Високо отделящ съединител на Пасат 89 ми РП мотор

Техническа и сервизна информация за Passat
radi4
Мнения: 24
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 14:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Високо отделящ съединител на Пасат 89 ми РП мотор

Мнениеот radi4 » Чет 02 ное 2006 15:48


Незнам защо е така, но преди година и половина смених целия съединителен комплект /феродов, притискателен и аксиален лагер / и въпреки това още от първия ден си отделяше все така високо, както и преди смяната. Стария феродов диск беше едва на половина износен, само демпферните пуржини /тези които обират вибрациите/ се бяха разклопали. Знам че е саморегулиращ се механизъм и се питам дали по принцип си отделят високо пасатите или има друга причина. Един приятел ми подхвърли че може да е "задрал" в незнам кво си и затова саморегулиращия механизъм да не може да компенсира. В кво може да задере и кви са последствията. Някой път при по-рязко пускане чувам как изхлопва скоростната кутия. Дайте мнения, споделете опит.




Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта