
ПАСАТ 90г.,1,8 моно RP с газ - проблем на бензин
- toshe_hadji
- Мнения: 14
- Регистриран на: Вто 19 сеп 2006 13:30
- Автомобил: Фолксваген Пасат
- Двигател: АЕК 1996
- Местоположение: Горна Оряховица
ПАСАТ 90г.,1,8 моно RP с газ - проблем на бензин
Здравейте. Мога да кажа че не съм разбирач. Сигурно от поне една година ми гаснее пасата като обърна от газ на бензин(губи обороти и угасва)или при палене на бензин. При подаване на газ(когато е на бензин) опитва да гасне и при някакво средно положение на педала изглежда влиза гориво и след това пак затихва двигателя и гасне. Това го прави постоянно и затова карам само на газ. На газ нямам никакви проблеми. Моля за някакви идеи от какво може да става така. Предварително благодаря. 

-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
най-елементарното което можеш да провериш е да разкачих една от клемите на акумулатора /по избор/ за 5 минути. По този начин се трият грешките в компютъра. Пробвай да запалиш на бензнин и проблема сигурно няма да го има.
Аз имах същия проблем - не може да се форсира, невърви и т.н. - компа трупа грешки при работа на газ и при превключване на бензин прави мизерия.
Ако след това не се оправи - пробвай да смениш бензинов филтър ако не си го сменял скоро.
Това е общо взето. Иначе причини може да има много за невървене на бензин. Успех
Аз имах същия проблем - не може да се форсира, невърви и т.н. - компа трупа грешки при работа на газ и при превключване на бензин прави мизерия.
Ако след това не се оправи - пробвай да смениш бензинов филтър ако не си го сменял скоро.
Това е общо взето. Иначе причини може да има много за невървене на бензин. Успех

- toshe_hadji
- Мнения: 14
- Регистриран на: Вто 19 сеп 2006 13:30
- Автомобил: Фолксваген Пасат
- Двигател: АЕК 1996
- Местоположение: Горна Оряховица
- blackpearl
- Мнения: 96
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 11:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
blackpearl написа:Абе колко струва един бензинов филтър за пасатко, лесно ли се сменя и има ли особености и аз да взема да си сменя моя?
Горивен филтър Mahle - 16 лв (ет. цена- 18 лв) Истински (Уж, де!)
Има и на полвината на тази цена.
Сменя се елементарно, за около 5 мин без бързането, но това на канал. Ако се завираш отдолу е 10, щото е неудобно
- toshe_hadji
- Мнения: 14
- Регистриран на: Вто 19 сеп 2006 13:30
- Автомобил: Фолксваген Пасат
- Двигател: АЕК 1996
- Местоположение: Горна Оряховица
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
toshe_hadji написа:Снощи разкачих клемите, след това запали без пробем на бензин и си вървеше съвсем нормално. Дано да се е оправил пасата. Ако е от компа то колко често трябва да го рестартирам или има друго решение?
Оказах се прав

Има много теми такива за ламбда емулатори или реле за прекъсване захранването на компютъра, когато автомобила е изгасен. Съветвам те емулатор да избереш. Не е толкова скъпо и върши работа, въпреки че 100% гаранция няма. След дълго каране на газ и превключване на бензин пак може да се появи проблем но няма начин трябва да изберем по-малката злина. Поне успя да откриеш откъде ти идва проблема.

- toshe_hadji
- Мнения: 14
- Регистриран на: Вто 19 сеп 2006 13:30
- Автомобил: Фолксваген Пасат
- Двигател: АЕК 1996
- Местоположение: Горна Оряховица
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
ivo123 написа:toshe_hadji написа:Снощи разкачих клемите, след това запали без пробем на бензин и си вървеше съвсем нормално. Дано да се е оправил пасата. Ако е от компа то колко често трябва да го рестартирам или има друго решение?
Оказах се прав. Честа причина е трупането на грешките при каране на газ. Трябва да си сложиш емулатор на ламбда сондата иначе след 100 - 200км пак като превключиш на бензин няма да има никой.
Има много теми такива за ламбда емулатори или реле за прекъсване захранването на компютъра, когато автомобила е изгасен. Съветвам те емулатор да избереш. Не е толкова скъпо и върши работа, въпреки че 100% гаранция няма. След дълго каране на газ и превключване на бензин пак може да се появи проблем но няма начин трябва да изберем по-малката злина. Поне успя да откриеш откъде ти идва проблема.
Интересно що моя компютър не се шашка-нямам ни емулатор ни прекъсвач??По умен ли е, що ли?
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
kaloyan22 написа:Интересно що моя компютър не се шашка-нямам ни емулатор ни прекъсвач??По умен ли е, що ли?
Ми ако компютъра отдавна е отебал ламбдата ти и не я брои за жива или ако някои си е решил проблема като и е кръцнал жичката е нормално да нямаш неговите проблеми. Компа си бачка как си знае без ламбда. Ти едва ли караш кой знае колко на бензин та да усетиш промяна в разхода. Да не говорим пък да я засичш колко ти харчи на бензин. Помисли и по тоя въпрос...
- toshe_hadji
- Мнения: 14
- Регистриран на: Вто 19 сеп 2006 13:30
- Автомобил: Фолксваген Пасат
- Двигател: АЕК 1996
- Местоположение: Горна Оряховица
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 41 госта