RPM/Boost Passat 1.8T AWT

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
katmai
Мнения: 315
Регистриран на: Съб 05 юни 2010 19:32
Автомобил: VW Passat B8 Alltrack
Двигател: 2000 BiTDI CUAA
Местоположение: София

RPM/Boost Passat 1.8T AWT

Мнениеот katmai » Сря 04 яну 2012 15:36


Колеги може ли някой да даде компетентно мнение, колко трябва да бъде налягането от турбото при Пасат 1.8Т AWT(2001г.) .На мен ми дава 1.5 ,а в един форум четох че трябва да е 1.9 - 2.0. Гледам обаче,че spec(поискания) също е малко. Въпроса ми е това нормално ли е? Ето какво ми изкара на мен VAG-COM:

RPM BOOST.png




Потребителски аватар
Peteff
Мнения: 1757
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
Контакти:

Re: RPM/Boost Passat 1.8T AWT

Мнениеот Peteff » Сря 04 яну 2012 20:07


нормално е . налягай смело :) кофти е когато двете линии на исканото налягане и това което прави турбината са далече една от друга


Потребителски аватар
katmai
Мнения: 315
Регистриран на: Съб 05 юни 2010 19:32
Автомобил: VW Passat B8 Alltrack
Двигател: 2000 BiTDI CUAA
Местоположение: София

Re: RPM/Boost Passat 1.8T AWT

Мнениеот katmai » Сря 04 яну 2012 20:39


Да това има логика но все пак не е ли нисък бууста. Забелязах теч на масло и като свалих маркуча от интеркулера към входящия колектор на двигателя имаше около една капачка масло там. Иначе след 6000 км не ми е изгорила масло но пък гледам,че германците са сложили 15w40 на Mobil, а аз преди да видя какво е си мислех да взема кастрол 0w30. Май са отишли втулките на турбото за да сложат толкова гъсто масло, а и да има масло в интеркулера... Гледах в интернет има k03 repair kit-ове и си мислех дали не може да си го постегна.


Потребителски аватар
Peteff
Мнения: 1757
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
Контакти:

Re: RPM/Boost Passat 1.8T AWT

Мнениеот Peteff » Сря 04 яну 2012 21:01


при повечето коли които не са първа младост има масло в кулера . аз моя кулер го чистих , махнах картерните газове и пак има по малко , интересното е че маслото не намаля , явно вкарва по съвсем малко през оста на турбото и не се усеща . аз съм с тди-де

за бооста - защо да е нисък , това да не е тди ;) незнам колко трябва да е горе доло при теб но това 1.5 ти е абсолютното налягане , от него като извадиш атмосверното което е около 0.8-0.9 по бегли спомени и се получава 0.6-0.7 бара . нека турбо бензиновите колеги да ме поправят ако бъркам


Потребителски аватар
kirhadj
Мнения: 719
Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: RPM/Boost Passat 1.8T AWT

Мнениеот kirhadj » Чет 05 яну 2012 7:01


katmai написа:Да това има логика но все пак не е ли нисък бууста. Забелязах теч на масло и като свалих маркуча от интеркулера към входящия колектор на двигателя имаше около една капачка масло там. Иначе след 6000 км не ми е изгорила масло но пък гледам,че германците са сложили 15w40 на Mobil, а аз преди да видя какво е си мислех да взема кастрол 0w30. Май са отишли втулките на турбото за да сложат толкова гъсто масло, а и да има масло в интеркулера... Гледах в интернет има k03 repair kit-ове и си мислех дали не може да си го постегна.

С отговорите наобратно:
Аз направих тази процедура преди 2 години. Но ако си го правиш сам след сглабянето трябва да го развъртиш постепенно с компресор, преди да го качиш на колата, и ако забележиш или имаш някакво съмнение, че оста вибрира, отиваш на баланс на турбото при някой специалист, за да не потрошиш нещо. При мен нещата изглеждаха добре и не съм ходил.
Карам с масло пълна синтетика 5/40. Сипвал съм и 0/40 и 0/30. Но трябва да отбележа, че колата работи най-добре с оригинално масло за VW (изпробвал съм различни марки).
След изваждане на атмосферното налягане, налягането създадено от турбото трябва да е около 0.5 (не знам точната стойност).

п.п. Забравих! При развъртането сипи малко масло на оста.


Потребителски аватар
Vesislav_E
Мнения: 154
Регистриран на: Съб 22 окт 2011 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: RPM/Boost Passat 1.8T AWT

Мнениеот Vesislav_E » Чет 05 яну 2012 19:28


Нормалното налягане е 0.6 бара за стоково 1.8т,като в пик може да достигне и 0.7 за кратко...



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта