Ангренажен ремък на Пасат B5
- Dan4ote
- Мнения: 1056
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- Контакти:
Ангренажен ремък на Пасат B5
Ще го сменявам, но в Unitrade-X ми искат скромната сума от 1000 лв. Въпроса ми е от къде да си купя всичките ремъци и ролките и къде да ми ги сменят? Разбрах, че в Ауто Плюс имали такива неща.
- Dan4ote
- Мнения: 1056
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- Контакти:
brabus написа:Цената не идва толкова от частите, а от работата, защото се откача предна маска, брони, фарове, радиатор на двг, абе изобщо цялата предница
Питах само за частите 700 лв. Става да се смени отдолу под кората, без да се сваля бронята. Виждал съм го!!
Edit: Абе на мене ми е ясно, че е скъпа процедура, но не смятам че това удоволствие струва 1000 лв.

- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- morpheus
- Мнения: 16
- Регистриран на: Пет 25 фев 2005 11:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Аз тая процедура B5 TDi я правих някъде през есента на 2004. Вярно, че в Unitrade никак не е евтино, но лично аз гледам да се придържам към факта, че има неща по кола с които шега не бива. И смяната на ангреажния ремък (особенно пък ако е дизел) е едно от тях. Е, не е чак 1000лв. В Unitrade като я разкостят (колегата е прав, че се едва ли не се смъква цялата предница) ще ти предложат да ти сменят още куп ненужни неща за да "... не трябва да идваш след 20000км. пак". Затова те съветвам (ако решиш да ти я правят там) да си отделиш един ден (горе-долу толкова трае манипулацията) и да висиш там докъто я работят. Те ще те питат дали искаш да се смени това или онова, а ти вече трябва сам да си прецениш като си занеш финансовите възможности. Все пак не го прави в събота, защото въпреки, че сервиза работи до 18.00 (говоря за този в Дружба) барчето им почива и ще изкукуригаш тотално. Но да се върнем на темата: Добре е предварително да се запознаеш какви "консумативи", намиращи се около ремъка, на какви километри/години се сменят защото както казах те ще ти предложат едва ли не нов двгател да ти сложат (ама на хората това им е работата - да "сапунисат" клиента, че видиш ли незнам си какво си било добре да се подмени - магазина трябва да работи, все пак печалбата е над 25% при продажба на оригинални резервни части). На едно приятелче при смяна на ангр. ремък му казаха, че трябвало да се подмени и водната помпа (+около 300лв. с труд и ДДС) на ... 80,000км. щото VW така казвали ! Ако си направиш справка в Autodata ще видиш, че препоръчвания срок за експлоатация на въпросната водна помпа е 150-200,000км. Нали обърна внимание "препоръчван срок на експлоатация" ... и на 300,000 може нищо да и няма на водната помпа (е, да, но може и на 10,000 да се скапе). Така, че добре е да си там и да гледаш както какво правят, така и какво ти предлагат. Иначе цялата работа с ролки, ремъци и разните му там тръкалца излиза около 450-500лв. с труда и с ДДС-то
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tyhrh и 48 госта