Помощ и съвет за покупка на Б5/ 5.5
Помощ и съвет за покупка на Б5/ 5.5
Здравейте, момчета! Предстои ми покупка на Пасат(5 или 5.5) и искам малко помощ. Интересува ме главно какви са дефектите по тези мотори, нещо специфично за което трябва да гледам. Как е скоростната им кутия при автомата и ръчната - дават ли проблеми и най-вече автомата (малко съм скептично настроен към автомата има ли защо). Проблеми с ГНП течове, големи ремонти... Като цяло обща информация за модела.
- aRcIs
- Мнения: 47
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2011 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Помощ и съвет за покупка на Б5/ 5.5
Пич според мен така зададен от теб въпроса трябва някой сервизаджия да вземе и да ти напише цяла книга....
Карам 5.5 (131к.с. 6ст.с.к.)и съм много доволен за сега. Според мен въпроса е не колко е здрава колата като цяло, а в какво състояние ще се намира точно тази която ще си вземеш. Всяка една поддържана и карана с мярка кола няма да ти създава грижи.
Все пак ще ти споделя и моето впечатление водейки се по въпроса ти...
-Мотора си е страхотен, пъргав в купето почти безшумен и все още не ми е правил въртели; (доста бмв-та може да изметеш ако си от състезателите);
-Аз лично си бях набелязал 6 степенните ръчни кутии и такава си намерих. Спрямо автоматика със сигурност дават по-добър разход и като свикнеш с колата ще имаш и по добро ускрение. На дълъг път при по висока скорост според мен разхода е малък (при поддържане на скорост между 140-160 разход около 6.3-6.5). Нямам обаче наблюдение как е с 5 степенната, но ако е същата като на пасат5 определено по добре е с 6 скорости (допълнителна екстра е че въртящия момент е значително по голям, но пък съединителя като ти се наложи да го смениш е съответно по скъп). Ти решаваш дали си заслужава;
-Течове - до сега никакви, за 3 години около 300 грама антифриз (ако е някаква мярка това);
-Големи ремонти за сега никакви, само консумативи (е дано продължи все така).
С 2 думи - Много доволен. Но мнения колкото искаш така че виж колата седни в нея покарай я и ако ти легне на сърцето и се почувстваш добре взимай без да мислиш. Няма да останеш разочарован.
Има и разбира се неща които ме издразнеха и ще ги споделя и тях. - При завиване понякога се чува пукане все едно пластмасите се наместват и това е май фабричен дефект. Едно от микроключетата на вратата не работи (предна дясна) и май е доста често срещан проблем, поне от форума с такова впечатление останах, но не съм се занимавал да го правя.
Дано съм бил полезен.
Карам 5.5 (131к.с. 6ст.с.к.)и съм много доволен за сега. Според мен въпроса е не колко е здрава колата като цяло, а в какво състояние ще се намира точно тази която ще си вземеш. Всяка една поддържана и карана с мярка кола няма да ти създава грижи.
Все пак ще ти споделя и моето впечатление водейки се по въпроса ти...
-Мотора си е страхотен, пъргав в купето почти безшумен и все още не ми е правил въртели; (доста бмв-та може да изметеш ако си от състезателите);
-Аз лично си бях набелязал 6 степенните ръчни кутии и такава си намерих. Спрямо автоматика със сигурност дават по-добър разход и като свикнеш с колата ще имаш и по добро ускрение. На дълъг път при по висока скорост според мен разхода е малък (при поддържане на скорост между 140-160 разход около 6.3-6.5). Нямам обаче наблюдение как е с 5 степенната, но ако е същата като на пасат5 определено по добре е с 6 скорости (допълнителна екстра е че въртящия момент е значително по голям, но пък съединителя като ти се наложи да го смениш е съответно по скъп). Ти решаваш дали си заслужава;
-Течове - до сега никакви, за 3 години около 300 грама антифриз (ако е някаква мярка това);
-Големи ремонти за сега никакви, само консумативи (е дано продължи все така).
С 2 думи - Много доволен. Но мнения колкото искаш така че виж колата седни в нея покарай я и ако ти легне на сърцето и се почувстваш добре взимай без да мислиш. Няма да останеш разочарован.
Има и разбира се неща които ме издразнеха и ще ги споделя и тях. - При завиване понякога се чува пукане все едно пластмасите се наместват и това е май фабричен дефект. Едно от микроключетата на вратата не работи (предна дясна) и май е доста често срещан проблем, поне от форума с такова впечатление останах, но не съм се занимавал да го правя.
Дано съм бил полезен.
Последна промяна от aRcIs на Сря 09 ное 2011 10:37, променено общо 1 път.
- HAMELION
- Мнения: 328
- Регистриран на: Сря 27 фев 2008 20:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Помощ и съвет за покупка на Б5/ 5.5
ако имаш вазможност провери луфта на турбитата и по специално аксиялния за да имаш едно на ум какво копуваш
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: Пон 27 сеп 2010 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Помощ и съвет за покупка на Б5/ 5.5
Тука може да чуеш коментари от земята до небето различни...
Ако попаднеш на хубав и добре подържан Пасат няма да имаш никакви проблеми.
Много зависи в какво състояние вземеш колата , как е подържана ( ако я е карал някой мърляч преди тебе само ядове )
Аз съм с B5.5 TDI 131к.с ПД 6 скорости и съм много доволен от към вървеж,стабилност и разход ( особено извънградско )
Проблеми за сега съм нямал ( дай боже и за напред да нямам ) но подръжката му е малко скъпичка.
Само информативно в "Авто трейд" понеже аз моята само там я обслужвам ( за което съжалявам и смятам да не им ползвам услугите вече, защото са такива "специалисти" , че просто май само цени държат ) ангренаж,водна
помпа и масло- 1200лв с труда.
Иначе проблеми от всякаде могат да излезнат - турбо,съединител,дюзи и т.н , пак казвам зависи в какво състояние си вземеш колата и какъв човек я е карал преди тебе.
И да знаеш такива коли 2001-2004г на по 130к км няма
Дано съм помогнал в избора
Ако попаднеш на хубав и добре подържан Пасат няма да имаш никакви проблеми.
Много зависи в какво състояние вземеш колата , как е подържана ( ако я е карал някой мърляч преди тебе само ядове )
Аз съм с B5.5 TDI 131к.с ПД 6 скорости и съм много доволен от към вървеж,стабилност и разход ( особено извънградско )
Проблеми за сега съм нямал ( дай боже и за напред да нямам ) но подръжката му е малко скъпичка.
Само информативно в "Авто трейд" понеже аз моята само там я обслужвам ( за което съжалявам и смятам да не им ползвам услугите вече, защото са такива "специалисти" , че просто май само цени държат ) ангренаж,водна
помпа и масло- 1200лв с труда.
Иначе проблеми от всякаде могат да излезнат - турбо,съединител,дюзи и т.н , пак казвам зависи в какво състояние си вземеш колата и какъв човек я е карал преди тебе.
И да знаеш такива коли 2001-2004г на по 130к км няма

Дано съм помогнал в избора

- RadoShopa
- Мнения: 590
- Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
- Автомобил: Vw Passat
- Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Помощ и съвет за покупка на Б5/ 5.5
shitbox написа:Здравейте, момчета! Предстои ми покупка на Пасат(5 или 5.5) и искам малко помощ. Интересува ме главно какви са дефектите по тези мотори, нещо специфично за което трябва да гледам. Как е скоростната им кутия при автомата и ръчната - дават ли проблеми и най-вече автомата (малко съм скептично настроен към автомата има ли защо). Проблеми с ГНП течове, големи ремонти... Като цяло обща информация за модела.





По темата:настроен си кофти към автомата.....ми правилно-отписвай го като вариант




Re: Помощ и съвет за покупка на Б5/ 5.5
Koлега ако решиш пиши ми eдно ЛС . Доста неща мога да ти кажа за 1.9TDI 131 k.c. 6ck.
Re: Помощ и съвет за покупка на Б5/ 5.5
и аз карам 5.5 дизел 131 коня 5 скорости .автоматик не бих си купил щото скоростната кутия после била скъпа ако се изпотроши
разход дава вече след 160 километра гълта яко иначе е икономична като на колегата по напред
за возията нямам забележки никакви пъргавелка е от всякъде
обаче сега ми се налага да сменям съединител и най евтиният вариант ми е 500 паунда смятай за кво става дума още се чудя дали го сменям или да си нарисувам нов не бих казал че е много евтина за ремонт но пак както някой написа зависи как се поддържа колата няма да имаш ядове
аз си я докарах от англия и миселх да я продавам обаче като я покарах и се отказах директно защото ме кефи и на външен вид highline бордо цвят красавец е
пиша щото в англия имам и б5 предния модел 115 коня и правя сравнение между двете 5.5 е и по голяма база вътре си е по комфортно колкото и да е има разлика .аз като се кача на петицата и все едно съм в каруца.така е щото ги имам и двете ,не че и тя е лоша за 3 години съм и сменил само лявото каре и тва е
двигателя и на двете нямат грешка
моят съвет е купувай б 5.5 .мисля че е малко по скъп вариант за поддръжка но е по комфортният вариант
и все пак наистина гледай да случиш на читава единица че аз б5 като го купувах ми го продадоха без едната перка за радиатора отпред и с неработещ климатик.после видях че са ме преебали но знае ли човек кво да гледа като купува.добре че му смъкнах поне от цената.но все пак ГЛЕДАЙ
провери и турбото дали е читаво да не свири като дадеш газ
разход дава вече след 160 километра гълта яко иначе е икономична като на колегата по напред
за возията нямам забележки никакви пъргавелка е от всякъде
обаче сега ми се налага да сменям съединител и най евтиният вариант ми е 500 паунда смятай за кво става дума още се чудя дали го сменям или да си нарисувам нов не бих казал че е много евтина за ремонт но пак както някой написа зависи как се поддържа колата няма да имаш ядове
аз си я докарах от англия и миселх да я продавам обаче като я покарах и се отказах директно защото ме кефи и на външен вид highline бордо цвят красавец е
пиша щото в англия имам и б5 предния модел 115 коня и правя сравнение между двете 5.5 е и по голяма база вътре си е по комфортно колкото и да е има разлика .аз като се кача на петицата и все едно съм в каруца.така е щото ги имам и двете ,не че и тя е лоша за 3 години съм и сменил само лявото каре и тва е
двигателя и на двете нямат грешка
моят съвет е купувай б 5.5 .мисля че е малко по скъп вариант за поддръжка но е по комфортният вариант
и все пак наистина гледай да случиш на читава единица че аз б5 като го купувах ми го продадоха без едната перка за радиатора отпред и с неработещ климатик.после видях че са ме преебали но знае ли човек кво да гледа като купува.добре че му смъкнах поне от цената.но все пак ГЛЕДАЙ
провери и турбото дали е читаво да не свири като дадеш газ
Re: Помощ и съвет за покупка на Б5/ 5.5
mbanov написа:и аз карам 5.5 дизел 131 коня 5 скорости .автоматик не бих си купил щото скоростната кутия после била скъпа ако се изпотроши
А целия комплект съединител щото е много евтин.
Ако сега тръгвах да си търся Пасат, бих заложил на автомата определено.
Re: Помощ и съвет за покупка на Б5/ 5.5
аз лично обичам да си ръчкам скоростите за другите нз .но си прав и в двата случая стигнеш ли до ремонт тряя оставиш една торба с пари
а най лошото е че ше се преебат когато нямаш пари
сетих се като си купувах б5.5 отивам да я гледам оглеждам паля всичко супер работи няма ядове иделано
мотора спи викам му да направя едно кръгче качвам се тръгвам и кво става като навия волана на пълен оборот и се чува някво скърцане все едно превърта ремък .викам шшшшшш кво става бе нашия и оня нямам идея колата излиза от сервиз би трябвало да е идеална.
викам му или я връщай да я оправят в сервиза или смъкваш 200 паунда надолу и си я оправям аз защото не се знае кво може да и е и колко пари ще струва
както и да е пича ми смъкна 200 паунда че и една туба с нафта ми даде отгоре че нещо се притесни от ситуацията.а ремонта ми излезна 45 паунда чисто
не че съм го преебал щото и аз нз кво може да и е .обаче всеки един косур е от голямо значение при купуването
такаче гледай ако ще и форд ка да купуваш
а най лошото е че ше се преебат когато нямаш пари

сетих се като си купувах б5.5 отивам да я гледам оглеждам паля всичко супер работи няма ядове иделано
мотора спи викам му да направя едно кръгче качвам се тръгвам и кво става като навия волана на пълен оборот и се чува някво скърцане все едно превърта ремък .викам шшшшшш кво става бе нашия и оня нямам идея колата излиза от сервиз би трябвало да е идеална.
викам му или я връщай да я оправят в сервиза или смъкваш 200 паунда надолу и си я оправям аз защото не се знае кво може да и е и колко пари ще струва
както и да е пича ми смъкна 200 паунда че и една туба с нафта ми даде отгоре че нещо се притесни от ситуацията.а ремонта ми излезна 45 паунда чисто

такаче гледай ако ще и форд ка да купуваш

- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Помощ и съвет за покупка на Б5/ 5.5
mbanov написа:
щото в англия имам и б5 предния модел 115 коня и правя сравнение между двете 5.5 е и по голяма база вътре си е по комфортно колкото и да е има разлика .аз като се кача на петицата и все едно съм в каруца.
По-голяма глупост не съм чувал,освен,че опел не гние !
Как кажи ми,разбра,че е по-широко вътре ? Кое ти е по-широко ? Купетата са еднакви.А пък ако сравняваш хай-лайн,с някой плюшен оръфан Б5,нормално да виждаш разликата.Ама поне не ги говори тия глупости,че особено имало разлика в комфорта

Авторе,отиваш и си купуваш 5.5 със 131 коньовия 6 скорости,по възможност хайлайн,а пък ако имаш и някой лев отгоре,то задължително 4motion.Само вземи някой,който разбира от техническата част и после ще идваш да черпиш.Няма да сбъркаш.
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Помощ и съвет за покупка на Б5/ 5.5
Дано да намериш свястен,щото на колега търсихме такъв и бая пообиколихме Южна България
и замалко да се набута с един Старозагорски с заминали дюзи.Добре,че имам ВАГ-КОМ иначе беше перфектен на външен вид и колегата щеше да го купи
и после "очи гледали,очи плакали". Успех.


Re: Помощ и съвет за покупка на Б5/ 5.5
за мен има разлика в комфорта
карам ги и двата и правя разликата
карам ги и двата и правя разликата
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Помощ и съвет за покупка на Б5/ 5.5
Разликата идва от нивото на оборудване !
В парижкото автоизложение,миналата година,се качих във всички модификации на Б7.Като се качих в най-калпавата,ме досрамя,че карам пасат и това е новия модел.Обаче като се качих в хайлайн-а
друго си каза.Стоях поне 5-6 мин вътре и всичко беше,точно така както трябва да е.Интериор,махагон,алуминий...невероятен.Та така,един приятел има 1.6 седан,вътре му разлепени тапицериите,грозен,опърпан...и като се кача в моя,с махагона,алкантарата,синьо-червеното осветление,ел.стъклата !!!,еми как да не ми е по-комфортно ? Пък и двата са Б5
що тъй 
В парижкото автоизложение,миналата година,се качих във всички модификации на Б7.Като се качих в най-калпавата,ме досрамя,че карам пасат и това е новия модел.Обаче като се качих в хайлайн-а



Re: Помощ и съвет за покупка на Б5/ 5.5
Здравейте колеги, не знам дали е тук мястото да попитам:
Имам същата идея като автора за Пасат Б 5.5, но 2.5TDI V6 двигателя.
Имате ли впечатления за този мотор?
Имам същата идея като автора за Пасат Б 5.5, но 2.5TDI V6 двигателя.
Имате ли впечатления за този мотор?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта