Трудно запали

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
aminohus
Мнения: 95
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 17:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кубрат
Контакти:

Трудно запали

Мнениеот aminohus » Вто 31 окт 2006 7:11


Тази сутрин и вчера късно колата не мога да я запаля или пали много трудно,и едновременно с това клиамтроника ми дава грешка му мигат всичките сегменти на дисплейа.Колата е с гас,пробвах и на бензин и на гас отделно пак е същия проблем.Натискам педала на гаста кат усетя ,че колата запали но колкото и да натискам оборотите много бавно се качват въпреки ,че съм натиснал педала докрай.Отпусна ли педала и пак гасне,усеща се че нещо я спира сякаш.На таблото индикаторите всичко е нормално.Това стана от 2 дена откакто дойдоха студовете,никога не ми е правило тоз проблем.
Така 10 пъти все опитвах и накрая реших да потегля така форсирах я и потеглих,след 100 метра колата се оправи и вървеше,климатроника си духаше и си работеше нормално.От какво може да е проблема?Да не е ремък на серво климатик или нещо друго ,да го стяга в студеното???Масло не съм сменял,да не е от него?




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 31 окт 2006 11:34


А стартера нормално ли въртеше? Да не би акумулатора да е сдал багажа.
А иначе да не наема в началото ми се случваше с Трабанта, когато зацапа свещи. Тук би било същото! Но това не обяснява проблема с климата...


radi4
Мнения: 24
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 14:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот radi4 » Чет 02 ное 2006 9:44


Моя проблем беше подобен. Давам ти няколко вариянта за размисъл: Лапа въздух отнякъде /маркучи, съединения /, компа ти е натрупал грешки и трябва да го разкачиш от клемите на акумулатора за няколко минути, запушени дюзи-добавка в бенза, нужда от центровка на запалването и на празния ход, скапана ланди сонда, скапан някакъв температурен датчик на някакъв фланец стоял и имал отношение към празния ход, скапан антидетонационен датчик, скапан дебитомер на горивото, скапана бензинова помпа /това май не е щото си тръгнал /. Провери подред. Успех.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Чет 02 ное 2006 9:54


radi4 написа:Моя проблем беше подобен. Давам ти няколко вариянта за размисъл: Лапа въздух отнякъде /маркучи, съединения /, компа ти е натрупал грешки и трябва да го разкачиш от клемите на акумулатора за няколко минути, запушени дюзи-добавка в бенза, нужда от центровка на запалването и на празния ход, скапана ланди сонда, скапан някакъв температурен датчик на някакъв фланец стоял и имал отношение към празния ход, скапан антидетонационен датчик, скапан дебитомер на горивото, скапана бензинова помпа /това май не е щото си тръгнал /. Провери подред. Успех.


Колега мнооого скапани работи изброяваш - ако колегата почне да сменя наред по-добре да си продава колата.
За мене ако е моноинжекция най-вероятната причина е температурния датчик, който показва на компа каква е температурата на двигателя.
Трябва да се премерят стойностите му, и за всеки случай погледни си отвътре дистрибуторната капачка как е - конденз, зацапано, нещо по палеца.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта