Здравейте,
имам няколко проблема над които искам да поработя и да ги махна. Не са фрапантни, но все пак искам да ми се махат от главата.
Пасатът е 94 B4 1.8 Mi.
1. къде има читав сервиз в района на Младост за реглаж на предница и колко ориентировачно ще ми струва. Сменяхме главина на предно ляво и сега тегли в ляво
2. жилото на скоростомера ми адски трака/вие когато е около 50км/час (горе долу като е хоризонтално на пътя). Може ли нещо да се направи и дали си струва усилията. Адски изнервящо е, но ако ще се маха таблото ще го преглътвам
3. пластмасите в купето много пукат при усукване. Опитах да запълня фугите, но резултата не беше добър. Явно от стареенето и от факта, че се простират от началото до края на купето. Ако някой го е дразнило при неговата кола и е намерил заобиколен начин ще се радвам да го сподели
4. при спиране, ако не съм натиснал до край педала на спирачки прескачат - съответно тресат при голяма скорост. Слагахме дисковете на струг да се видят дали са криви - не са, сменихме едната главина понеже много голямо отклонение даваше при въртене, но и това не подобри положението.
Ще се радвам, ако може да ми дадете насоки по някое от гореописаните.
B4 проблеми - жило,пластмаси,реглаж,спирачки
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
B4 проблеми - ...
Здравей колега.
По първия ти въпрос:
потърси във ФОРУМНА ЗОНА - Сервизи за VW. Аз бих ти препоръчал конкретно("Лоялти супер спорт" - добри техници, добра апаратура, цена 16 лв.), но не се намила в к.в. "Младост".
По втория въпрос:
Трябва да освободиш жилото на километража от пластмасовата втулка в която има пружина и го държи под напрежение към таблото. Ще видиш тази втулка под рамото на лявта чистачка захваната в планка пред разделящата ламарина на двигателният отсек от купето.
Изтегли внимателно цялото жило в посока към радиатора, като преместиш маншоните които го уплътняват. Капни тънко масло(най-добре редукторно) да се стече по жилото и пръсни спрей в отвора на таблото, където то влиза.
По третия въпрос:
Ако не можеш да ползваш топло помещение, по-добре не започвай. Аз съм си играл да разглобявам пластмаси и да си изрязвам ленти и шайби от уплътняващия материал(като тънък многопластов найлон-дунапрен) с който опаковат компютри и др. техника, не мога да ти кажа как се казва. След което затягаш добре, но внимателно детайла. Имаше ефект.
По третия въпрос:
Търсачка в "Технически форум за Passat"

По първия ти въпрос:
потърси във ФОРУМНА ЗОНА - Сервизи за VW. Аз бих ти препоръчал конкретно("Лоялти супер спорт" - добри техници, добра апаратура, цена 16 лв.), но не се намила в к.в. "Младост".
По втория въпрос:
Трябва да освободиш жилото на километража от пластмасовата втулка в която има пружина и го държи под напрежение към таблото. Ще видиш тази втулка под рамото на лявта чистачка захваната в планка пред разделящата ламарина на двигателният отсек от купето.
Изтегли внимателно цялото жило в посока към радиатора, като преместиш маншоните които го уплътняват. Капни тънко масло(най-добре редукторно) да се стече по жилото и пръсни спрей в отвора на таблото, където то влиза.
По третия въпрос:
Ако не можеш да ползваш топло помещение, по-добре не започвай. Аз съм си играл да разглобявам пластмаси и да си изрязвам ленти и шайби от уплътняващия материал(като тънък многопластов найлон-дунапрен) с който опаковат компютри и др. техника, не мога да ти кажа как се казва. След което затягаш добре, но внимателно детайла. Имаше ефект.
По третия въпрос:
Търсачка в "Технически форум за Passat"

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dispatch и 61 госта