Passat
treisbg
Мнения: 30
Регистриран на: Чет 27 окт 2011 22:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Проблем със странен звук откъм моторния отсек на Пасат В6

Мнениеот treisbg » Чет 24 ное 2011 22:34


Здравейте колеги имам следният проблем, значи когато ускорявам има едно хруптене някъде от предната част на автомобила, чува се когато има неравности и колата се полюшва.
Ходих в порше и ми казаха вътрешно каре, днес го сваля майстора и каза, че няма никакъв луфт има само лек аксиален луфт което било нормално, няма никакъв радиален , също няма и разбито в чашката единствено беше скъсан маншона гресирахме го сменихме маншона , но всичко си е както преди.
Моля ако някой е имал същия проблем да пише, че започвам ходене по мъките май :banghead:
Благодаря предварително!




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ппроблем със странен звук откъм моторния отсек на Пасат В6

Мнениеот zfa159 » Чет 24 ное 2011 23:52


Диагностиката на вътрешното каре се прави по следния начин - колата се вдига на крик от едната страна и се хваща гумата.Много бавно се върти по посока на движението и се следи дали в дадено място усилието за да се върти нараства.Ако го прави на едно и също място при 2-3-5 оборота,значи вътрешното каре е износено и е за смяна.Няма проблем да няма никакъв луфт и пак да е за смяна,защото ако сачмите са надрани и закачат в корпуса,се получава такъв ефект.Обикновено е свързан и с вибрация на волана при висока скорост.


treisbg
Мнения: 30
Регистриран на: Чет 27 окт 2011 22:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: Ппроблем със странен звук откъм моторния отсек на Пасат В6

Мнениеот treisbg » Пет 25 ное 2011 0:00


zfa159 написа:Диагностиката на вътрешното каре се прави по следния начин - колата се вдига на крик от едната страна и се хваща гумата.Много бавно се върти по посока на движението и се следи дали в дадено място усилието за да се върти нараства.Ако го прави на едно и също място при 2-3-5 оборота,значи вътрешното каре е износено и е за смяна.Няма проблем да няма никакъв луфт и пак да е за смяна,защото ако сачмите са надрани и закачат в корпуса,се получава такъв ефект.Обикновено е свързан и с вибрация на волана при висока скорост.



Благодаря ти за инфото колега , вече бях прочел една твоя публикация точно за това, но си казах, че след като майстора ще го сваля ще види дали има проблем(след което още 2-ма са тествали колата и диагнозата е карай докато не се строши и ще видиме)иначе момчетата са много печени, но сега сериозно се замислям сам да направя тази операция.
При висока скорост не съм обърнал внимание дали има вибрация, но утре се очертава да пътувам и ще обърна внимание.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ппроблем със странен звук откъм моторния отсек на Пасат В6

Мнениеот zfa159 » Пет 25 ное 2011 0:12


Ами то колегите,при които си ходил, няма какво да направят, ако е тръгнало да си ходи,освен да ти кажат да караш,докато се разпадне или се разтропа до толкова,че се чуе ясно от къде е.То не се чупи от веднъж,преди това издава гадни звуци,тропа,трака и т.н. и това се засилва с времето.Не може и да се счупи така,че да се пребиеш,защото конструкцията му не позволява,пък и доста преди това ще чуеш,че осезаемо нещо не е наред и няма да се стигне до там.
Хубавото при В6 е,че вътрешните карета се продават отделно от полуоската,защото при дизелите на В5 и В5.5 са комплект с полуоската и цената е един път :horror:
Лошото е,че според номерата в ЕТКА, тези карета са 8 вида (не ги делят по тип двигател,нито до номер на рама и след номер на рама) и откриването на точно твоето,може да стане само с номер от старото или по VIN-a на колата.Цените са от 104 до 458 лв за бройка,според номера на карето (това са оригиналните,на VAG,иначе вероятно има и по-евтини заместители).
:beer


treisbg
Мнения: 30
Регистриран на: Чет 27 окт 2011 22:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: Ппроблем със странен звук откъм моторния отсек на Пасат В6

Мнениеот treisbg » Пет 25 ное 2011 0:18


zfa159 написа:Ами то колегите,при които си ходил, няма какво да направят, ако е тръгнало да си ходи,освен да ти кажат да караш,докато се разпадне или се разтропа до толкова,че се чуе ясно от къде е.То не се чупи от веднъж,преди това издава гадни звуци,тропа,трака и т.н. и това се засилва с времето.Не може и да се счупи така,че да се пребиеш,защото конструкцията му не позволява,пък и доста преди това ще чуеш,че осезаемо нещо не е наред и няма да се стигне до там.
Хубавото при В6 е,че вътрешните карета се продават отделно от полуоската,защото при дизелите на В5 и В5.5 са комплект с полуоската и цената е един път :horror:
Лошото е,че според номерата в ЕТКА, тези карета са 8 вида (не ги делят по тип двигател,нито до номер на рама и след номер на рама) и откриването на точно твоето,може да стане само с номер от старото или по VIN-a на колата.Цените са от 104 до 458 лв за бройка,според номера на карето (това са оригиналните,на VAG,иначе вероятно има и по-евтини заместители).
:beer


Значи в порше ми казаха, че е каре и аз си отидох при моя майстор, но тук точно е проблема, че за него не е карето.Иначе в порше ми казаха, че карето струва 380лв. предполагам, че може да се намери по надолу от тази цена.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ппроблем със странен звук откъм моторния отсек на Пасат В6

Мнениеот zfa159 » Пет 25 ное 2011 1:42


Зависи,за моят клиент с В6-цата (аз се занимавам с климатици и климатроници) търсихме перка (те са две отпред,той имаше проблем с по-малката от тях).Оригиналната беше на цена от почти 900лв,което е ужасна цифра за една перка.Търсихме известно време и намерихме по-евтин заместител,един единствен,пак немско производство,но не на VAG, а на Siemens/VDO, които пак произвеждат и оригиналната за колата,но тя излиза с друга щампа от завода.Колата все пак е доста нова и няма много марки части за нея.Можеш да отидеш в произволен магазин и по номера на рамата да ти извадят точния оригинален номер на карето,което е вложено в нея от завода (за колите след 2000 година,по рамата излиза всеки един номер и няма грешка,излиза точния чарк) и по този номер вече да се види из програмите на магазините какво може да се намери като марка и на каква цена.
Аз работя основно с Елит Кар и редовно подбиват цените на частите в Порше в пъти,пак оригинални,на поръчка от Германия по парт номер (една метална греда за под таблото на Голф 5 в Порше струваше над 1500лв, в Елит Кар дойде на 450лв същата, оригинална от Германия със щампите на VW,с номерата и всичкото му и с доста части е така).
По принцип не е проблем да си я караш така,докато се задълбочи проблема и се види от къде точно идва,за да не сменяш неща,които може и да са здрави.Проблема с каретата е,че в статично положение,при оглед и тестване,трудно може да се разбере дали има проблем,защото когато колата е пусната и се движи,карето седи в съвсем друго положение,където може да има проблем.Дори това,което ти казах със запъването,не е 100% точен метод,защото за целта колата трябва да е вдигната и карето вече се измества от нормалното си работно положение.
:beer


treisbg
Мнения: 30
Регистриран на: Чет 27 окт 2011 22:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: Ппроблем със странен звук откъм моторния отсек на Пасат В6

Мнениеот treisbg » Нед 08 апр 2012 21:01


Здравейте колеги,
Рециклирах си и двете карета и проблема с хруптенето от пред си остана.Това което ми прави впечатление е, че сега се чува при по голямо ускорение и при десен завой.Това което се подобри е ,че се чува по слабо вече и изчезна едно придърпване когато примерно карам на 3-та умерено и като подавам на газ на пресекулки и се чуваше едно чукване все едно секунда след подаването на газ тогава зацепва.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 67 госта