Моята обаче започна така

Карам Пасат 3В2 (познат като петица) 1.6, 101 к.с., 1997 г.,gas, Двигател AHL. При палене на студен двигател се включва и завърта перката за охлаждане на водата и спира да се върти с изключване на двигателя. При температура в гаража -5 - -8 градуса , са необходими около 45-50 минути работа на празен ход за да загрее и отчете на таблото 90 градуса. В движение температурата пада до 40, а при спускане (10-12 км, около 1000 оборота и температура на въздуха -5) вчера падна до нулата. При работа на място температурата отново се покачва до 90 градуса. На всичко отгоре парното започва да топли едва-едва при показания на таблото около 70 градуса т.е. в колата е студено.
Към какво да се насоча? Термостат, датчик за Т управляващ перката или сервиз? То, че ще се ходи на сервиз е ясно, но поне в сервиза да не гледам като теле.
П.П. 1
Паля на бензин и при 2000 оборота ръчно минавам на газ (при загрят двигател)
П.П. 2
Ползвах търсачката, но случай като моя не открих!