здравейте колеги !
Бих искал да Ви помоля за помощ!
Проблемът е следния:Пасат 1.8 моно '92 газ-бенз АБС мотор на бензн и газ върви ,
но когато е на газ прави мизерии понякога.Карам на 4-та примерно и когато изключа на свободна колата направо загасва.На бензин си смъква до 1000 оборота и не гасне.Ако от 4-та почна да намалям без да изключвам от скорост и когато оборотите паднат до 1500 тогава изкл. от скорост - няма проблеми оборотите застават на 900/1000.
Колата е с чисто нов изпарител , сменен степ мотор, дроселова клапа с ТПС и тнт.
Гасне като изключча и това е !
Ако някой знае нещо по въпроса ще съм много благодарен!
Поздрави !
Стоян
странен проблем с оборотите
- stoyan0264
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
Re: странен проблем с оборотите
Аз лично нямам газ, но знам, че при висока скорост ако не е махнат въздуховода от емблемата към филтърната кутия, двигателя гасне, когато се изключи от скорост.Тов ас е полуава, защото влиза повече въздух към мотора и сместа обеднява.Не знам от кога имаш колата и така ли ти е правила винаги, но махни тия въздуховоди до филтърната кутия и тествай!
- golfar81
- Мнения: 44
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 14:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: nesebar
Re: странен проблем с оборотите
а ако исфорсираш на място гасне ли или падат оборотите и изведнаж пак да си идват до 1000
- stoyan0264
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: странен проблем с оборотите
Като я цепя на място и на газ и на бензин оборотите заспиват на 900
Тази мизерия ми я прави само в движение и като се замисля е само на 3 4 5 предавка.
Следователно е с висока скорост.
Незнам какво да правя.
Благодаря за съветите !
Тази мизерия ми я прави само в движение и като се замисля е само на 3 4 5 предавка.
Следователно е с висока скорост.
Незнам какво да правя.
Благодаря за съветите !
- golfar81
- Мнения: 44
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 14:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: nesebar
Re: странен проблем с оборотите
според мене ама тва си е само мое мнение мисля 4е штом само на 3-4-5та ти ги прави тея работи колата като се движи барзо зна4и и мн въздух влиза вав филтара и затова гасне. А на гастта не и бтрябва мн ваздух нее като на бензина, ограничи от някаде въздуха и се надявам да се оправи, направи една проба
- stoyan0264
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: странен проблем с оборотите
Ок колега ще пробвам !
Ако стане ..............почерпошка
Благодаря още веднъж!!
Ако стане ..............почерпошка

Благодаря още веднъж!!
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: Нед 18 окт 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Gabrovo
Re: странен проблем с оборотите
Нов съм в форума и от скоро имам
и искам да споделя мнение по въпроса като имам опит с други марки автомобили с подобен проблем.Наистина проблема идва от рязкото обедняване на сместа но не главно от прихода на входящия въздох по време на движение а от рязкото затваряне на дроселовата клапа и както забелязвате при бавно понижаване на оборотите с предавка проблема не се забелязва.Например автомобила е на четврта скорост с 3500 оборота и двг засмуква /X/ количество обем газ нужно за работата за тези обороти, и затваряме разко дросела но вакума в смокателния колектор е още голям породен от разликата в оборотите от 3500 до 900 за които във всеки един момент е нужно /X/ количества газ които не са налице поради ограниченото количество газ нужно за празния ход и ограничено от ст. мотор.И тук е разковничето тоест начина на работа на стъпковия мотор спрямо повищаването и понижаването на оборотите на двигателя.Забелязал съм на Astra как работи и с повишаване на оборотите стъковия мотор винаги догонва дроселовата клапа и като се пусне рязко педала дросела не зе затваря мигновенно а го връща бавно до оботите на празен ход и там подобен проблем няма с рязкото пускане на педала.....
Имал съм Форд и тои точно ми правеше същия проблем, главния проблем излезе че при повишаване на оборотите устроиството за празен ход / там е клапан които плавно движе плунжер а тои и баипасира дроселовата клапа/ затваря и при рязко затваряне на дроселовата клапа не му стига време да отвори до необходимото за да може да храни мотора на празен ход и естествоно двигателя изгасва.
Като махнете дифозиора на филтъра решавате донякъде проблема поради намалянето на въздоха за гориво въздушната смес но основния проблем е бедна смес от към пропан.
Не съм запознат абсолутно с кривата на работа на стъпковия мотор в процес на отваряне и затваряне на дроселовата клапа при 1.8 моно но ако при отваряне на дросела тои не извъшва джижение със дроселовата клапа мисля че ще се явява точно този проблем които дискотирате.
Ако някои е запознат моля да обясни и ако смятате че не са ми правилни разсъжденията ме поправете.
И на последно място също ще оказва влияние и реголировката на изпарителя и естествено скопения
ще допринасят за същия ефект. А тези с развито кранче ще им падат оборотите под нормалното за момент но двигателя е възможно и да не угасне.
Неангажирам никого с мнението ми но моите изводи са такива.

Имал съм Форд и тои точно ми правеше същия проблем, главния проблем излезе че при повишаване на оборотите устроиството за празен ход / там е клапан които плавно движе плунжер а тои и баипасира дроселовата клапа/ затваря и при рязко затваряне на дроселовата клапа не му стига време да отвори до необходимото за да може да храни мотора на празен ход и естествоно двигателя изгасва.
Като махнете дифозиора на филтъра решавате донякъде проблема поради намалянето на въздоха за гориво въздушната смес но основния проблем е бедна смес от към пропан.
Не съм запознат абсолутно с кривата на работа на стъпковия мотор в процес на отваряне и затваряне на дроселовата клапа при 1.8 моно но ако при отваряне на дросела тои не извъшва джижение със дроселовата клапа мисля че ще се явява точно този проблем които дискотирате.
Ако някои е запознат моля да обясни и ако смятате че не са ми правилни разсъжденията ме поправете.
И на последно място също ще оказва влияние и реголировката на изпарителя и естествено скопения

Неангажирам никого с мнението ми но моите изводи са такива.
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: странен проблем с оборотите
Основния проблем е, че при висока скорост няма как да намалиш въздуха без да намалиш газта, поне в твоя случай, освен с въздуховода от емблемата...
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Нед 23 ное 2008 22:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: странен проблем с оборотите
и аз имах този проблем. просто измъкнах пластмасовия маркуч който идва от емблемата кум филтура(той е наставен някаде по средата) и го оставих да стои до другия(да не са един в друг) и вече проблеми няма. мисля че това е най лесния начин да се намали притока на въздух.
- stoyan0264
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: странен проблем с оборотите
Колеги прави бхте!Вчера след работа пробвах-залепих 4 ленти широко тиксо на емблемата,засилих се с около 100 км/ч на 5-та и изключих от скорост .Всичко е ОК - оборотите заспаха на 900.
Никога не съм вярвал , че причината е това.
Благодаря наистина на колегите които ми дадоха тази идея.
Сега ще си поиграя с въздуховода , че да не грозим колата с тези тикса.

Никога не съм вярвал , че причината е това.
Благодаря наистина на колегите които ми дадоха тази идея.
Сега ще си поиграя с въздуховода , че да не грозим колата с тези тикса.



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ogogin и 61 госта