Проблем с разхода на PASSAT B3 1.8mi

Техническа и сервизна информация за Passat
best
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 06 яну 2012 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: velingrad

Проблем с разхода на PASSAT B3 1.8mi

Мнениеот best » Пет 06 яну 2012 21:50


здр. Имам проблем с разхода на гориво. Газ 17-18 на дълго и около 20 на късо. Бензин 15 дълго и 18 късо.Каква е най-вероятната причина.Извинявам се за темата,нямам време да търся във форума,ако може някой да помогне :(




bachest
Мнения: 588
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с разхода на PASSAT B3 1.8mi

Мнениеот bachest » Съб 07 яну 2012 0:10


Като най-лесно виж свещите - цвят, нагар, състояние. Ако измериш компресията на цилиндрите също ще се ориентираш накъде си с главата.


tedi_m3
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 15 сеп 2010 18:02
Автомобил: VW POLO
Двигател: N6 1.3 M.I. 55k.c.
Местоположение: Bulgaria

Re: Проблем с разхода на PASSAT B3 1.8mi

Мнениеот tedi_m3 » Съб 07 яну 2012 0:16


Здр колега.
Аз сам имал същият проблем.
Беше ми заминала ламбдасондата и харчеше нечовешки.Другия вариант е датчика на температурата да лъже компа ,4е работи постоянно студен.Отиди на диагностика и всичко ще се изясни.Не си измисляи преживявания да ровиш по колата. Проблема може и да не е един.
Дано сам бил полезен.


Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с разхода на PASSAT B3 1.8mi

Мнениеот kr1s0 » Съб 07 яну 2012 1:02


ламбда сонда,датчик температура,тампон под моното :beer


best
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 06 яну 2012 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: velingrad

Re: Проблем с разхода на PASSAT B3 1.8mi

Мнениеот best » Съб 07 яну 2012 21:45


ще я караме на диагностика :) няма начин


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с разхода на PASSAT B3 1.8mi

Мнениеот zfa159 » Нед 08 яну 2012 9:43


Ламбдата какво общо има с разхода на газ,както и темп. датШик?
Ламбдата коригира горивната смес на бензин,като мери количеството кислород в газовете и променя горивото,което подава.Темп. датШик определя колко гориво да налива и на какви обороти да работи.Ако колата не е с ГИ (няма смисъл да е,защото е моно) или не е с ламбда контрол (което не се споменава) ,няма да харчи толкова безумно на газ,защото при газовата единствените две неща,които зависят от комп-а и съответно перитферията му са предварението на запалването (при 1.8 моно с код ABS и ААМ и по-новите от тях,при RP е механично) и празния ход.
За разхода на бензин това са възможни причини,но на газ няма причина да е толкова лакома. Огледай запалителната система - свещи,кабели,капачка,палец,на какво предварение работи колата и т.н.
При каране предимно на газ,е нормално да харчи 2 тона бензин и може и нищо да и няма по бензиновата горивна система.Получава се така,защото при работа на газ, си смотва горивните карти за бензина (комп-а чете някаква информация от всички датчици,опитва се да коригира горивната смес,ама не може) и после на бензин нито работи добре,нито харчи малко.Трябва да и рестартираш комп-а,да я покараш поне 50-100км само на бензин и чак тогава да засечеш какъв ти е разхода,за да е реалния разход на колата.Ако пък са ти сложили и "ресет" реле,при всяко гасене на колата,комп-а се рестартира и при всяко запалване започва да се обучава наново и следващите 50-100км се обучава,докато пак не я изгасиш (през което време харчи като луд :) ).
:beer



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта