
Промени по пасата Б3 88 г.
Промени по пасата Б3 88 г.
Колеги не знам дали тук е подходящото място за темата но не се сетих за друго. Идеята ми е следната пасата който имам е 88 година без никакви екстри та искам да питам дали си струва да го правя със екстри.Единствената заводска екстра е шибедах. Седалките са от най обикновенните и ми се струват много неудобни. Кажете кои седалки са най удобни за тоя пасат и дали си струва да му слагам екстри. 

- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Промени по пасата
Колега, моето мнение е че няма смисъл да се занимаваш. От опит знам, че заиграеш ли се с такива неща, рано или късно стигаш и до по-голям мотор. А мисля ще стигнеш, с това 1.6 на такова купе. Моя съвет е - продай го, и вземи нещо като моя кош от гаража - имам предвид ако държиш на модела - в момента са ефтини и с доста екстри. 

Re: Промени по пасата
Аз го взех тоя пасат юли месец ако не се лъжа и още така да се каже не съм му се нарадвал
та затова не мисля да го продавам скоро. Двигателя наистина е слабичък за това купе но за сега ме вози. Друго ако не правя то поне седалките ще ги сменя но искам да са най удобните за модела затова моля да ми дадете съвет кои са най удобните.

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Промени по пасата
За мен най-удобната седалка е плиткото Рекаро и съм много доволен от тях и за градско и за извън.Кожата не ми допада,както и дълбкото Рекаро не ми е удобно (малко съм голям
).
Изглеждат така ама моите са черни (какви да са,зависи от интериора на колата ):



Изглеждат така ама моите са черни (какви да са,зависи от интериора на колата ):


- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Промени по пасата
zfa159 написа:...

Ето за 2мин какво излиза в Продава. Примерно естествено, има поне 5 Рекаро салона от Б3-ки ако се разровиш.

viewtopic.php?f=57&t=303892
Re: Промени по пасата
zfa159 написа:За мен най-удобната седалка е плиткото Рекаро и съм много доволен от тях и за градско и за извън.Кожата не ми допада,както и дълбкото Рекаро не ми е удобно (малко съм голям).
Изглеждат така ама моите са черни (какви да са,зависи от интериора на колата ):
Благодаря колега значи ще търся такива седалки. За цвета аз ще сменя седалките комплект със корите на вратите. Горе доло колко ще струва такъв комплект седалки и кори ?

- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Промени по пасата
Ако знаеш във какъв филм влизаш.
Ако сметнеш колко време нерви и най-вече пари ще ти отнеме ще се откажеш.
По-добрият вариант е да си купиш кола със всичко което искаш да има от колкото да си играеш да ги садиш. Пример за да стане като хората да речем климатроник под 1000лв няма да излезе. Защото много работи се сменят включително и воден радиатор. За читав салон тип "рекаро" комплект със корите които да са като за твоят автомобил около 100лв. Ел стъкла под 100лв няма ел.огледала под 50лв също. И всяка екстра за която се сетиш е пари. Та помисли дали си струва автомобила ( ако купето е като швейцарско сирене определено не е най-удачният автомобил ). Отделно времето и трудът който трябва да се вкара и ако не можеш сам да си правиш нещата трябва да плащаш на друг къде ще му излезе края?
Ако сметнеш колко време нерви и най-вече пари ще ти отнеме ще се откажеш.
По-добрият вариант е да си купиш кола със всичко което искаш да има от колкото да си играеш да ги садиш. Пример за да стане като хората да речем климатроник под 1000лв няма да излезе. Защото много работи се сменят включително и воден радиатор. За читав салон тип "рекаро" комплект със корите които да са като за твоят автомобил около 100лв. Ел стъкла под 100лв няма ел.огледала под 50лв също. И всяка екстра за която се сетиш е пари. Та помисли дали си струва автомобила ( ако купето е като швейцарско сирене определено не е най-удачният автомобил ). Отделно времето и трудът който трябва да се вкара и ако не можеш сам да си правиш нещата трябва да плащаш на друг къде ще му излезе края?
Re: Промени по пасата
znainainai написа:Ако знаеш във какъв филм влизаш.
Ако сметнеш колко време нерви и най-вече пари ще ти отнеме ще се откажеш.
По-добрият вариант е да си купиш кола със всичко което искаш да има от колкото да си играеш да ги садиш. Пример за да стане като хората да речем климатроник под 1000лв няма да излезе. Защото много работи се сменят включително и воден радиатор. За читав салон тип "рекаро" комплект със корите които да са като за твоят автомобил около 100лв. Ел стъкла под 100лв няма ел.огледала под 50лв също. И всяка екстра за която се сетиш е пари. Та помисли дали си струва автомобила ( ако купето е като швейцарско сирене определено не е най-удачният автомобил ). Отделно времето и трудът който трябва да се вкара и ако не можеш сам да си правиш нещата трябва да плащаш на друг къде ще му излезе края?
Ами ел.стъклата са монтирани от мен универсални съм сложил не знам защо не си сложих оригинални. Централно заключване и аларма също са монтирани в последствие. Купето го бива има тук там забележки но все пак не е първа младост. Мераклия съм да си правя всичко сам по колата така че пари за майстори няма да давам. Време имам все още съм ученик

Re: Промени по пасата
точно защото си ученик ще ти е трудно.Пари за малките неща и дреболиите ще имаш,но като дойде момента за климатик/троник например ще клекнеш.Ще поискаш лети джанти,ще поискаш по-голям алтернатор,ще поискаш плафони над задните врати,и тн
Аз бях като теб миналата година.Завърших и колата ми я подариха и стана моя,сега не мисля за такива неша,защото каре ми тропа и такива неща.Абсолютно същите желания имах и някои от тях осъществих,но стигам до извода,че на тази 20годишна кола всичко вече се троши като се пипа,така че ориентирай се към подобряването само и единствено на техническото състояние на автомобила ти.Чак когато там няма да имаш кусури и чакащи ремонти ,тогава се ориентирай към лукс и екстри.
Това е моят съвет колега

Аз бях като теб миналата година.Завърших и колата ми я подариха и стана моя,сега не мисля за такива неша,защото каре ми тропа и такива неща.Абсолютно същите желания имах и някои от тях осъществих,но стигам до извода,че на тази 20годишна кола всичко вече се троши като се пипа,така че ориентирай се към подобряването само и единствено на техническото състояние на автомобила ти.Чак когато там няма да имаш кусури и чакащи ремонти ,тогава се ориентирай към лукс и екстри.
Това е моят съвет колега

Re: Промени по пасата
kr1s0 написа:точно защото си ученик ще ти е трудно.Пари за малките неща и дреболиите ще имаш,но като дойде момента за климатик/троник например ще клекнеш.Ще поискаш лети джанти,ще поискаш по-голям алтернатор,ще поискаш плафони над задните врати,и тн![]()
Аз бях като теб миналата година.Завърших и колата ми я подариха и стана моя,сега не мисля за такива неша,защото каре ми тропа и такива неща.Абсолютно същите желания имах и някои от тях осъществих,но стигам до извода,че на тази 20годишна кола всичко вече се троши като се пипа,така че ориентирай се към подобряването само и единствено на техническото състояние на автомобила ти.Чак когато там няма да имаш кусури и чакащи ремонти ,тогава се ориентирай към лукс и екстри.
Това е моят съвет колега
Благодаря за съвета


- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Промени по пасата Б3 88 г.
Брех,какви са тея салони по 100лв?
Аз едно време за двете седалки + задната седалка (делима за комбито ми),се разделих с 300лв...вярно черни и перфектни ама...едва ли са паднали 3 пъти цените за година и половина.Знайко добре се изказа и съм на неговото мнение 
Теб те разбирам,ти си млад и ти се занимава,без да си даваш сметка,че това е кола на 24 години (ще ги навърши) и всичко по нея тепърва ще започне да се разпада и да дефектира,всички сме били така,знам как ги виждаш нещата (не съм и много по-дърт,помня ги тези времена
) 
Аз обаче сериозно съм се замислил вече,следващата ми кола,да си я купя с каквото си искам и да не се занимавам да и слагам каквото и да е,защото последните 3 години само слагам някакви неща,само я пудря,наливам едни торби с пари в нея и вече струва 20 000лв,тя си продължава да си бъде В3-ка на 20 години (скърцаща и тропаща отвътре от годините,с ултра твърд волан и доста корав педал на спирачката,тръгнала ръжда тук-там от годините...),за която ако някой я удари и я разкове,ще ми дадат макс. 1000лв по застраховката,с които ще си изплатя само двата фара отпред (Хела с лупи,ръснах се почти 500лв за тях) и двата нови радиатора (воден и климатичен за сумарно 500лв).Другите 19 000лв,които съм дал по колата за последните 3 години (никакъв тунинг,само ремонти,консумативи и оригинални подобрения - ел. огледала с подгрев,новия АБС на ATE,мост с дискове отзад и т.н.) ще ги видя как си заминават с репатрака към някоя морга или към сервиза,да си я разглобя и разпродам на части за макс още 1000лв...а за тези 18 000 пари с които ще съм назад от цялата работа,мога да си купя кола на макс. 10 години,дето само сауна няма да има вътре,като се замисли реално човек



Теб те разбирам,ти си млад и ти се занимава,без да си даваш сметка,че това е кола на 24 години (ще ги навърши) и всичко по нея тепърва ще започне да се разпада и да дефектира,всички сме били така,знам как ги виждаш нещата (не съм и много по-дърт,помня ги тези времена


Аз обаче сериозно съм се замислил вече,следващата ми кола,да си я купя с каквото си искам и да не се занимавам да и слагам каквото и да е,защото последните 3 години само слагам някакви неща,само я пудря,наливам едни торби с пари в нея и вече струва 20 000лв,тя си продължава да си бъде В3-ка на 20 години (скърцаща и тропаща отвътре от годините,с ултра твърд волан и доста корав педал на спирачката,тръгнала ръжда тук-там от годините...),за която ако някой я удари и я разкове,ще ми дадат макс. 1000лв по застраховката,с които ще си изплатя само двата фара отпред (Хела с лупи,ръснах се почти 500лв за тях) и двата нови радиатора (воден и климатичен за сумарно 500лв).Другите 19 000лв,които съм дал по колата за последните 3 години (никакъв тунинг,само ремонти,консумативи и оригинални подобрения - ел. огледала с подгрев,новия АБС на ATE,мост с дискове отзад и т.н.) ще ги видя как си заминават с репатрака към някоя морга или към сервиза,да си я разглобя и разпродам на части за макс още 1000лв...а за тези 18 000 пари с които ще съм назад от цялата работа,мога да си купя кола на макс. 10 години,дето само сауна няма да има вътре,като се замисли реално човек


-
- Мнения: 47
- Регистриран на: Пет 02 дек 2011 19:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pernik
Re: Промени по пасата Б3 88 г.
Здравейте колеги,щом караме такива коли значи няма пари за нови и колегата е решил да си я кара ,да сменя седалките на него да му е удобно и с здраве. 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Промени по пасата Б3 88 г.
А,аз за седалките нямам нищо против,това не го коментирам,аз моите ги смених доста бързо,защото наистина не са никак удобни
,ама после ще се започне и с другите неща (ел. работи,климатик/климатроник/някое подобрение по мотора или смяна на целия) и ще стане страшно,аз знам какво ще се случи (минал съм по този път)




-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крапец
Re: Промени по пасата Б3 88 г.
Хм,ще подкрепя колегите разбира се,щото едни седалки за 100лв ще намериш,но като цяло трябва да се разсъждава генерално.Примерно-докато не си и се нарадвал я махаш за едни 1000лв/не знам как вървят/и за още 500 си купуваш подобна но с седалки и т.н.Пак съм в сферата на гадаенето но съдя по себе си.Щото за моя 2Е ще искам 1500,а ти ще получиш перфектно купе,перфектен и удобен салон,перфектни зимни гуми с ал.джанти,ел.огледала с подгряване,ел.стъкла,подгряване на седалки,газови амортесьори,климатик с чисто нов радиатор,ел.фарове,ABS,стерео Pioneer с 6 говоритела от които 2 елипси и не на последно място 115 коня и обслужени мотор и ходова част.Това го давам като пример,не че продавам колата но и това е неизбежно рано или късно...Виждал съм да искат и по-големи цени но те за мен са надути.
И пак ще имаш да даваш едни 500лв. да си дооправиш екстрите,но сравнено с това и да ги купуваш пак си на далавера.
И пак ще имаш да даваш едни 500лв. да си дооправиш екстрите,но сравнено с това и да ги купуваш пак си на далавера.
Re: Промени по пасата Б3 88 г.
Щом имаш мерак - прави го
Казват че кеф цена нямал, а след време ще осъзнаеш, че си се набутал, но парите са си твои все пак. Никой не му пука колко си вложил в колата, ако тръгнеш да я продаваш - избиване няма, та ако си решил да я караш още поне 5-10г - смело във филма 


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта