Зависи,за моят клиент с В6-цата (аз се занимавам с климатици и климатроници) търсихме перка (те са две отпред,той имаше проблем с по-малката от тях).Оригиналната беше на цена от почти 900лв,което е ужасна цифра за една перка.Търсихме известно време и намерихме по-евтин заместител,един единствен,пак немско производство,но не на VAG, а на Siemens/VDO, които пак произвеждат и оригиналната за колата,но тя излиза с друга щампа от завода.Колата все пак е доста нова и няма много марки части за нея.Можеш да отидеш в произволен магазин и по номера на рамата да ти извадят точния оригинален номер на карето,което е вложено в нея от завода (за колите след 2000 година,по рамата излиза всеки един номер и няма грешка,излиза точния чарк) и по този номер вече да се види из програмите на магазините какво може да се намери като марка и на каква цена.
Аз работя основно с Елит Кар и редовно подбиват цените на частите в Порше в пъти,пак оригинални,на поръчка от Германия по парт номер (една метална греда за под таблото на Голф 5 в Порше струваше над 1500лв, в Елит Кар дойде на 450лв същата, оригинална от Германия със щампите на VW,с номерата и всичкото му и с доста части е така).
По принцип не е проблем да си я караш така,докато се задълбочи проблема и се види от къде точно идва,за да не сменяш неща,които може и да са здрави.Проблема с каретата е,че в статично положение,при оглед и тестване,трудно може да се разбере дали има проблем,защото когато колата е пусната и се движи,карето седи в съвсем друго положение,където може да има проблем.Дори това,което ти казах със запъването,не е 100% точен метод,защото за целта колата трябва да е вдигната и карето вече се измества от нормалното си работно положение.
