Тестване на климатроник

Техническа и сервизна информация за Passat
kristian112
Мнения: 306
Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Тестване на климатроник

Мнениеот kristian112 » Вто 07 ное 2006 17:50


Здравейте колеги,
Имам следното питане:
След ПТП се наложи да ми сменят радиатора на климатика и накаква перка пак свързана с него.Въпроса ми е следния: утре ще ходя да си вземам колата от сервиза, има ли накъкъв начин да проверя на място дали са ми направили кадърно климатроника или трябва да чакам лятото :?




Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Вто 07 ное 2006 17:57


Първото за което се сещам е да затоплиш купето колкото е възможно повече с парното (защото все пак навън не е августовски пек) и след това да превключиш на студено (примерно 20 градуса). Би следвало климатика да се задейства и ако всичко е наред да задуха студено. Добре би било ако имаш възможност да повдигнеш капака и да "чуеш" дали сработва електрическият съединител на компресора (чува се доста добре в момента на включването). Същото се усеща и веднага след включването върху работата на двигателя - за момент го дръпва след което мотора нормализира обороти.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Сря 08 ное 2006 8:56


Не се знае какъв ти е климатроника. На моя и на топло и на студено се включва компресора-шайбата се върти постоянно, но болтчето в нейния център се завърта при включен съединител на компресора. Ако го пуснеш на максимално студено, когато се изключват всички датчици, би трябвало да ти замръзнат/истинат тръбите за фреона които излизат от компресора. Освен това тогава температурата на въздуха който влиза в купето на напълно изправен климатроник не трябва да е по висока от 10 градуса. Истинските майстори на климатици имат електронни термометри с които я мерят :wink:


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Сря 08 ное 2006 19:50


би трябвало да ти замръзнат/истинат тръбите за фреона които излизат от компресора.

само едната тръба колега, че ако са и двете вече ще е нов вид машина :)


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Чет 09 ное 2006 15:00


моя е стерео :wink:


Потребителски аватар
ArturDent
Мнения: 175
Регистриран на: Вто 10 яну 2006 11:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот ArturDent » Чет 09 ное 2006 17:22


kaloyan22 написа:...температурата на въздуха който влиза в купето на напълно изправен климатроник не трябва да е по висока от 10 градуса. Истинските майстори на климатици имат електронни термометри с които я мерят

За колегата който е отворил темата:
Имам точно същата B5/TDI и съм мерил температурата на въздуха, който влиза в купето - при изправен климатроник е 1~5 градуса. Тази проверка е правена в сервиз за автоклиматици, с електронен термометър при 35 градуса навън. Така че при тези температури, задължително да показва поне 5 градуса


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пет 10 ное 2006 8:50


Ей, ама големи сте педанти :wink: И на мен показанията бяха 6 градуса с електронене термометър.Сега човека трябва да си купува електронен термометър ли?


Потребителски аватар
ArturDent
Мнения: 175
Регистриран на: Вто 10 яну 2006 11:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот ArturDent » Пет 10 ное 2006 10:18


Не да си купува електронен термометър, атези които му правят климатроника трябва да имат.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта