



Проблем с разхода на PASSAT B3 1.8mi
Проблем с разхода на PASSAT B3 1.8mi
здр. Имам проблем с разхода на гориво. Газ 17-18 на дълго и около 20 на късо. Бензин 15 дълго и 18 късо.Каква е най-вероятната причина.Извинявам се за темата,нямам време да търся във форума,ако може някой да помогне 

-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с разхода на PASSAT B3 1.8mi
Като най-лесно виж свещите - цвят, нагар, състояние. Ако измериш компресията на цилиндрите също ще се ориентираш накъде си с главата.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 15 сеп 2010 18:02
- Автомобил: VW POLO
- Двигател: N6 1.3 M.I. 55k.c.
- Местоположение: Bulgaria
Re: Проблем с разхода на PASSAT B3 1.8mi
Здр колега.
Аз сам имал същият проблем.
Беше ми заминала ламбдасондата и харчеше нечовешки.Другия вариант е датчика на температурата да лъже компа ,4е работи постоянно студен.Отиди на диагностика и всичко ще се изясни.Не си измисляи преживявания да ровиш по колата. Проблема може и да не е един.
Дано сам бил полезен.
Аз сам имал същият проблем.
Беше ми заминала ламбдасондата и харчеше нечовешки.Другия вариант е датчика на температурата да лъже компа ,4е работи постоянно студен.Отиди на диагностика и всичко ще се изясни.Не си измисляи преживявания да ровиш по колата. Проблема може и да не е един.
Дано сам бил полезен.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с разхода на PASSAT B3 1.8mi
Ламбдата какво общо има с разхода на газ,както и темп. датШик?
Ламбдата коригира горивната смес на бензин,като мери количеството кислород в газовете и променя горивото,което подава.Темп. датШик определя колко гориво да налива и на какви обороти да работи.Ако колата не е с ГИ (няма смисъл да е,защото е моно) или не е с ламбда контрол (което не се споменава) ,няма да харчи толкова безумно на газ,защото при газовата единствените две неща,които зависят от комп-а и съответно перитферията му са предварението на запалването (при 1.8 моно с код ABS и ААМ и по-новите от тях,при RP е механично) и празния ход.
За разхода на бензин това са възможни причини,но на газ няма причина да е толкова лакома. Огледай запалителната система - свещи,кабели,капачка,палец,на какво предварение работи колата и т.н.
При каране предимно на газ,е нормално да харчи 2 тона бензин и може и нищо да и няма по бензиновата горивна система.Получава се така,защото при работа на газ, си смотва горивните карти за бензина (комп-а чете някаква информация от всички датчици,опитва се да коригира горивната смес,ама не може) и после на бензин нито работи добре,нито харчи малко.Трябва да и рестартираш комп-а,да я покараш поне 50-100км само на бензин и чак тогава да засечеш какъв ти е разхода,за да е реалния разход на колата.Ако пък са ти сложили и "ресет" реле,при всяко гасене на колата,комп-а се рестартира и при всяко запалване започва да се обучава наново и следващите 50-100км се обучава,докато пак не я изгасиш (през което време харчи като луд
).

Ламбдата коригира горивната смес на бензин,като мери количеството кислород в газовете и променя горивото,което подава.Темп. датШик определя колко гориво да налива и на какви обороти да работи.Ако колата не е с ГИ (няма смисъл да е,защото е моно) или не е с ламбда контрол (което не се споменава) ,няма да харчи толкова безумно на газ,защото при газовата единствените две неща,които зависят от комп-а и съответно перитферията му са предварението на запалването (при 1.8 моно с код ABS и ААМ и по-новите от тях,при RP е механично) и празния ход.
За разхода на бензин това са възможни причини,но на газ няма причина да е толкова лакома. Огледай запалителната система - свещи,кабели,капачка,палец,на какво предварение работи колата и т.н.
При каране предимно на газ,е нормално да харчи 2 тона бензин и може и нищо да и няма по бензиновата горивна система.Получава се така,защото при работа на газ, си смотва горивните карти за бензина (комп-а чете някаква информация от всички датчици,опитва се да коригира горивната смес,ама не може) и после на бензин нито работи добре,нито харчи малко.Трябва да и рестартираш комп-а,да я покараш поне 50-100км само на бензин и чак тогава да засечеш какъв ти е разхода,за да е реалния разход на колата.Ако пък са ти сложили и "ресет" реле,при всяко гасене на колата,комп-а се рестартира и при всяко запалване започва да се обучава наново и следващите 50-100км се обучава,докато пак не я изгасиш (през което време харчи като луд


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта