1.8 Моно пасат б3 - възможно ли е поставяне на турбина
- X_PERT_166
- Мнения: 67
- Регистриран на: Пет 10 сеп 2010 20:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Gabrovo
1.8 Моно пасат б3 - възможно ли е поставяне на турбина
с цел да не се преправя оригиналния колектор на 4 в 1 има ли вероятност да се монтира изпускателя от 16тд - незнам дали става но в 2 авто сервиза ми казаха "мисля че може и направо от 1.6 тд " - та въпроса ми е дали може и ако някои има опит моля да сподели за това или за турбиниране на такъв двигател 1.8 моно - искам го с цел не да се изживявам по улиците а с цел да потдържа скорост натоварена на баир и турбинката да работи на малки барове - опитах се да поровя в нета но немовах да намеря подобни преработки на този джигател -се ми излизаха на турбинитане на витари и самураи и даихацута и лади но не и на пассат б3
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1.8 Моно пасат б3 - възможно ли е поставяне на турбина
леко безсмислено упражнение, за целта, която си си поставил.
по добре си купи един двулитров мотор 115 коня от Г3 или пасат Б3, Б4 с кодове 2E, AGG, ADY и ще имаш тоя ефект с много по малко главоболия и разправии...
по добре си купи един двулитров мотор 115 коня от Г3 или пасат Б3, Б4 с кодове 2E, AGG, ADY и ще имаш тоя ефект с много по малко главоболия и разправии...
- X_PERT_166
- Мнения: 67
- Регистриран на: Пет 10 сеп 2010 20:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Gabrovo
Re: 1.8 Моно пасат б3 - възможно ли е поставяне на турбина
не мисля че главоболията ще са по малко
1во дали ще случа на мотор
2ро кабели електроники
3то задъмжителен техно тест по закон - дори и да го карам така ако реша да го продам на някои при прожерката в кат ще има още сума ти и разправии -ЗНАМ от опит
4то за 15 мулета я живи я умрели сума ти и пари данък
5то няма да го има това вътрешно усещане докато се чума как пеее малкото охлювче
оценявам мнението ти , но все пак съм се навил на такъв вид "приключение" и се надявам някои с опит или знания да ме насочи към правилния път
1во дали ще случа на мотор
2ро кабели електроники
3то задъмжителен техно тест по закон - дори и да го карам така ако реша да го продам на някои при прожерката в кат ще има още сума ти и разправии -ЗНАМ от опит
4то за 15 мулета я живи я умрели сума ти и пари данък
5то няма да го има това вътрешно усещане докато се чума как пеее малкото охлювче
оценявам мнението ти , но все пак съм се навил на такъв вид "приключение" и се надявам някои с опит или знания да ме насочи към правилния път
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: 1.8 Моно пасат б3 - възможно ли е поставяне на турбина
X_PERT_166 написа:не мисля че главоболията ще са по малко
1во дали ще случа на мотор
2ро кабели електроники
3то задъмжителен техно тест по закон - дори и да го карам така ако реша да го продам на някои при прожерката в кат ще има още сума ти и разправии -ЗНАМ от опит
4то за 15 мулета я живи я умрели сума ти и пари данък
5то няма да го има това вътрешно усещане докато се чума как пеее малкото охлювче
оценявам мнението ти , но все пак съм се навил на такъв вид "приключение" и се надявам някои с опит или знания да ме насочи към правилния път
отговарям ти на всички твои точки
1- а твоя дали е стока и ще понесе турбиниране,да не роди преждевремено
2-при турбиниране се слага нова електроника,датчици,кабели че и повече
3-турбинирането е изменение от заводското състояние на автомобила и би трабвало пак да минаваш техно тест за да е законо всичко
4- мулетата са 25 спрямо твойте и 2Е , а ако едни 50-60 лева повече данък те събарят определено не си за турбиниране
5-150 коня са си 150 коня независимо дали си с турбина или не,разлика може да има само в диапазона в който се появяват
и като за край подкрепям ваското1 едно 2Е е перфектно за пасат-върви доволно,и евтин за подръжка,я вземи покарай някой такъв пасат и може си промениш мнението
турбиниране е за предпочитане само ако искаш да изкараш коне които заводско не се предлагат за модела,примерно за пасат б3 това е за над 174 коня за VR6
и кат за край- турбинирането не е за ежедневка-трябва да си наясно че почне ли се ще ти отнеме два пъти повече време и пари които си придвидил и доста време ще си без кола
пп:най евтиния начин за качване на малко коне е преминаването от моноинжекция към многоточков инжекцион,разбирай като моторите с код PB;PF 112/107коня
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.8 Моно пасат б3 - възможно ли е поставяне на турбина
Разпитвах за технотест-а и не е така - ако двигателя се слага заводски на този модел кола,не е нужен технотест,само се минава през канала,да запишат вече с какъв двигател е и номера му,съответно примерно за да стане от 1.8 моно на 2-литров,не е никакъв проблем и технотест не трябва (лично съм питал,когато исках да си правя моят Пасат 2-литров) 
Слагане на турбо на този мотор и на мен ми се вижда много безсмислена операция.


