извинявам се на модераторите ако има писано по въпроса.Аз не можах да намеря!
Имах малко ПТП.Климатроника си работеше след това - специално го пробвах! нещо перката опираше някъде като го пуснех (незнам точно къде щото капака на двигателя не се отваряше от удара) но със сигурност работеше!
След поредното посещение днес в сервиза да попитам дали ми е готова колата (казаха една седмица) според мен нямаше повече от три дена работа по колата и въпреки това вече 2 седмици и 3 дена все още ме мотаят, ми казаха че са ми сменили радиатора на климатика и трябвало да му правят нова резба щото стария бил алуминиев а новия бил железен ????????
Въпросите ми са следните:
1.много ли съм прецакан с този железен радиатор или не толкова много!
2.при положение че климатроника ми работеше дори и да е бил малко крив самия радиатор задължително ли е да се сменя или е можело да се остави!
3.когато съм с пълно каско и ми правят колата в доверен сервиз имам ли правото да изисквам от тях да ми я правят с оригинални части или могат да ми слагат каквито си поискат турски ментета????
4.Може ли някой да ми каже как мога да проверя с какъв вид фреон трябва да се зарежда климатроника на колата ми и до колко фатално е ако са сложили друг вид? смятам да отида във фирмата където е даден за пълнене и да се поинтересувам какво са ми сипали вътре
Помагайте моля! Така съм им набрал че незнам............
радиатор на климатроник
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
радиатор на климатроник
Последна промяна от kristian112 на Сря 08 ное 2006 17:59, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
1. За пръв път чувам за такъв радиатор за клима.
2. Като се напасне всичко /разбирай изправи/ е 99% сигурно че ще протече. Явно затова са го сменили.
3. Идея си нямам, но мисля че нищо не можеш да им кажеш.
4. Фреона ти е R134 /трябва да пише на самия компресор/. А ако са сложили друг просто няма да работи доколкото знам. R12 и R134 не са взаимозаменяеми.
2. Като се напасне всичко /разбирай изправи/ е 99% сигурно че ще протече. Явно затова са го сменили.
3. Идея си нямам, но мисля че нищо не можеш да им кажеш.
4. Фреона ти е R134 /трябва да пише на самия компресор/. А ако са сложили друг просто няма да работи доколкото знам. R12 и R134 не са взаимозаменяеми.
- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
Фреона ти е r134.Не може да работи с друг фреон.Не може да се сменя.Всеки фреон има различна плътност и системата си е направена за r134.Маслото в компресора също е за r134.
Само с фреона не си прави експерименти, защото после или се прощаваш с климата, или се ръсиш с яко пари.
Оригиналния радиатор е алуминиев ( по-точно някаква алуминиева сплав ).За стоманен радиатор за първи път чувам.Климатичните системи се правят от нерактивни метали ( мед, алуминии или сплави на алуминия ).Попитай в някой магазин за справка дали има такива радиатори.Тия от сервиза нещо послъгват май.
Може да се кара с поогънат кондензатор стига да не пречи на другите машинарии и да не пуска фреон.
Само с фреона не си прави експерименти, защото после или се прощаваш с климата, или се ръсиш с яко пари.
Оригиналния радиатор е алуминиев ( по-точно някаква алуминиева сплав ).За стоманен радиатор за първи път чувам.Климатичните системи се правят от нерактивни метали ( мед, алуминии или сплави на алуминия ).Попитай в някой магазин за справка дали има такива радиатори.Тия от сервиза нещо послъгват май.
Може да се кара с поогънат кондензатор стига да не пречи на другите машинарии и да не пуска фреон.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Нека да добавя, че не е толкова страшно, ако кондензатора е "железен" важното е да е направен както трябва. Проблемите на такива кондензатори е че имат лека склоност да правят ръжда малко
топлообмена е малко по лош, а технологията ( за добра направия) е трудна , защото не могат да използват традиционите методи за "раздуване " на тръбите и затягане на "ламелите" за добър контакт - алуминия и медта са доста по меки
всъщност какво значи "железен " в твоя случай ?


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта