моят майстор казва,че не може да се смени колектора,защото така е направен мотора,че при ново сглобяване щял да се разтрака и не знам си какво още - ще го зачисти с някаква остра тел и ще смени четките
даже сега се скарахме с него,защото той твърди,че колектора така е направен,че не може да се разглоби или смени - според него,аз му казах ,че си ме посъветвал да го сменя и той каза,че дори и някой да го направи няма да е същия при работа след сглобяването
другото,което му обясних,че си ме посъветвал за смяна с вентилатор втора употреба,но с десен волан пак да търся - той се изказа,че се нагаждала някаква част и ставал от ляв за десен волан - направо пишман станах,че се хванах с такъв всезнайко,ама нямаше как брат - ако бях в София,друго щеше да е,ама тука само професори и само чакат сухото ,и най-важното - работят,както си знаят,а не както трябва
та ,на въпроса за деня - може ли да се смени колектора или да се закара на стругар,като съответно да се разглоби мотора и сглоби след това - защото според моя майстор тука в Пловдив,планките с които е хваната конструкцията на моторчето,след сглобяване ще поддадат и няма да работи както преди -
абе голяма караница,за няма нищо - двама дето не разбират се карат

- викам му ,като не разбираш да питам моя човек от София - взе да скача ,като малко дете

- много зле са тези хора от третата възраст да знаеш

- сега ,като ти разправям ми е смешно,ама отвън на студа друго си е

сега - имаме друг проблем,колега
вентилатора заработи и когато го пробвахме извън колата е супер
когато го вържем към колата не работи,когато завъртя перката започва да върти и се командва
от таблото перфектно,но когато изключа и после включа климатроника,не тръгва
не знам,но утре смятам да сваля и регулатора на оборотите и да го дам да го замерят
дай,някакъв акъл