Слагане на турбо на този мотор и на мен ми се вижда много безсмислена операция.

- X_PERT_166
- Мнения: 67
- Регистриран на: Пет 10 сеп 2010 20:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Gabrovo
Re: 1.8 Моно пасат б3 - възможно ли е поставяне на турбина
е то е до мерак и средства
- има ли някои които да може да ми каже дали може да се монтира изпускателния колектор от 1.6тд заедно както е захванато с турбото - на мястото на изпускателния колектор на 1.8 моно ? че не мога да сазека наживо някои д 1.6тд за да измеря и преценя какво що , и относно електроникта - не може ли да е просто оставено на механика без необходимост от кабели - все пак ня целя да го изстискам докраи а просто та се турбинира възможно наи просто

- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1.8 Моно пасат б3 - възможно ли е поставяне на турбина
ти наистина не знаеш какво приказваш...
ако ставаше така-всички да са наболи некви охлюви и да фучат напред-назад като копелета.
това турбото е баница. не ти трябва повече гориво, не ти трябва разреден мотор, не ти трябва управление-слагаш го и излиташ вертикално.
ти как мислиш-защо не се спъваш в 1.8 моно турбота по пътищата?
от първия ти пост останах с грешно впечатление, което още втория ти пост разся без остатък. ти изобщо не знаеш за какво приказваш.
ако ставаше така-всички да са наболи некви охлюви и да фучат напред-назад като копелета.
това турбото е баница. не ти трябва повече гориво, не ти трябва разреден мотор, не ти трябва управление-слагаш го и излиташ вертикално.
ти как мислиш-защо не се спъваш в 1.8 моно турбота по пътищата?
от първия ти пост останах с грешно впечатление, което още втория ти пост разся без остатък. ти изобщо не знаеш за какво приказваш.

- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: 1.8 Моно пасат б3 - възможно ли е поставяне на турбина
Колега не се занимавай с глупости. Или послушай колегата над мен, или почети тук като имаш желание.
viewtopic.php?t=194975
viewtopic.php?t=194975
- groznika
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: 1.8 Моно пасат б3 - възможно ли е поставяне на турбина
Някога когато бях млад и зелен (сега съм само зелен) и на мен ми се навъртаха подобни порнографски идеи за турбиниране на разни странни двигатели, чипосвания, тунингизми, извращения и всякакви щуротии в името на някой и друг като цяло съмнителен кон отгоре...
На финала стигнах до радикално заключение за себе си:
По-хубаво от фабричното НЯМА! Ако искаш по-мощна кола... продай старата и си купи фабричен автомобил с повечко кончета.
Всичко това е равно на минимум главоболия, минимум разходи и максимум удоволствие
Относно данъка, поддръжката и разхода... мисля, че няма какво да коментираме. Безплатен обяд няма
ПП
Разбира се има хора които ги влече точно обратното. Да сътворят от някоя 25 годишна тарамбука някой магистрален звяр, но това е съвсем дурга бира. В повечето случаи тези хора знаят какво искат, не жалят време и средства в преследване на страстта си. Такива автомобили обаче не са за всекидневно каране...
На финала стигнах до радикално заключение за себе си:
По-хубаво от фабричното НЯМА! Ако искаш по-мощна кола... продай старата и си купи фабричен автомобил с повечко кончета.
Всичко това е равно на минимум главоболия, минимум разходи и максимум удоволствие

Относно данъка, поддръжката и разхода... мисля, че няма какво да коментираме. Безплатен обяд няма

ПП
Разбира се има хора които ги влече точно обратното. Да сътворят от някоя 25 годишна тарамбука някой магистрален звяр, но това е съвсем дурга бира. В повечето случаи тези хора знаят какво искат, не жалят време и средства в преследване на страстта си. Такива автомобили обаче не са за всекидневно каране...
- goroman
- Мнения: 40
- Регистриран на: Пет 19 мар 2010 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Troqn-Sofiq
Re: 1.8 Моно пасат б3 - възможно ли е поставяне на турбина
Колега ако имаш път към София или Троян,драсни едно лично да се качиш на 2е мотора и мисля че мнението ти ще се промени-говорим за стоков мотор!Пък ако не си доволен вече прибягваш към вр6 и ще ти гали ушите турбинката под капака 

- goroman
- Мнения: 40
- Регистриран на: Пет 19 мар 2010 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Troqn-Sofiq
Re: 1.8 Моно пасат б3 - възможно ли е поставяне на турбина
ето това е истината- viewtopic.php?f=52&t=260819
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта