От известно време проблем с акумулатора. Б3
- plamen000000
- Мнения: 989
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
От известно време проблем с акумулатора. Б3
Така откакто застуди имам проблеми с акумулатора си а той е Бош 6 цн 62 амперчаса 480 А стартов ток.Проблема му се изразява в това,че когато колата е в държана в гараж пали понякога, като я оставям навън при тия ниски температури да речем за 2-3 дни няма ток даже и да завърти,Доколкото съм запознат и от прочетеното от теми във форума мисля че главната причина е в самия акумулатор при включени консуматори на празен ход напрежемието е 13,8 V колата се кара предимно на дълги разстояния. Мисълта ми е че когато купувах колата джамбазина я беше оставил на изправител за да запали за пробата, а ме уверяваше че акумулатора е нов.Искам да проверя по някакъв начин кога е произведен акумулатора имам някой номера на самия акумулатор но и идеа си нямам къде и как може да се разбере кога е произведен. Бош Силвър, 562 019 048 (този номер е идентичен с номенклатурите на ВАГ и ме навежда на мисълта че акумулатора е оригинален), 0 093 S56 20J (номера е по номенклатура на Бош), 509 463 1N, Топъл печат G1B6920130010, кога е произведен акумулатора се пита в задачата.
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: От известно време проблем с акумулатора.
Какво точно питаш колега...дали си за нов акумулатор?....Да
Тия номера и години по него не ги гледай.....и нов акумулатор на 2 месеца,
ако даде някоя клетка на късо пиши го бегал. Ако сега не пали при 0 градуса....хвърляй го и си купи нов, защото може да ти изиграе номер когато най ти трябва колата.
Предполагам нямаш нито товарна вилка, нито зарядно, нито уред за мерене гъстотата на електролита.Закарай го на някой майстор да го прегледа и ако е в норми си ОК...ако не.....магазина
Аз например правя следното: Сутринта се качвам в колата и ако рече "ЦЪК" и неще да запали, вадя акумулатора от коша, хвърлям го и директно отивам и си купувам нов (разбира се след като преди това, съм изключил всички други вероятни причини защо не пали)Въобще не се мъча да го съживявам стария защото всичко си е излишно време и нерви....не си стува.

Тия номера и години по него не ги гледай.....и нов акумулатор на 2 месеца,
ако даде някоя клетка на късо пиши го бегал. Ако сега не пали при 0 градуса....хвърляй го и си купи нов, защото може да ти изиграе номер когато най ти трябва колата.
Предполагам нямаш нито товарна вилка, нито зарядно, нито уред за мерене гъстотата на електролита.Закарай го на някой майстор да го прегледа и ако е в норми си ОК...ако не.....магазина

Аз например правя следното: Сутринта се качвам в колата и ако рече "ЦЪК" и неще да запали, вадя акумулатора от коша, хвърлям го и директно отивам и си купувам нов (разбира се след като преди това, съм изключил всички други вероятни причини защо не пали)Въобще не се мъча да го съживявам стария защото всичко си е излишно време и нерви....не си стува.
Последна промяна от drago_tr на Пет 02 дек 2011 17:47, променено общо 1 път.
- plamen000000
- Мнения: 989
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: От известно време проблем с акумулатора.
Тука изниква и другия въпрос къде в София адекватно ще ми извършат диагностика на акумулатора.
- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
Re: От известно време проблем с акумулатора.
Пробвай първо да го заредиш за 12 часа
- Yu
- Мнения: 89
- Регистриран на: Пет 20 юли 2007 18:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: От известно време проблем с акумулатора.
Колега ако го заредиш или както казваш на дълги разстояния демек поне 6 часа каране и след това при нула градуса не ще направо сменяй.Никаква реанимация няма да го върне.Само нерви ще имаш.
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: От известно време проблем с акумулатора.
kossel написа:Пробвай първо да го заредиш за 12 часа
Не му давай такива акъли...ще го свари. Акумулатора се зарежда докато клетките почнат да врът и около отворите на клетките започнат да се образуват капчици електролит. Това при условие че е включен на 1/10-та ампера от капацитета. Никакви 3, 5 8, 12 часа. Той акумулатора сам си казва кога е зареден. Ама ако няма уред за мерене гъстотата на електролита по добре да не започва, защото при заряда се проверява електролита и не трябва зимно време да надхвърля 1,24- 1.26 гъстота.
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: От известно време проблем с акумулатора.
Вижте дали нема утечка 1 во,но маи е за смяна 

- Ljubon
- Мнения: 3327
- Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: От известно време проблем с акумулатора.
plamen000000 написа:когато купувах колата джамбазина я беше оставил на изправител за да запали за пробата, а ме уверяваше че акумулатора е нов.
Колега, и аз като купувах кола, джамбазинът каза, че е нов. Но се оказа, че не става за нищо и замина за скрап. Никой не слага нов акумулатор, за да си продаде колата. Затова го сменяй, за да си спокоен през зимата.

- plamen000000
- Мнения: 989
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: От известно време проблем с акумулатора.
Единствения консуматор за който се сещам това е алармата.
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: От известно време проблем с акумулатора.
plamen000000 написа:Тука изниква и другия въпрос къде в София адекватно ще ми извършат диагностика на акумулатора.
ул "Захари Круша"-пада се в кварталчето точно срещу централния вход на военна болница.Това е магазин(бивш гараж)за акумулатори.Казваш си проблемите и ще ти диагностицират аку-то и зарядния ток.Ако е жената на работа-още по-добре,по-отзивчива е от мъжа.
п.п.Не е реклама с комерсиална цел,нямам нищо общо с магазина,купувал съм няколко пъти от тях,доволен съм.
Последна промяна от gancho на Съб 03 дек 2011 10:29, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: От известно време проблем с акумулатора.
plamen000000 написа:Единствения консуматор за който се сещам това е алармата.
Колегата отгоре ти е казал да провериш от нейде да да не "изтича" без ти да знаеш. Консуматорите които си ги знаеш не е от тях проблем-а. Щом на работещ двигател ти дава 13.8 В нямаш ядове с алтернатора. Замерваш и тока когато колата е загасена и нямаш никакви консуматори (врати, затворени фарове загасени и още каквото там се сетиш ), и ако измериш нещо под 100 мА отиваш в магазина за акумулатори.
- stefan4o
- Мнения: 19313
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: От известно време проблем с акумулатора.
Стандартната консумация, под която признават гаранцията е 50мА. Т.е. уредът трябва да отчете неповече от 0.05 на скалата (говорим за мултицет). Всяко по-голямо число от това се води утечка. При теб акумулаторът най-вероятно е пътник вече, ако не е за смяна все още. Отиди да го замерят с товарна вилка (моят го мериха и след има-няма 2-3 месеца умря тотално) и да ти кажат. Ако ти кажат "има още хляб в него" те съветвам да си заделиш пари за нов и да чакаш подходящ момент (примерно, когато някоя сутрин пак няма да имаш ток дори за плафона в купето) да си закупиш нов.
- ktamen
- Мнения: 6362
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: От известно време проблем с акумулатора.
Аз разбрах кога е произведен моя акумулатор като му свалих дръжката - на нея имаше кръгче с месеците и 04 вътре в кръгчето стрелката сочеше към 12ти месец. Значи дръжката е произведена декември 2004г, а акумулатора вероятно е с няколко месеца по-нов. Огледай внимателно акумулатора дали няма и той такова кръгче (не знам как се казва този символ, има го на много джаджи).
Няма значение кога е произведен, пробвай да го заредиш и ако не се получи си търси друг. Носенето на майстор за мен е губене на време и пари, но може и да ти съживи акумулатора - ти си решаваш.
Няма значение кога е произведен, пробвай да го заредиш и ако не се получи си търси друг. Носенето на майстор за мен е губене на време и пари, но може и да ти съживи акумулатора - ти си решаваш.
- plamen000000
- Мнения: 989
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: От известно време проблем с акумулатора. Б3
От събота сме с нов акумулатор мутлу 12в 63ач, с две години гаранция и палиме без проблем (да чукаме на дърво).
- plamen000000
- Мнения: 989
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: От известно време проблем с акумулатора. Б3
Въпросното МУТЛУ отпреди 10 години изкара до юли месец тази година!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта