Тази сутрин и вчера късно колата не мога да я запаля или пали много трудно,и едновременно с това клиамтроника ми дава грешка му мигат всичките сегменти на дисплейа.Колата е с гас,пробвах и на бензин и на гас отделно пак е същия проблем.Натискам педала на гаста кат усетя ,че колата запали но колкото и да натискам оборотите много бавно се качват въпреки ,че съм натиснал педала докрай.Отпусна ли педала и пак гасне,усеща се че нещо я спира сякаш.На таблото индикаторите всичко е нормално.Това стана от 2 дена откакто дойдоха студовете,никога не ми е правило тоз проблем.
Така 10 пъти все опитвах и накрая реших да потегля така форсирах я и потеглих,след 100 метра колата се оправи и вървеше,климатроника си духаше и си работеше нормално.От какво може да е проблема?Да не е ремък на серво климатик или нещо друго ,да го стяга в студеното???Масло не съм сменял,да не е от него?
Трудно запали
Моя проблем беше подобен. Давам ти няколко вариянта за размисъл: Лапа въздух отнякъде /маркучи, съединения /, компа ти е натрупал грешки и трябва да го разкачиш от клемите на акумулатора за няколко минути, запушени дюзи-добавка в бенза, нужда от центровка на запалването и на празния ход, скапана ланди сонда, скапан някакъв температурен датчик на някакъв фланец стоял и имал отношение към празния ход, скапан антидетонационен датчик, скапан дебитомер на горивото, скапана бензинова помпа /това май не е щото си тръгнал /. Провери подред. Успех.
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
radi4 написа:Моя проблем беше подобен. Давам ти няколко вариянта за размисъл: Лапа въздух отнякъде /маркучи, съединения /, компа ти е натрупал грешки и трябва да го разкачиш от клемите на акумулатора за няколко минути, запушени дюзи-добавка в бенза, нужда от центровка на запалването и на празния ход, скапана ланди сонда, скапан някакъв температурен датчик на някакъв фланец стоял и имал отношение към празния ход, скапан антидетонационен датчик, скапан дебитомер на горивото, скапана бензинова помпа /това май не е щото си тръгнал /. Провери подред. Успех.
Колега мнооого скапани работи изброяваш - ако колегата почне да сменя наред по-добре да си продава колата.
За мене ако е моноинжекция най-вероятната причина е температурния датчик, който показва на компа каква е температурата на двигателя.
Трябва да се премерят стойностите му, и за всеки случай погледни си отвътре дистрибуторната капачка как е - конденз, зацапано, нещо по палеца.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта